Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Edit: Ny side, så jeg kan være ''the better man'' og slutte.

Theo skriver barnebok

http://www.theoffside.com/world-football/theo-walcott-childrens-author.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+theoffside+%28The+Offside+-+International+Soccer+News+Blog%29

''Be honest – you didn’t think he could string two sentences together.

All of this is going to make the inevitable sex scandal all the better.''

Haha. :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Arsenal virker jo å ha lagt seg på en helt annen linje denne sesongen, mtp. voldsomme taklinger. Liker ikke helt forandringen, men håper for laget sin del at det er bevisst, og at de overkompenserer, ellers er det flere som bør kurses i å roe seg ned...

Lenke til kommentar

Hvorfor det? Han må få lov til å ikke like vanvittig stygge taklinger i fotball? Wenger blir jo hakket på uansett hva han sier og gjør.

Man kan ikke legge seg ned og dø heller dersom motstanderen kjører en tøff stil. Sier litt når han er den første til å beklage de stygge taklingene til Fab og Wilshere. I Wilshere sitt tilfelle var han helt enig i det røde. Han klager på ingen måte over det. Flere av Arsenalsupporterne her inne synes også Cesc sin takling i går var rødt.

Karl Henry hadde en stygg takling han også. Det ble ikke engang frispark i mot. Hvor er hylekoret?

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Henry sin takling var grusom. Nesten like ille som Cesc sin. Strakt ben og knottene rett inn i leggen på Shava. Horribelt.

Ja, jeg vet. Dette utelater Goldwing helt å nevne. Hadde det vært omvendt (Arshavin mot Henry) hadde vi hatt et hylekor uten like både her og i media. Når det er MOT Arsenal derimot blir det hoppet over med glans. Koselig innstilling det der. Det var det som var poenget mitt.

EDIT: Ay baba la inn en fin video av taklingen her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1274041&st=100

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Artikkelen har dog et poeng, vi spiller ikke akkurat som noen pusekatter sålangt i år, selv om vi langtifra fortjener og ligge på topp har det skjedd endel stygt på banen i år. Tror det har noe og gjøre med at spillerne er forbanna rett og slett. Virker som om Bolton kampen var en slags katalysator for hele laget. Kan godt forstå de er forbanna men de tar det ut på feil måte.

Mediene i england er håpløse btw. Den artikkelen der er skrevet for å sette Arsenal i et dårlig lys, og i tidligere år når vi har toppet fairplay tabellen er det svært få om noen artikkler som sier "Fair play, Arsenal!" men heller artikkeler som belyser feks Gallas sin takling mot Bolton ifjor. Hyklerske innavla ballesekker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, det har selvsagt med at Arsenal er et selverklært offer i engelsk fotball. Journalistene gjør ikke annet enn å underbygge sine påstander om at Wenger er en hykler og at dere ikke er noe bedre (tvertimot) enn alle andre.

Jeg så selvsagt ikke Wolves kampen når vi spilte samtidig mot City og for å være ærlig så driter jeg i hvem som taklet hvem. Poenget var at man må feie for egen dør før man slakter andre (jamfør Wengers hysteriske kritikk av Stoke mfl).

Hadde han hold kjeft hadde det vært helt ok.

:)

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Haha, det har selvsagt med at Arsenal er et selverklært offer i engelsk fotball. Journalistene gjør ikke annet enn å underbygge sine påstander om at Wenger er en hykler og at dere ikke er noe bedre (tvertimot) enn alle andre.

Sitat Wenger: "Don't take me wrong we make as well sometimes bad fouls and I have the same responsibility than you. What I mean, me alone, I've not enough power. It is the referees, the people who watch the games, the people who write about it have the same responsibility as I have."

Wenger tykkjer altså ikkje at Arsenal er englar og heilt utan skuld. Og han er tydelegvis ikkje åleine i å meine at nokre lag i PL er verre enn andre. Både John Carew og Danny Murphy (dei to første eksempla eg kjem på) har jo gått ut mot innstillinga nokre lag kjem på bana med.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Bra skrevet. Jeg kan tenke meg å fokusere litt mer på dette Arsenal-hatet i media - jeg opplever det nemlig i stor grad i norsk media også, nærmere bestemt TV2. De sitter konstant og gjør narr av, klager på, og nedvurderer Arsenal. Kommentatorene under kampene også. Er det bare meg eller opplever dere dette også?

Lenke til kommentar

Bra skrevet. Jeg kan tenke meg å fokusere litt mer på dette Arsenal-hatet i media - jeg opplever det nemlig i stor grad i norsk media også, nærmere bestemt TV2. De sitter konstant og gjør narr av, klager på, og nedvurderer Arsenal. Kommentatorene under kampene også. Er det bare meg eller opplever dere dette også?

Er ikke bare deg, dette har blitt diskutert før. Se f.eks. hvordan media reagerer når Arsenal slår et lag, det blir knapt noe spalteplass og i Dagbladet f.eks. så har de flere ganger ikke skrevet om Arsenal engang når de har vunnet, men hvis vi derimot taper så står det med en gang og så og si alltid øverst på sportsnyhetene. De har heller ikke gitt noe "love" til Chelsea heller, men Manchester United og alle lag som har en norsk spiller på laget blir så dekket at det er umåtelig kvalmt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...