Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke Mertesacker sørpetreig da? Hadde ikke passet inn i vårt system. Vi spiller med veldig høy backlinje, så han ville nok slitt. Av samme grunn har alltid vært i mot idéen om Hangeland i Arsenal. Syns Djourou har vist forbedringer. Det ryktes om at Wenger vil ha Mexes på free transfer til sommeren. Kanskje vi kunne fått ham i januar for en billig penge. Roma har neppe lyst å miste ham for ingenting.

Lenke til kommentar

Jeg ser det jeg vil se i slike sammenhenger vennen :fun:

Filmen var litt "smått" når dere ligger på tredjeplass og nettopp har tapt mot Magpies hjemme, er du ikke enig? Blir litt som om at jeg skulle laget en comp av målene til Park mot Wolves med rocky soundtrack (measure of a man) og navngitt filmen messi2.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Filmen var litt "smått" når dere ligger på tredjeplass og nettopp har tapt mot Magpies hjemme, er du ikke enig? Blir litt som om at jeg skulle laget en comp av målene til Park mot Wolves med rocky soundtrack (measure of a man) og navngitt filmen messi2.

"Arsenal's first games of the season 10/11. My favourite moments and goals so far. I left out the defeats."

:cool:

• Liker 1
Lenke til kommentar

... Å dere disser tottenham for å lage DVD når de slår dere :cool: Oh yeah, gimmi faive

Dei lagar faktisk DVD når dei spelar uavgjort også.

Haha, det er jo beyond smått. Nesten litt City klasse over det der. De lyseblå har dog gått til det skritt å lage kinofilm om sheiken, hans sommer rekvesitter og veien til toppen.

"Arsenal's first games of the season 10/11. My favourite moments and goals so far. I left out the defeats."

:cool:

partypooper.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

... Å dere disser tottenham for å lage DVD når de slår dere :cool: Oh yeah, gimmi faive

Dei lagar faktisk DVD når dei spelar uavgjort også.

Haha, det er jo beyond smått. Nesten litt City klasse over det der. De lyseblå har dog gått til det skritt å lage kinofilm om Sheiken, hans sommer rekvesitter og veien til toppen.

Hvem vet, kanskje Shrek får en rolle i den filmen.

Lenke til kommentar

Rekk opp hånden; Hvem er enig med meg i at Daniel nå lette seg frem til Highbury - Proud to be a Gooner! utelukkende å være slem med meg og Wayne Rooney. Slik oppførsel syntes jeg rett å slett ikke har noe på et forum å gjøre. Går an å diskutere i en hyggelig tone vet du og det var faktisk god stemning her helt til DU kom med det uappetittlige vesenet ditt og delte ut sure druer på løpende bånd. To stygge innlegg på rappen.

Takk.

Endret av Goldwing
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Rekk opp hånden: hvem her er enig med meg at Goldwing er et snev hyklersk og ''oversensetiv'' Samt har ingen fot å stå på når han selv kom med følgende satement ''Å dere disser tottenham for å lage DVD når de slår dere :cool: Oh yeah, gimmi faive '' for å utelukkende være slem med arsenal etter en fin videopost.

Get over yourself please?

Tusen Takk.

Edit: Dette skulle strengt tatt vært et annet sted enn i Arsenal-tråden.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...