Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp, til og med en så stor søppelavis som The Sun vet at de risikerer et stort søksmålhelvete hvis de trykker slike ting og det viser seg å være usant. Håper ikke dette påvirker Wenger/laget/resultater. Egentlig skjønner jeg ikke at slike ting i det hele tatt blir offentliggjort. Han har ikke vært utro mot hele nasjonen, bare kona si, så hvorfor dette kommer frem er beyond me.

Lenke til kommentar

Det er nok dessverre sant. Wenger innrømmer det:

http://www.dagbladet.no/2010/11/06/sport/fotball/premier_league/arsene_wenger/14175938/

Vi får håpe at dette ikke får sportslige følger.

Korleis du fekk ein innrømmelse ut av det der anar ikkje eg.

"- Dette er en veldig alvorlig sak. Jeg vil ikke kommentere den, og ønsker å håndtere dette privat" og "Arsenal har også kommet med en uttalelse, der de understreker at de ser på saken som et privat anliggende, og samtidig ber media om å respektere privatlivet til Wenger og familen."

De (Wenger og Arsenal) hadde neppe kommet med en uttalelse om det var oppspinn.

Lenke til kommentar

Flott Le Prof!

Synes diskusjonen om bivirkningene laget kan få er litt dumme. Tror Wenger, av alle, er så proff at han ikke lar dette gå utover noe som helst linka til Arsenal. Og om det har holdt på en stund, skal det sies at det ikke har påvirket laget ennå, selv om jeg er helt klar over at spillerne mest sannsynlig ikke har vært klar over det. Så om ikke Wenger gjør noe annet vil det hvertfall påvirke spillerne ene alene. En endelig bekreftelse har (dessverre?) ikke kommet ennå, Wengers kommentar kan tross alt sees på to forskjellige måter.

Vi får håpe på det beste, uansett..

Endret av Elastico
Lenke til kommentar

Kampen endte 0-0. Vet ikke hvordan Benik gjorde det, men han spilte hvertfall hele kampen, noe som er ganske imponerende med tanke på at det er hans profesjonelle debut! :)

Edit: Fra twitteren til J. Sanderson:

Afobe was a real nuisance in the second half. Drew a couple of fouls and had a good chance to score. Huddersfield really poor, though.
The most obvious thing about Afobe is that although he gives the impression he's just a finisher, his link up play and movement is superb.

Spennende!

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Denne saken kom overraskende på meg. Håper ikke dette får innvirkning på laget. Trodde Wenger av alle holdt seg unna slikt. Nå veit vi ikke helt hvordan utfallet egentlig er, så jeg tar jo alt med en stor klype salt så lenge. Om det derimot skal være sant, så blir jeg meget skuffet. Dette vil, usansett om Wenger gjør akkurat det samme som han alltid har gjort, påvirke laget. Det mentale er utrolig viktig, mer enn mange tror. Spillere og trenere får en negativ holdning ovenfor alle ryktene, som selvfølgelig er negative. Får håpe det hele er en stor missforståelse, og dette bare er veldig god venn av Wenger eller lignende.

Lenke til kommentar

Veldig sjeldent at aviser går ut med slikt med mindre de har håndfaste bevis.

tkkarlsen

vel og bra at du er utro, wenger, men med en (kvinnelig) fransk RAPPER. trodde du hadde klasse og stil. føler meg lurt.

Jeg hater Wenger, men det at han er utro

med en (kvinnelig) fransk RAPPER.
innyder respekt. Det er klasse og til det! Tor Kristian Karlsen sank i mitt syn nå, vet han ikke at klasse og stil er det samme som det alle andre ikke gjør?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...