invalid_user Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=hHUZqy3hRvY&feature=related Ahhhh, Alan Davies <3 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Marriner: "Hva i HELVETE har du gjort med håret ditt, Denilson?" Endret 1. november 2010 av Torstein! 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 http://www.arsenal.com/news/news-archive/fabregas-out-of-trip-to-shakhtar-donetsk Cesc ute mot Shakhtar. Er bare godt at han blir hvilt til søndagen, avansementet er så godt som sikret uansett. Håper Arshavin og Song også blir hjemme, vil ikke ha flere skader. Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ble faktisk lettet over å se Fabregas bli hjemme. Tror han kan trenge det. Både med tanke på å ikke slå opp, evt. få en ny skade, men også for å trene seg i form. Han uttalte på lørdag at han spilte uten selvtillit. Vi får håpe han blir skadefrisk og finner formen. Det kan være gull verdt! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Cesc har blitt litt av en kjeks i det siste... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ble faktisk lettet over å se Fabregas bli hjemme. Tror han kan trenge det. Både med tanke på å ikke slå opp, evt. få en ny skade, men også for å trene seg i form. Han uttalte på lørdag at han spilte uten selvtillit. Vi får håpe han blir skadefrisk og finner formen. Det kan være gull verdt! Link? Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Prøver å finne link. Så intervjuet etter kampen på TV2 BPL kanalen. Edit: Ingen andre som kan bekrefte å ha sett det samme intervjuet? Endret 2. november 2010 av Elastico Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ble faktisk lettet over å se Fabregas bli hjemme. Tror han kan trenge det. Både med tanke på å ikke slå opp, evt. få en ny skade, men også for å trene seg i form. Han uttalte på lørdag at han spilte uten selvtillit. Vi får håpe han blir skadefrisk og finner formen. Det kan være gull verdt! Link? Finner dessverre ikke linken nå, litt rart den ikke er på ATVO. Men på spørsmål om han kjente skaden svarte han ja. Før han fortsatte med at han ikke kunne vende, sprinte eller gjøre alt 100%. Han avsluttet med at han ikke spilte med noe som helst form for selvtillit. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 vært kult vist København kommer seg videre og hadde møtt Arsenal etter gruppespillene. Da hadde det blitt en Danmarkstur på meg Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 me får håpe da skjer da Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Månedens Arsenal-spiller: Oktober Stem i vei! Tråden kom litt i seneste laget, så jeg satte fristen til i morgen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ingen kamptråd for i kveld? Får se om jeg har tid til å mekke en snart, men tviler... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hvis ingen andre har begynt kan sikkert jeg gjøre det. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Bra jobba professor. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Skal innrømme at jeg ikke så denne komme. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Det der nekter jeg å tro på før jeg hører ham innrømme det selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hvor fant du det bilde Roman ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå