invalid_user Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Litt gay, men.. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ser hvertfall bedre ut enn den afroen han hadde begynt på, for det kledde han ikke. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Kjører Norman Osborne-stilen jo! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Kvartfinale ligacupen: Arsenal - Wigan Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Skal gå rimelig greit det. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hjemme mot Wigan ja. Bør vel gå rimelige greit indeed. En slik smell vi gikk på forrige sesong skal selvsagt ikke skje igjen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Får takke for gjennomført kamp og gratulere med seieren. Alt i alt er det jo egentlig fortjent, selv om jeg syntes vi gjorde en bedre jobb med å stoppe dere enn mange andre lag denne sesongen. Selv om det var sykt surt personlig, er det veldig morsomt å se så mange glade Gunners grunnet en ettmålsseier mot West Ham. Er det en kamp jeg kan godta tap, så er det mot Arsenal borte. Ble likevel ganske forbannet da vi slapp inn, og misbrukte muligheten til å skape et press på overtid da vi hadde mange spillere oppe. Som vanlig er jeg kjempefornøyd med prestasjonen, men ergrer meg over billig baklengs og dårlig resultat. Ganske lei av å prestere godt mot topplagene, uten å få noe igjen for det, for så å spille ræva hjemme mot Newcastle. Når det gjelder Arsenal så tror jeg dette kan bli en stor sesong. Ikke akkurat på grunn av kampen idag kanskje, men på grunn av hvordan spillerene deres og stallen deres har vokst. Fabianski har begynt å stå stødig, Nasri har fått ut sitt uforløste potensiale, og Walcott er mye mindre preget av skadeavbrekkene sine enn før. På sitt beste er det få lag som slår Arsenal, spesielt om vi ser i PL, kanskje ingen. Wenger er sta, men det er godt mulig at dette betaler seg til slutt, for jeg syntes at talentene deres endelig tar det siste store steget denne sesongen. Takk for matchen, og lykke til videre. Vi sees igjen i finalen i Carling Cup 5 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Synd for West Ham, de forsvarte seg virkelig godt selv om de ble totalt utspilt. Må ha vært utrolig frustrerende å være Arsenal-fan når klokken tikket mot slutten. Er enig i at Nasri virkelig har tatt neste skritt, og som en som ikke følger Arsenal 24/7 må jeg si at Song virkelig har tatt sju-mils skritt det siste året. Han har vært veldig god i alle kampene jeg har sett av Arsenal i år. Maefteda: Hvorfor startet Grant med Piquionne alene på topp? Han virker som en alt for svak spiller til det. Var Cole skadet eller hva? Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg skjønte heller aldri laguttaket til Grant for å ha sagt det. Jeg tror fort dette kan bli vårt år. Chelsea ser sterke ut, veldig sterke ut. Det Chelsea har som ikke vi har er tendensen til å vinne på elendige dager. Chelsea har en bredere stall enn oss, men samtidig vet jeg at vi kan klare det dette året. Tross det skadeutsatte laget vi har ligger vi nå på 2.plass, 5 poeng bak Chelsea. Vi har en bredere tropp en før. Å få støtte fra andre supportere er ekstra deilig! Uansett om det er PL eller ligacupen. I år tror jeg på sølvtøy, sterkere enn noen gang! Jeg skjønte heller aldri laguttaket til Grant for å ha sagt det. Jeg tror fort dette kan bli vårt år. Chelsea ser sterke ut, veldig sterke ut. Det Chelsea har som ikke vi har er tendensen til å vinne på elendige dager. Chelsea har en bredere stall enn oss, men samtidig vet jeg at vi kan klare det dette året. Tross det skadeutsatte laget vi har ligger vi nå på 2.plass, 5 poeng bak Chelsea. Vi har en bredere tropp en før. Å få støtte fra andre supportere er ekstra deilig! Uansett om det er PL eller ligacupen. I år tror jeg på sølvtøy, sterkere enn noen gang! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg og har tro på sølvtøy for dere i år siden Wenger har uttalt at Ligacupen er prioritert i år. Men ligaen tror jeg dere kan e langt etter, der er troppen ikke sterk nok. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Piquionne kom akkurat tilbake fra skade, og Carlton Cole har vært god de 2 siste kampene. Skjønte lite selv, og som man kan se i kamptråden hadde jeg ikke forutsett det heller. Liker ikke at Behrami og Boa Morte får så mye tillit heller, siden de hverken er spesielt gode eller kommer til å spille for oss neste sesong. Ser heller at Dyer får enda mer kamptrening etter en bra start på sesongen, og at Barrera får tilpasse seg PL. Lurer fælt på hva vi skal gjøre når Hitz er tilbake. Han kommer garantert til å bli en av våre viktigste spillere, men for hvem? Mark Noble og Scott Parker holder såpass høyt nivå om dagen, at jeg er lite lysten på å se en av de(Noble) ute av laget. En treer på midten i 4-3-3 med Hitz, Parker og Noble hadde sett veldig bra ut. Alt for bra for klar sisteplass i PL. Sinnsykt irriterende at Hitz blir skadet i 6 fuckings måneder av det som så ut til å være en filleskade i siste landskamp før serien startet. Tror alle Gunners vet hva jeg snakker om Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Langtisskader er noe vi er vant med ja, dessverre Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Kan nesten virke som et London-problem Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Kan nesten virke som et London-problem Som ganske ofte tar turen til den rød delen av Manchester også. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg registrerte ingen takksigelser etter at vi slo det dere kaller "scum." Det er skuffende saker etter at vi, United supporterne, var ute med gratulasjoner etter deres seier mot City. Hvor er deres manerer gutter? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Oops. Vil dere ha gratulasjoner i RedCafe eller kamptråden? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg tar de gjerne på PM. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg registrerte ingen takksigelser etter at vi slo det dere kaller "scum." Det er skuffende saker etter at vi, United supporterne, var ute med gratulasjoner etter deres seier mot City. Hvor er deres manerer gutter? EG TAKKAR DYKK! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg registrerte ingen takksigelser etter at vi slo det dere kaller "scum." Det er skuffende saker etter at vi, United supporterne, var ute med gratulasjoner etter deres seier mot City. Hvor er deres manerer gutter? Jeg kyssa bestekompissen min, som da er United helt tvers igjennom om det teller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå