Elastico Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Hadde vært kult det, men vi begynner å få et lite problem nå. Vi har Walcott, RvP, Bendtner, Arshavin, Chamakh, Vela, JET og Nasri (Wilshere, Eboue) som kjemper om 3 plasser. Fint med bredde, men Vela må få sitt gjennombrudd snart hvis ikke så forsvinner den lille meksikaneren på huet og ræva ut. Han begynner jo å "dra på åra". Vela er absolutt et kjempe talent, men så lenge vi har den bredden offensivt som vi har er det ikke krise om vi mister han, selv om det selvfølgelig hadde vært artig å se han spille fast fra start. Får håpe spillerne evt. går med på å bli satt i et rotasjonsystem, uten at jeg skal uttale meg om det er aktuelt. Vil jo kanskje legge til at JET og Nasri kunne spilt i trioen på midtbanen, men da får vi plutselig et luksusproblem der også, med Fabregas, Diaby, Denilson, Rosicky, Song, Wilshere, Eboue, og evt. i tillegg Nasri og JET. Det er hvertfall veldig morro å se på alderen til de fleste av navnene som er nevnt i dette innlegget. De fleste er fortsatt unge og lovende, og det kommer flere i rekkene under. Jeg er spent, men tror Wenger med sin erfaring løser dette på en veldig grei måte. For en gangs skyld har kanskje Arsenal et luksusproblem? Offensivt! Endret 26. oktober 2010 av Elastico Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg digger Vela. Vet ikke hvorfor men han er definitivt en av de jeg digger mest i dagens stall. Håper sinnsykt han slår igjennom, han har jo ikke akkurat spilt dårlig de kampene han har fått prøvd seg i år. Starter han mot Newcastle er det ingenting som gleder meg mer. Vedder på han goaler også. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Wenger om JET: “He is knocking hard, with two hands! he has outstanding quality. He works hard to get his fitness right, and when he does, he will be a great player, not a good player. He has massive talent that you can’t give to people. And his build, he is built like a dream, but he also has a very short back lift.” “He is unbelievable in front of goal. He’s an unbelievable finisher this guy. It’s just down to how far he wants to go. He has big potential.” og om Lansbury: “I like Henri very much; because of his quality and desire. He is a Ray Parlour type. He has a good team attitude, endless engine and can get in the box. You could highly see him (start a Premier League game). He is one I want to keep at the club.” Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Fremtiden er sikret! Blir uansett spennende å se fremover. Håper de blomstrer på samme måte som Wilshere og Ramsey. Hva med Nordtveit? Har folk tro på ham, her inne? Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Husker da Nordtveit kom til klubben, og hvor deilig det var å kanskje få en nordmann inn i favorittklubben, men kan vel ærlig innrømme nå at han kanskje ikke har tatt de store stegene som forventet. Det virker uansett at Wenger er fornøyd med han, og kanskje får vi se han mot Magpies på onsdag, noe som hadde vært veldig interessant og morsomt. Men i en alder av 20 år skal man være forsiktig. Det er bare et par-tre år tilbake at folk ga opp Song - idag er han en av våre viktigste. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Av en eller annen grunn har denne tråden forsvunnet fra mine innlegg.. Nå er den tilbake Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Noen som vet hvordan det er å få billetter til borte kamper til arsenal? Blandt egene supportere altså. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Vet du kan få biletter til noen kamper gjennom supporterklubben i Norge, hvis du er medlem da. Edit: http://gunners.no/content/article.aspx?id=14&p=1 Endret 27. oktober 2010 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Grattis med videre deltagelse i Carling Cup. 4-0 mot Newcastle er sterkt. Deres motstandere i PL til helgen, West Ham(derfor jeg skriver) spiller akkurat nå 30 minutter ekstra og får med det ingen fordel inn mot kampen til helgen, som allerede så vanskelig ut. Holder på å slå ut Stoke og Pulis da, med 2-1 akkurat nå, så det er jo bra Har vurdert å lage en kamptråd, men er opptatt med jobb i morgen tidlig, så vi får se om jeg får gjort det. Kan kanskje bidra med en West Ham del, om noen andre lager kamptråden. 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Takk for det! Walcott har blitt en helt fantastisk spiller. Utrolig viktig at han holder seg skadefri fremover. Med den farten og effektiviteten kan han lage mål på egenhånd. Håper forresten inderlig at Gibbs ikke er alvorlig skadet. Han er i mine øyne vår beste venstreback. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Takk for det! Walcott har blitt en helt fantastisk spiller. Utrolig viktig at han holder seg skadefri fremover. Med den farten og effektiviteten kan han lage mål på egenhånd. Håper forresten inderlig at Gibbs ikke er alvorlig skadet. Han er i mine øyne vår beste venstreback. Gibbs gikk av banen selv, men det gjorde han forsåvidt med metatarsalskaden han fikk i fjor og. Da var han ute relativt lenge (4-5mnd?). Så ut som han tråkket over som kan bety bare et par dager ute eller type Walcott, altså 6 uker. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Asked if Gibbs' injury was serious Arsene Wenger said: "We hope not. It's a knee, we hope its not a twist of medial ligament. "I'm cautious. The way he walks now doesn't look too good." Det er kneet. Håper virkelig ikke at han er ute lenge. Begynner å bli frustrerende med skadene hans. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Asked if Gibbs' injury was serious Arsene Wenger said: "We hope not. It's a knee, we hope its not a twist of medial ligament. "I'm cautious. The way he walks now doesn't look too good." Det er kneet. Håper virkelig ikke at han er ute lenge. Begynner å bli frustrerende med skadene hans. Jeg spår 9mnd ute. Samme som Frimpong. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Er Wilshere fortsatt suspendert eller stiller han mot West-Ham? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Siste kamp i karantene ja. Åssen det? Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Det var vel ren og skjør ønsketenkning! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Gjelder ikke Carling Cup når det gjelder suspensjoner da? Han fikk vel 3-kampers karantene? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Gjelder ikke Carling Cup når det gjelder suspensjoner da? Han fikk vel 3-kampers karantene? Jo. Ja. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Siste kamp i karantene ja. Åssen det? Niko tenker garantert på Fantasy PL. Håper forresten vi møtes i kvartfinalen av LC. Greit å ha fått litt motstand i hvert fall på veien mot Wembley. Endret 28. oktober 2010 av Latias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå