Jørgen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Ja, han spilte lite ifjor, men Pulis har rett i at de nevnte spillerne er "exciting". Det er spillere med god teknikk. Bramble-videoen er dårlig sammenligningsgrunnlag da jeg er nærmest sikker på at Bramble sjeldent treffer derfra. Tuncay viser tekniske detaljer i hver kamp. Hvem husker ikke Ricardo Fullers mål mot Aston Villa? Blir nærmest gæren av det siste målet hans her: Endret 18. oktober 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Kan jo ta med Fullers mål mot min egen klubb.(Som han forøvrig alltid putter mot, det gjør meg gæren) http://www.youtube.com/watch?v=KJyekBPa7Gk Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hadde faktisk ikke sett Fuller sitt mål mot AV, Bergkamp klasse over det. Men jeg synes fremdeles han ikke er en spennende spiller, ei heller Etherington eller Tuncay. Kansje de var men hver gang jeg ser dem på banen gir dem meg langt ifra dette inntrykket, kansje som jeg sa tidligere at de blir kvelt av taktikken til Stoke, who knows? De spiller iafall ikke spennende i Stoke, og det er poenget mitt. Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Personlig mener jeg Stoke er et lag som spiller anti-fotball, til de grader. Etherington, Tuncay og Fuller har lyspunkt, men presterer aldri jevnt. 1 Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Noen jobber raskt, det er hvertfall helt sikkert. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hahaha, top class det bildet der. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hahahaha! For et herlig bilde! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Noen som vil vedde imot på at de gir ut en dvd av andreomgangen? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Arséne Wenger: 'Vermaelen long term injured. no idea when he'll be fit' Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Inni helvette ...... Håper Koscielny blir frisk snart .. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 The same is true for Thomas Vermaelen. Wenger admitted concern about the centre back’s on-going Achilles injury but brushed aside suggestions it was a long-term problem. “Vermaelen is ruled out for the weekend. He will still need two or three weeks. His injury is not a long-term concern but at the start we thought it was a question of days and now it is six weeks. “You can’t say it is not a concern at all. We are a bit concerned but he has had a final treatment that we think could kill it.” La oss håpe på det beste. Kamptråd oppe forøvrig. 1 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Haha! http://www.youtube.com/watch?v=9ZGVZQMA-Rw&feature=related 3 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Haha! De sang den mange ganger i den kampen der, ofte rett etter de sang "It's so empty" på grunn av de mange tomme setene på WHL. Gjorde det enda morsomere Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Inni helvette ...... Håper Koscielny blir frisk snart .. Ja, og gjerne Vermaelen! 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Nydelig å høre Wenger skryte av JET på ATVO. Han sier blant annet at han hamrer på førstelagsdøren med begge hendene sine, og at han er en "unbelievable" avslutter, både i og utenfor 16-meteren. Mye tyder på at han vil starte i morgen, altså. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Nydelig å høre Wenger skryte av JET på ATVO. Han sier blant annet at han hamrer på førstelagsdøren med begge hendene sine, og at han er en "unbelievable" avslutter, både i og utenfor 16-meteren. Mye tyder på at han vil starte i morgen, altså. Hadde vært kult det, men vi begynner å få et lite problem nå. Vi har Walcott, RvP, Bendtner, Arshavin, Chamakh, Vela, JET og Nasri (Wilshere, Eboue) som kjemper om 3 plasser. Fint med bredde, men Vela må få sitt gjennombrudd snart hvis ikke så forsvinner den lille meksikaneren på huet og ræva ut. Han begynner jo å "dra på åra". Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Haha, bare Arshavin som kan den finta der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå