Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Ja, han spilte lite ifjor, men Pulis har rett i at de nevnte spillerne er "exciting". Det er spillere med god teknikk. Bramble-videoen er dårlig sammenligningsgrunnlag da jeg er nærmest sikker på at Bramble sjeldent treffer derfra. Tuncay viser tekniske detaljer i hver kamp.

Hvem husker ikke Ricardo Fullers mål mot Aston Villa?

Blir nærmest gæren av det siste målet hans her:

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde faktisk ikke sett Fuller sitt mål mot AV, Bergkamp klasse over det. Men jeg synes fremdeles han ikke er en spennende spiller, ei heller Etherington eller Tuncay. Kansje de var men hver gang jeg ser dem på banen gir dem meg langt ifra dette inntrykket, kansje som jeg sa tidligere at de blir kvelt av taktikken til Stoke, who knows? De spiller iafall ikke spennende i Stoke, og det er poenget mitt.

Lenke til kommentar

The same is true for Thomas Vermaelen. Wenger admitted concern about the centre back’s on-going Achilles injury but brushed aside suggestions it was a long-term problem.

“Vermaelen is ruled out for the weekend. He will still need two or three weeks. His injury is not a long-term concern but at the start we thought it was a question of days and now it is six weeks.

“You can’t say it is not a concern at all. We are a bit concerned but he has had a final treatment that we think could kill it.”

La oss håpe på det beste. :) Kamptråd oppe forøvrig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nydelig å høre Wenger skryte av JET på ATVO. :love: Han sier blant annet at han hamrer på førstelagsdøren med begge hendene sine, og at han er en "unbelievable" avslutter, både i og utenfor 16-meteren. Mye tyder på at han vil starte i morgen, altså. :new_woot:

Hadde vært kult det, men vi begynner å få et lite problem nå. Vi har Walcott, RvP, Bendtner, Arshavin, Chamakh, Vela, JET og Nasri (Wilshere, Eboue) som kjemper om 3 plasser. Fint med bredde, men Vela må få sitt gjennombrudd snart hvis ikke så forsvinner den lille meksikaneren på huet og ræva ut. Han begynner jo å "dra på åra".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...