Havard_92 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Haha, Arsenal snytt for straffe uten tvil, typsik pool flaks Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Faen! Det var en soleklar straffe! Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Herregud! Må sette sånne sjanser hvis vi skal vinne mot et lag som Liverpool! Edland Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hahahaha, morsomste situasjonen jeg har sett... At han ikke bare holder seg unna og lar ballen trille å mål... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Takk Bendtner, tusen takk. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Herregud! Må sette sånne sjanser hvis vi skal vinne mot et lag som Liverpool! Edland Det var jo offside, men utrolig at Bendter skulle ta den. Hadde jo gått inn. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg føler med dere. Veldig ufortjent at det står 1-1 ! Arsenal er bedre en Liverpool, det er det ingen tvil om Dommerfaen, anyone ? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Utrolig at vi ikke får straffe... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg er ihvertfall overbevist om at dommeren ikke er kjøpt og betalt av Wenger. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg er ihvertfall overbevist om at dommeren ikke er kjøpt og betalt av Wenger. Da er vi 2 :\ Lenke til kommentar
peryy Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Nå ser vi det som har skjedd så ofte før! Vi kontroller kampen fullstendig, men vi har ikke marginene på vår side. Bakover gjør vi en strålende jobb med å forhindre og sikre Torres sin hurtighet. Clichy og Toure gjør også en veldig god jobb fremover. Flamini, Fabregas og Hleb gjør en veldig god midtbane jobb, har høy fart og balltempo fremover på banen. Offensivt er det dessverre svakere, ser ut som Adebayor prøver men får det ikke helt til. Synes også han var veldig mye ute på kanten. Bendtner og RvP er utrolige nøytrale Liverpool med Gerrard i et herlig "moment" og en dårlig dommeravgjørelse: Føler det skulle vært 2-0,3-0 Endret 2. april 2008 av peryy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Takk for kampen, gutta. Dere var best i dag. Vi snakkes på Anfield. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg føler med dere. Veldig ufortjent at det står 1-1 ! Arsenal er bedre en Liverpool, det er det ingen tvil om Dommerfaen, anyone ? Dommerfaen og dommerfaen THe Game Dem ble snytt for litt ja, men syns ikke synd på dem Btw, er dritt lei signaturen miN Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Syntes synd på supporterne her inne. Rundspilte Liverpool som forventet og ble ranet av dommeren. Lykke til på Anfield. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Synd for oss, men er godt fornøyd spillemessig, men nå er jo Van Persie skadet igjen og det er ikke bra. Vi hadde ikke marginene med oss, men på lørdag tror jeg gutta tar skikkelig revansj og knuser liverpool. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Almunia har skrevet under ny kontrakt med Arsenal. Noe som gjør at han mest sannsynligvis ender sin karriere på Emirates Stadium. Link Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Da er det vel bare Flamini igjen som ikke har signert nye kontrakt? Håper virkelig ikke han forsvinner til sommeren etter denne knallsesongen. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvis man ser litt stort på det, så er det jo nettopp bra for laget at Van Persie er skadet igjen. Han har virkelig vært håpløst i det siste, Walcott er mye bedre. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvis man ser litt stort på det, så er det jo nettopp bra for laget at Van Persie er skadet igjen. Han har virkelig vært håpløst i det siste, Walcott er mye bedre. Nåja, Van Persie i form er i mine øyne mye bedre for Arsenal enn Ade. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvis man ser litt stort på det, så er det jo nettopp bra for laget at Van Persie er skadet igjen. Han har virkelig vært håpløst i det siste, Walcott er mye bedre. Klart han har vore håplaus, han hadde jo ikkje spelt ein kamp på fem månadar før han kom tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå