Jørgen Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Lukaku for 125 millioner vil vise seg å være et røverkjøp hvis det er sant. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Hvis DET stemmer, aner jeg ikke hva jeg gjør. 17 år og forrige sesongs toppscorer i den belgiske ligaen. For et talent. Edit: Wilshere på benken for England i kveld. Prioritert foran blant annet Joe Cole. Edit 2: Diaby og Clichy fra start for Frankrike. Endret 12. oktober 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Aaron Ramsey in training - exclusive pictures Ramsey - It's great to be back 'Ramsey has a smile back on his face' Får nesten tårer i øyene. Godgutten vår er tilbake! "You would be amazed if you saw him in training, he has suddenly in the last month made a huge step forward. If I consider now when I look at him, you see his smile again." - Arséne Wenger Endret 13. oktober 2010 av Le Professeur 7 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Flott å se. Gutten har sykt talent og kan nå langt, håper han kommer tilbake igjen i fin form. De bør heller la han få comebacket sitt på Emirates, kan tenke meg stemningen når han blir byttet innpå. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Overbevist at om 5-6 år til så er Ramsey udiskutabelt den beste spilleren i PL. Helt rå spiller. 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Overbevist at om 5-6 år til så er Ramsey udiskutabelt den beste spilleren i PL. Helt rå spiller. Om han kommer over den psykiske knekken. Etter det med Eduardo så kan alt skje Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/-belgisk-sensasjon-skal-vaere-klar-for-arsenal-3313289.html Syyyyyyyyykt hvis dette er sant! :D Helt usannsynlig av minst 3 grunner. 1. Tv2sporten rapporterer dette. 2. Det er utenfor overgangsvinduet. Hvorfor skal man planlegge en slik handel nå? 3. Vi har masse spisser. 1. TV2 sporten er ikke kjendt for å dikte opp rykter. Nå var det ingen kilder, men de har nok fått det fra en plass. Om det er sant gjenstår å se, men 125 mill er jo latterlig pris for kanskje verdens beste spiss talent. 2. Å forhandle og hente talenter utenfor overgangsvinduet er ingen uvanlig ting. Ser det støtt og stadig. 3. Gidder ikke å gjenta alle som har skrivet, men det er sant som de sier. Vi har en god stabil spiss for tiden. Marouane Chamakh, my dream boy. Som jeg sa rett over. Av alle spiss talenter jeg har sett er Lukaku den beste. Helt enorme ferdigheter i en så ung alder! 125 mill er småtteri for en spiller med slike kvaliteter. Har vell vert ute en 2-3 uker på 3 år og putter i hy og helvete. Denne mannen må kjøpes! Overbevist at om 5-6 år til så er Ramsey udiskutabelt den beste spilleren i PL. Helt rå spiller. Om han kommer over den psykiske knekken. Etter det med Eduardo så kan alt skje Dette er noe jeg og er veldig redd for, men tror Aaron kan klare det. Enormt sterk mentalitet, i likhet med Wilshere! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Ramsey brakk leggen, Eduardo brakk ankelen. Det er faktisk en betydelig forskjell. Ankelbrudd er som regel mye mer komplisert og vanskeligere å helbrede. Dessuten er Ramsey fortsatt ung og i utvikling, mens Eduardo var ferdig utviklet. Jeg føler meg trygg på at Ramsey kommer bedre ut av dette enn det Dudu gjorde. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 1. TV2 sporten er ikke kjendt for å dikte opp rykter. Nå var det ingen kilder, men de har nok fått det fra en plass. Om det er sant gjenstår å se, men 125 mill er jo latterlig pris for kanskje verdens beste spiss talent. 2. Å forhandle og hente talenter utenfor overgangsvinduet er ingen uvanlig ting. Ser det støtt og stadig. 3. Gidder ikke å gjenta alle som har skrivet, men det er sant som de sier. Vi har en god stabil spiss for tiden. Marouane Chamakh, my dream boy. Som jeg sa rett over. Av alle spiss talenter jeg har sett er Lukaku den beste. Helt enorme ferdigheter i en så ung alder! 125 mill er småtteri for en spiller med slike kvaliteter. Har vell vert ute en 2-3 uker på 3 år og putter i hy og helvete. Denne mannen må kjøpes! 1. tv2sporten er omtrent like troverdig som nettavisen som igjen er like troverdig som caughtoffside. 2. Ja, men Lukaku er i startelleveren til et relativt habilt lag. Det er ikke FC Klosh fra ungarsk 4. divisjon det er snakk om. Er annen situasjon enn om man hentet han fyren fra akademiet til Barca f.eks. Det er relativt uvanlig at slike storkjøp skjer i begynnelsen av oktober. Hvis det hadde vært sant ville vi hørt noe fra andre hold også. 3. Det sier seg selv at RvP, Chamakh, Bendtner og Lukaku på 1 plass er for mye. Altså kvitter vi oss med minst 1 av disse. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Koscielny, Vermaelen, Cesc, van Persie, Almunia, Ramsey og Sagna er ute. Håper vi stiller slik i morgen: Lukasz Fabianski Emmanuel Eboue - Johan Djourou - Sebastién Squillaci - Gaël Clichy Abou Diaby - Alex Song - Jack Wilshere Samir Nasri - Marouane Chamakh - Andrei Arshavin Vanligvis ville jeg foretrukket Gibbs og Walcott, men vi burde ikke risikere dem med mindre de er helt 100 %. Walcott kan bli en fin joker mot slutten. Gidder noen å lage kamptråd? Skulle gjort det selv, men jeg må prioritere skolearbeid. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Skulle gjort det selv, men jeg må prioritere skolearbeid. Det er fredag, mann. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det er jeg smertelig klar over. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Du er ikke aleine! Sitter her å glaner ned i boka jeg også. Blir lekser i hele helga, neste uke(avsluttes med to prøver) og uke etter der. Det blir ett helvete. Har en stor prosjektoppgave som også må jobbes mye med. Lab innlevering uka etter, samt en prøve til. FML. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg kan mekke en tråd. 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Sinnsykt deilig med tre poeng og uavgjort på både Chelsea og United!! Vi er tilbake i gullkampen! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Med å juske. Gratulerer så meget. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Med å juske. Gratulerer så meget. Takker så meget. 2 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Med å juske. Gratulerer så meget. Tusen takk. Det føles så meget godt! 2 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Nei, det gjør jo egentlig ikke det. Eller, det smakte så ubeskrivelig godt med seier i dag, men måten det kom på kunne spart seg. Edit: tok vekk quote Endret 16. oktober 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Så får vi bare håpe at Blackpool serverer nok en overaskelse i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå