Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Bergkamp hadde noe spesielt, som spiller og som person. Det er uansett ikke til å skyve under en stol at Henry er et kapittel for seg selv. Mener derimot det blir feil å karakterisere ham som en bedre spiller fordi han var åpenbart den mest sympatiske fotballspilleren som har satt sine føtter på Highbury. Bergkamp var sinnsvakt god, men Henry var som sagt et kapittel for seg selv.

Synes dette er så vanskelig for jeg har bare lyst å si fine ting om Dennis, men det er ikke så enkelt når man skal argumentere for at en annen spiller er bedre. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette blir jo selvsagt en diskusjon om hva man ser etter i en fotballspiller. Jeg kan ikke kategorisk si at en av spillerne er bedre enn den andre, men det er ikke tvil i at Henry har noen heftige stats på sin side. For min del vil alltid Bergkamp stå som oe unikt, da han også var en inspirason og en av grunnene til at jeg begynte å holde med Arsenal.

Lenke til kommentar

Hvis han er villig til å være benkvarmer, hadde det vært en drøm. Vi trenger rutinen hans, siden vi mistet så mye rutine i sommer. Og "de x lovende spillerene våre fra reservelaget" kan virkelig lære en ting eller to fra Robert. Det kan også Theo Walcott og Samir Nasri. Ja takk til Pirés, selv om det nok er noe usannsynlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Er vel på grunn av CL Finalen han dro ? Mener og huske at han i et intervju sa at han gikk fordi han ble byttet ut. at han følte Wenger hadde mistet troen på han.

Lenke til kommentar

Såvidt jeg husker så ble det vel klart at Bobby gikk til Villareal før kampen.

Edit:

Og nå ryktes det at The Gunners har vunnet kampen om «den nye Drogba».

Ifølge rapporter i Belgia skal Anderlecht og Arsenal ha kommet til enighet om en overgangssum på 125 millioner kroner.

No way

Endret av Big Tone
Lenke til kommentar

Og masse spisser er jo så som så..

Van Persie har jo vist nok ganger han blir skadet bare han ser en fotball, og er vel snart like greit å prøve å få noen penger for han før gutten blir ufør.

Bendtner skal det ikke mye til å skaffe en bedre spiss som erstatning, og kanskje noen faktisk er dumme nok til å gi litt penger for han også enda.

125 mill var jo dyrt for en så ung spiller, men holder han seg skadefri og ikke trenger 15 sjanser på åpent mål for å få en scoring kan han jo lett erstatte noen vi allerede har.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Helt usannsynlig av minst 3 grunner.

1. Tv2sporten rapporterer dette.

2. Det er utenfor overgangsvinduet. Hvorfor skal man planlegge en slik handel nå?

3. Vi har masse spisser.

1. Enig, men det er ikke usannsynlig at vi henter Lukaku.

2. Det kjøpes spillere utenfor overgangsvinduet hele tiden.

3. Ja, men nytter ikke når flesteparten er ute med skade.

RvP er en kjeks. Bendtner, Vela og JET er ikke stabilt god. Da står vi igjen med Chamakh som er den eneste spissen som er lite skadeutsatt og er stabilt god med ball.

Endret av Vestaa
Lenke til kommentar

2. Det er utenfor overgangsvinduet. Hvorfor skal man planlegge en slik handel nå?

Det er helt normalt, både Hernandez og Smalling ble hentet til United utenfor vinduet. Ganske enkelt for å sikre seg mot konkurrenter.

Nei:

On 26 January 2010, Manchester United announced that they had signed Smalling, with the player staying at Fulham for the remainder of the 2009–10 season before joining United for 2010–11

I tilfellet med Hernandez så ja, men det er forsatt ikke vanlig å hente noen midt i sesongen (8 april). Jeg er enig i at det er vanlig å inngå avtaler før sommervinduet åpner (i løpet av mai/juni), men i begynnelsen av oktober er en helt annen ting. Midt i ingenmannsland. Gir dette 0.1% sjanse for å være sant.

Lenke til kommentar

Alle avtaler som inngås er sjeldent proklamert i media av respekt for både supportere og de klubbene som er involvert. Og ja, det er helt normalt. Spesielt for så unge spillere er det mange avtaler som blir gjort utenfor vinduene. Tosic og den andre floppen ble f.eks også kjøpt utenfor vinduet, i november.

Smalling avtalen kunne skjedd 2 Februar uten problemer. Han ble ikke registrert som Unitedspiller før på sommeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...