Xanman Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=-8VWkGwzPWA Han er så svær. Chelski-spillerne ser ut som små drittunger ved siden av ham. Håper han får spille mye fremover. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Elleve Arsenal-spillere er med i diverse landskamper Hvor mange skader får vi nå? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Han er så svær. Chelski-spillerne ser ut som små drittunger ved siden av ham. Håper han får spille mye fremover. Eneste kritikken jeg kan utsette ham for er at han kanskje ble litt vel entusiastisk og slo ballen for langt foran seg på enkelte løp der. Jeg har dog lest intervju med trenere fra Levallois (Drogbas første klubb) at han (Drogba) slet med teknikken i sine yngre dager og måtte trene mye på det. La oss håpe at JET har lignende pågangsmot, for jeg syns han viser veldig stort potensiale. Håper Wenger ikke nøler med å bruke ham mer. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Enig i at JET virket litt overivrig, men teknikken hans er det ingenting galt med. Han minner litt om Diaby i dribblestilen. Umulig å ta ballen fra ham. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=-8VWkGwzPWA Han er så svær. Chelski-spillerne ser ut som små drittunger ved siden av ham. Håper han får spille mye fremover. tilogmed større enn Drogba Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=BfVWFn5ygpE&feature=fvw Ok, vi mangler en Henry i dagens Arsenal. Fy faen... Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Alle lag mangler en Henry. Hvertfall en slik Henry. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Den Henry der var verdens beste. Uendelig mye bedre enn det Ronaldo er nå. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Elsker hvordan han løper rundt og tar det som det kommer etter flere av scoringene. Hele fyren oser klasse. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Beste spilleren som har spilt i Premier League, hands down. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Skulle jeg valgt en Arsenalspiller som kunne kjempet om den prisen ville det vært Dennis Bergkamp. 4 Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Dennis var en supersympatisk fyr og en kjempegod spiller, men han var aldri i nærheten av så stabilt god som det Henry var. Han hadde noen vakre scoringer og var en veldig god spiller å ha på laget. Dennis var selvfølgelig en legende i klubben, men Henry var en gud. Dennis hadde 315 Apps og 87 mål for Arsenal. Thierry hadde 254 Apps og 174. Det er ikke jevnt en gang. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Dennis var en supersympatisk fyr og en kjempegod spiller, men han var aldri i nærheten av så stabilt god som det Henry var. Han hadde noen vakre scoringer og var en veldig god spiller å ha på laget. Dennis var selvfølgelig en legende i klubben, men Henry var en gud. Dennis hadde 315 Apps og 87 mål for Arsenal. Thierry hadde 254 Apps og 174. Det er ikke jevnt en gang. Jeg synes alikevel Dennis Bergkamp hadde en eleganse, og spillestil jeg ikke har sett hos noen annen. Mye i den enorme presisjonen i pasningsspillet, og hvordan han løste oppgavene ute på banen. Han hadde syk fotballforståelse og intelligens, som man ser veldig tydelig gjennom hele karriéren. Selv om Henry har bedre tall å vise til, synes jeg Dennis Bergkamp stiller like sterkt på grunn av spillestil og selve fyren totalt sett. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Dennis hadde 315 Apps og 87 mål for Arsenal. Thierry hadde 254 Apps og 174. Det er ikke jevnt en gang. Så var heller ikkje jobben til Bergkamp å skåre bøttevis med mål. Ingen kunne åpne eitt forsvar som han kunne. Klubbens to mestskårande i ligasamanheng, Wright og Henry, har begge uttalt at Bergkamp er den beste spelaren dei har spelt med. Han gjorde utruleg mykje for at resten av angrepsrekka skulle blomstre. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Bergkanp er en legende i klubben, og en stor del av suksessen vi har hatt under Wenger har Bergkamp vært sterkt delaktig i, men for meg så er Henry bedre. Jeg liker Bergkamp bedre personlig, men når det gjelder på banen så synes jeg Henry var et hakk bedre enn Bergkamp og Pires, og flere hakk bedre enn de fleste andre. Henry var Arsenal i perioden 2001-2007, selv om andre bidro var Henry den som vant kamper for oss når vi stanget imot. Han var bortimot en komplett angrepspiller. Dog er det som imponerer meg mest med Henry ikke at han scoret såpass mange mål, for det finnes andre spillere som har bøttet inn med mål(Ronaldo, RvN, Owen, Torres) men ingen av dem har levert på samme høyde med assist som Henry gjorde stabilt i alle sine år i Arsenal. Jeg tør å sette penger på at Henry var involvert i over 60% av målene vi scorte når han var på banen for oss, minst. Leverte bortimot 50 målpoeng hver sesong. 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Helt enig, Big Tone. Dessuten holdt nesten alle målene hans ekstrem klasse. For noen perler han scorte for oss. Herregud, som jeg savner ham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå