Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hver gang man drikker seg bort i helgene, og da noen ganger for å gkemem smertefulle ting i livet som f.eks ta helt tilfeldig TAP MOT WBA. Det roer seg der og da, men så våkner man på søndag og ser hvor jævlig ille det egentlig var. flere som føler det samme?

Spot on, tror aldri i hele mitt liv jeg har vært så full som jeg var igår. Jævla fittelag.

Lenke til kommentar

Det er rart å si det, men etter at den sinnsyke nedturen fra dagens kamp har fått synke litt er jeg positiv med tank på resten av sesongen. Spillemessig matcher vi alle, og etter tre uheldige kamper, tror jeg vi er på vei opp igjen. Når vi får tilbake essensielle spillere blir dette virkelig bra!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Er ikke så så skuffet som jeg hadde trodd jeg skulle bli etter et tap mot Chelsea. Tror det har noe med at vi spilte en god kamp og viste at vi er et bedre lag en Chelsea imo. Marginene er små og vi burde ha ledet etter 1 min. Men det gjorde vi ikke fordi vi ikke setter sjangsene våre. Så med med Walcott/RVP på topp, hadde dette vært en gåtur i parken. Gleder meg allerede til dem kommer til Emirates !

Lenke til kommentar

Vanskelig å hele tiden sammenligne dagens lag med et fulltallig arsenal dvs med Walcott, Fabregas etc skadefri. Greit nok at vi er skadeutsatt, men vi vil aldri ha alle våre beste spillere tilstede til enhver tid. Når noen kommer fra skade forsvinner noen ut. Sånn er det i alle klubber.

Lenke til kommentar

og viste at vi er et bedre lag en Chelsea imo.

Eh, Javel ja.

Det ligger vel mer i det at vi matchet Chelsea spillemessig, og kollektivt. Chelseas mål var individuelle prestasjoner. Jeg synes vi hadde mye lovende å komme med spillemessig, og tror vi blir svært sterke fremover, med Fabregas Walcott og van Persie med i spill igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er faktisk halveis enig. Om ikke 'bedre enn Chelsea' så viste dere hvertfall at dere ikke er 'dårligere enn Chelsea'.

Kommer Fabianski til å stå fast fremover nå? Noen tegn?

Yes. Hadde vi vært bedre enn Chelsea hadde vi vunnet kampen.

Jeg vil tro han har fått et kjempeløft etter to gode kamper, og muligens fornyet tillit hos Wenger. Blir uansett spennende å se!

Lenke til kommentar

Kommer Fabianski til å stå fast fremover nå? Noen tegn?

Wenger ELSKER Fabianski, og mener at han er en verdensklassekeeper. Men han er også veldig glad i Almunia, som tross alt er visekapteinen vår. Ikke lett å si, men jeg tror Fabianski står neste kamp, hvertfall. Wenger prøvde å hente en ny keeper i sommer, så han er tydeligvis ikke helt førnøyd med innsatsen til Manuel, og han har nok lyst til å vise at han alltid har hatt rett angående Lukasz.

Jeg tror og håper at Lukasz får stå fremover, så lenge han spiller like bra som han har gjort i det siste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...