Benbjo Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 På hvilke måter er Tottenham større? For en stygg idiot. Vel, de har vel vært bedre enn oss i innbyrdes oppgjør de siste årene? I fjor vant vi 3-0 hjemme og tapte 2-1 borte, sesongen før det ble det uavgjort i begge og før det igjen vant vi 3-1 borte og 2-1 hjemme. Vi har altså tatt 11 poeng, mens de har tatt 5. Målforskjell 14-7 til oss. Og de har ikke endt over oss på tabellen på ørten år. Vi har kommet langt i CL i flere år på rad, mens de er med for første gang i år. Dessuten har vi sterkere stall, flere fans, bedre økonomi og et stadium som får Shite Fart Lane til å se ut som en søppeldynge. Konklusjon: Van der Vaart er en idiot. Ikke glem ligacupen for et par år siden da 5-1 hjemme og 1-1 borte. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Har hørt noen rykter om at Nordtveit egentlig er United fan... Stemmer dette? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Har hørt noen rykter om at Nordtveit egentlig er United fan... Stemmer dette? Han prøvespilte faktisk for dem i 2006, og uttalte at han valgte dem foran de andre interesserte fordi de alltid hadde vært hans favorittlag. Regner med at han har tatt til vett nå. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Hvis jeg ikke tar feil nå, så er Walcott en liverpool - fan Endret 20. september 2010 av medlem-140898 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Stemmer det. Walcott er Pool, men nå er det ytterst få som lar dette spille inn under kamp, helldigvis Ser feks. Rooney. Var en hardcore Everton fan, men nå har han hele Everton i mot seg. Blamer de ikke, det å kysse emblemet fra en annen klubb på hjemmebanen til klubben du har holdt med er bare så råttent at jeg spyr av det. Blæ. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Edit: Overså at arket var blankt. Har sett samme bilde på facebook der noen photoshoppa "I am twitchy" på arket. Uphotoshoppa versjonen er fortsatt moro. ^^ Endret 23. september 2010 av iRoman 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2990731.ece Lampard ute? La det stemme! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Faen så stygg Lampard var på det bildet. OT: Hadde ikke gjort meg noe i det hele tatt, er dog litt skummelt om han setter Essien i spissen på diamanten sin istedenfor Lampard. Da foretrekker jeg faktisk Lampard. Lenke til kommentar
peryy Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Lampard ute og Fabregas inne (forhåpentligvis) lover godt Har nå bestilt/reservert billetter til returoppgjøret. Arsenal - Chelsea på Boxing Day! (26.desember) Julefeiring og Arsenalkamp i London, gleder meg! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Noen andre som har fått med seg pre-tax overskuddet vårt i år? £56M! Helt sykt! 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Lampard burde ikke være så alt for stort problem uansett. Det er Drogba som må stoppes. Synd RvP ikke er tilgjengelig mest sannsynlig. Hadde passet fint med en quick-fire double derfra igjen. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 It's Chamakh, Chamakh! Whatever he'll do he'll score! He's better than Adebayor! It's Chamakh, Chamakh! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Syns vi skal kjøpe De Gea nå som vi har så sykt med penger. Gutten er jo supermann i mål. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Carling Cup 4. runde: Newcastle - Arsenal Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 De slo Chelsea 4-3 på brua, så her skal vi ikke ta noe for gitt. Likevel tror jeg vi vinner. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Så jævlig vanskelig motstand vi møter da. Og borte nok en gang. Newcastle har ingenting å tape så dette blir en vanskelig kamp. Vi kommer nok til å stille et svakere lag enn det vi så på WHL. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Faen jeg gruer meg til Chelsea-kampen... Noen som vet om Fabregas og Vermaelen blir klare? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 vermaelen blir ikke klar, men kanskje fabregas. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Faen. Forsvarsrekka vår så ikke patent ut mot West Brom. Kan bli stygt med en hissig Drogba... Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hver gang man drikker seg bort i helgene, og da noen ganger for å gkemem smertefulle ting i livet som f.eks ta helt tilfeldig TAP MOT WBA. Det roer seg der og da, men så våkner man på søndag og ser hvor jævlig ille det egentlig var. flere som føler det samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå