Liquidkey Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg klarer faen meg ikke å svelge uavgjort resultatet fra i går... Er så ubegripelig surt. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Er canal + som sender ligacupen.. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 FML. Begynner allerede og skamm grue meg til Chelsea og United. Kommer til å bli stygt Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 FML. Begynner allerede og skamm grue meg til Chelsea og United. Kommer til å bli stygt Neida, det trekker seg inn i teppet. United hjemme bør vi kunne klare. Borte blir værre, men vi kan nok klare 1 poeng med litt flaks. Chelsea hjemme bør vi kunne håpe på 1 poeng, mens borte blir nok tap. Er mer redd kampen til midtuka. DER blir det stygt. Wenger kjører på med Kids mens Redknapp kjører toppet. 5-1 til Tottene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Noen som vet hvilken kanal Arsenal - Scum kommer til og gå på ? Edit: Gikk litt fort i svingene her gitt. Canal+ ja, godt jeg ikke avbestilte kanalene. Endret 20. september 2010 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Se øverst på siden. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hvilket lag håper vi på, da? Jeg håper vi kjører på med en blanding av kids og rutine. Vil aller helst se dette laget: Wojciech Szczesny Emmanuel Eboue - Håvard Nordtveit - Sebastién Squillaci - Kieran Gibbs Chuks Aneke - Denílson - Jack Wilshere Tomas Rosicky - Jay Emmanuel-Thomas - Carlos Vela Men jeg har på følelsen av at det blir mer som dette: Lukasz Fabianski Håvard Nordtveit - Johan Djourou - Sebastién Squillaci - Kieran Gibbs Tomas Rosicky - Denílson - Jack Wilshere Emmanuel Eboue - Carlos Vela - Jay Emmanuel-Thomas Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ser helst at Jack får hvilt litt, han har spilt mye i det siste og er enda ung. Denilson i rollen hans, med Eastmond som DM. Playmakeren kan være Aneke, Rosicky eller Nasri for what I care. Alle tre er gode valg. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Mener å ha hørt at det er Szczesny som står i mål for oss mot Spurs. Gode nyheter isåfall. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Latterlig at vi skal møte spurs i første runden av mikke mus cupen. De kommer nok til å stille med det beste laget de kan stille med, og spørs om ungguttene våre klarer det. Lyst å se mer ifra de denne sesongen! Nordtveit må spille! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 De kommer ikke til å stille toppet. Troppen deres er nok ganske så sliten allerede nå i sesongen. Har full tro på seier her. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Nå som de er med i CL har de ikke råd til å stille med toppet lag i CC. Vi tar 3 poeng går videre. Nå erru vrang, Torstein. Endret 20. september 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Vi tar 3 poeng. Det gjør vi nok ikke, men satser på at vi går videre hvertfall Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6389736,00.html Haha. Ser ut som han har gått på One-Day Ramos History School. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Skjønner virkelig ikke hvordan noen som ikke har en penis på 3 cm kan påstå noe slikt. Spurs er langt ifra en større klubb, og det kommer til å gå minimum 11 år før de er likt som oss. En middelmådighet som van der Vaart på midtbanen kommer ikke til å endre dette. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 "Tottenham er større en Arsenal" Lenke til kommentar
wûst Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 På hvilke måter er Tottenham større? For en stygg idiot. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 På hvilke måter er Tottenham større? For en stygg idiot. Vel, de har vel vært bedre enn oss i innbyrdes oppgjør de siste årene? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jepp, mer skal ikke til. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 På hvilke måter er Tottenham større? For en stygg idiot. Vel, de har vel vært bedre enn oss i innbyrdes oppgjør de siste årene? I fjor vant vi 3-0 hjemme og tapte 2-1 borte, sesongen før det ble det uavgjort i begge og før det igjen vant vi 3-1 borte og 2-1 hjemme. Vi har altså tatt 11 poeng, mens de har tatt 5. Målforskjell 14-7 til oss. Og de har ikke endt over oss på tabellen på ørten år. Vi har kommet langt i CL i flere år på rad, mens de er med for første gang i år. Dessuten har vi sterkere stall, flere fans, bedre økonomi og et stadium som får Shite Fart Lane til å se ut som en søppeldynge. Konklusjon: Van der Vaart er en idiot. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå