peryy Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Limited edition T-skjorte bestilt! http://gunnerblog.bigcartel.com/product/verminator-t-shirt Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ahh, har brukt alt for mye penger i det siste, tror jeg må stå over. Surt, utrolig fet t-skjorte. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Kamptråd for Sunderland er oppe. Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 verminator t-skjorte er ganske dårlig lagd, ikke noe bra kjøp nei. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Kamptråd for Sunderland er oppe. Herlig! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hvor tidlig bør jeg komme på Highbury Pub for å få sitteplass? På onsdag ankom jeg 20 minutter før start og måtte stå hele første omgang. Hadde utrolig vondt i beina og ryggen etter det, men heldigvis var det noen som gikk i pausen (!), så jeg fikk sitte hele andre omgang. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Varierer nok fra kamp til kamp. Kom rundt 20-30 min før Arsenal - Liverpool kampen som var i cupen ifjor og fikk sitteplass, riktignok ikke en av de beste, men man så skjermen helt greit. En annen kamp jeg skulle inn på så tror jeg at det var ganske fullt lenge før. 40-60 min før er kanskje greit på de fleste kampene? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Ligacupen, that is? Skal prøve å komme 40 min før på lørdag, og se hva som skjer. Orker ikke å se kamper på stream lenger, og pub er mye koseligere. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Var ligacupen ja. På en lørdagskveld hvor kampen starter 18:30, så bør du kanskje komme senest 17:45 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=7V3a_4V_6dg&NR=1&feature=fvwp Elsker Rosicky og Van Persie i første halvdel av denne filmen her altså! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Edit: Nei, hva er det jeg driver med. Holdt på å gi dere en gratis "gave-motjinx" Slett* Endret 18. september 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Big Sam - I'm as good as Wenger HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!! Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Leste du hele artikkelen? Typisk tabloid-overskrift. Ikke at Wenger er dårlig, men de fleste ser vel at det ikke nødvendigvis er taktikken under kamper han er mest kjent for, og det virker som det er dette Sam peker på. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ja, jeg leste hele artikkelen. Fat Sam er en idiot. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Nå blir jeg vel drept her inne, men jeg synes Wenger er oppskrytt. Han er en sta mann som ikke gidder/vil/ønsker å ta tak i problemområdene i laget. Det at Almunia har fått stå i mål for oss i 3 sesonger er utilgivelig. Når arvtageren hans er enda dårligere er det noe som skurrer. Forsvaret har han heller ikke fått skikk på siden 2005/2006. Clichy har ikke vært stabilt god for oss på en god stund og vi slipper inn mye tullete mål pga personlige feil i den bakre 6'er (regner med Al + Song her). Cornere og dødballer er vi katastrofalt dårlige på, men de skal sies at det har vært litt bedre i begynnelsen av denne sesongen. Det tok en sesong før han erstattet Adebayor og gjorde ingenting i januarvinduet når han visste at RvP var ute for resten av sesongen. Vi mangler dessuten en høyrekant når Theo er ute (50% av tiden). Eboue og Nasri holder ikke. Det at disse to får spille i denne posisjonen er en stor gåte. Bendtner har variert veldig i den posisjonen, men også han er skadet hele tiden. Dessuten får vi ikke brukt hans kvaliteter der. Et annet problem er at spillerne knekker sammen under press gang på gang. Sist var under sesongoppkjøringen forrige sesong der PL trofeet var innen rekkevidde. Når det er sagt så ønsker jeg ikke Wenger vekk riktig enda. Hovedgrunnen til dette er at det vil få fatale konsekvenser for spillergruppen. Spillere som Fabregas og RvP vil forsvinne på dagen. Denne sesongen håper jeg at Wenger satser litt mer på cupene enn tidligere. Et ligacup trofé er bedre enn ingenting, men her ryker vi dessverre i midt uka. Dermed står vi igjen med FA cupen. Stiller vi igjen med reservelaget når vi møter Stoke på Britannia blir jeg forbannet. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Er faktisk enig med deg. Wenger har gjort mye bra for klubben, og ville ikke hatt en annen manager de siste 14(?) åra, men i det siste så har det stoppet opp. Problemet er jo som du sier med lojaliteten til en del spillere, i tillegg til at det er langt flere dårligere managere enn bedre, så det er ikke bare bare å finne en ny. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Tull og tøys. Wenger er blant de ypperste managerne i verden. Han har totalt revolusjonert klubben. Han har hentet spillere i verdensklasse for en billig penge, utviklet talenter verden knapt har sett maken til og bidratt til å gjøre klubben vår til en av verdens rikeste. Og det er en grunn til at Cesc og RvP ville forsvunnet på dagen om Wenger hadde fått fyken. Flere spillere har lovpriset Wenger for hans bidrag på treningsfeltet. Han prater masse med hver av spillerne, og lærer dem hva de skal gjøre i alle mulige situasjoner. Han er også en motivator av rang. Han er kanskje ikke verdens mest taktiske manager, men alle managere har mangler. Lykke til med å finne en som er like god som Wenger på alle felt, i tillegg til å være god taktisk. 4 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Møkkahelg. God natt. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hvem er det som sender ligacupen egentlig? Har gått helt i surr for meg med alle disse kanalene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå