Xanman Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Henry var så god at det nesten ikke er gøy engang. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Henry, Ljungberg, Pires, Vieira, Bergkamp. *savn* Endret 13. september 2010 av Kleivert Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg vil gjerne gjøre alle gooners oppmerksomme på vårt nye utenomjordiske talent, Chuks Aneke. Her snakker vi et talent i Cesc-/Wilshere-klassen. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Ikke lenge igjen til champions league kamp nå. Braga gjester Emirates, gleder meg Skal bli godt med 2 Arsenal kamper i uken igjen Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Ikke lenge igjen til champions league kamp nå. Braga gjester Emirates, gleder meg Skal bli godt med 2 Arsenal kamper i uken igjen Vi får bare håpe det ikke resultere i 2 ganger så mye skader. Da kan vi se langt etter både PL og CL. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Top Ten Premier League Goals Under Wenger Temmelig vill liste. Når Bobby Pires ikke engang er med på lista vet du at det har vært scoret mange fantastiske mål. Min personlige favoritt er nummer 7, Henry mot Liverpool. Jeg ejakulerer hver gang jeg ser målet til Bergkamp som kom på første plass. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hahaha! Fantastisk! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=iM3Zy3i801E Plugger nok engang for It's Up For Grabs Now - The Arsenal podcast with Alan Davies. Fantastisk radioprogram. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 wtf? Heaheahehe Tjsekk aut dis link! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 wtf? Heaheahehe Tjsekk aut dis link! Hahaha, whaaaat?! Dette hadde jeg ikke fått med meg. :!: Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Det hadde vært smått awsome om det hadde skjedd Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Stiller meg skeptisk til at en rap-artist skal inn i Arsenal-styret. Om han ikke har noen utdanning eller erfaring fra før, så tror jeg ikke han kan bidra med så mye mer enn litt kjapp snakking på styremøtene, noe som sikkert hadde vært underholdende nok. Tviler uansett på at det skjer Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Han er jo en ypperlig businessman. Bedre enn det han er artist. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Skal ikke så mye til heller. Forferdelig artist. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Han er jo en ypperlig businessman. Bedre enn det han er artist. Så bra. Vet ikke så mye om han, annet at musikken hans suger. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jay-Z leverer knallbra musikk, la det være sagt. Nå er han også veldig rik, og som Roman sier enn ypperlig businessman. Men jeg ser ikke helt grunnen til at han skal inn i Arsenal styret, da jeg føler vi er drevet mer enn godt nok ifra før av, selv om det hadde vært kult. Om han dog har noen revolusjonerende forslag eller lignende som hadde forbedret oss uten at han spytter inn masse penger så er jeg positivt stilt. Han er blandt annet founder elsn av et NBA-lag i USA, og der opererer de mye strengere angående økonomi, så jeg tror at han hadde passet helt fint inn, dog ser jeg ikke hvorfor han skal egentlig. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg er veldig positiv til at Jay-Z kan invistere penger, men det å være med i styret sitter jeg meg litt mer skeptisk til. Vet at han er en veldig bra bizvaks man da jeg har en god kamerat som er enormt fan, men forsatt så er det noe som ikke helt stemmer. Tipper Eboue hadde digget det om Jay-z kom thou. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå