Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stiller meg skeptisk til at en rap-artist skal inn i Arsenal-styret. Om han ikke har noen utdanning eller erfaring fra før, så tror jeg ikke han kan bidra med så mye mer enn litt kjapp snakking på styremøtene, noe som sikkert hadde vært underholdende nok. Tviler uansett på at det skjer :p

Lenke til kommentar

Jay-Z leverer knallbra musikk, la det være sagt.

Nå er han også veldig rik, og som Roman sier enn ypperlig businessman. Men jeg ser ikke helt grunnen til at han skal inn i Arsenal styret, da jeg føler vi er drevet mer enn godt nok ifra før av, selv om det hadde vært kult. Om han dog har noen revolusjonerende forslag eller lignende som hadde forbedret oss uten at han spytter inn masse penger så er jeg positivt stilt.

Han er blandt annet founder elsn av et NBA-lag i USA, og der opererer de mye strengere angående økonomi, så jeg tror at han hadde passet helt fint inn, dog ser jeg ikke hvorfor han skal egentlig.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig positiv til at Jay-Z kan invistere penger, men det å være med i styret sitter jeg meg litt mer skeptisk til. Vet at han er en veldig bra bizvaks man da jeg har en god kamerat som er enormt fan, men forsatt så er det noe som ikke helt stemmer. Tipper Eboue hadde digget det om Jay-z kom thou.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...