Old Game Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Det er viktig å huske på at mange omtaler klubben sin som størst, mens ordet de egentlig er ute etter er best pr tid. Altså, Chelsea er større enn United fordi de vant ligaen i fjor eller leder tabellen osv. Historieløse "supportere" og tilbakestående mennesker som Adebayor vil det alltid være nok av. Jeg tror nok ikke Adebayor er typen som leser seg opp på historie uansett - faktisk tviler jeg på at han kan lese i det hele tatt, så slike er det bare å heve seg over og heller kose seg med deres ignoranse. Klart det er provoserende å la denslags stå ubesvart, men folk som kan litt om fotball (personer det betyr noe å vinne frem poenget til) kan sin historie uansett, så da blir det bare tomme ord igjen fra en person som sverter seg selv og fremstår som uhyre bitter og smålig. Hva facebook-generasjonen på 14 og lavpannede aper liker og ikke liker er i og for seg kneggende likegyldig. Jeg kan garantere at når (det er bare et spm om tid mht pengebruken, slik tilfellet var med CFC) City vinner vil de øyeblikkelig omtale seg som størst og best. Det er en ekstremt bitter klubb hvor hele eksistensen omhandler å slå United. Klart det smitter over på spillerne, spesielt ettersom de får meg seg at folk setter dem i bås; money grabbing whores. (rim) Artig å se at alle som forlater klubben snakker stygt om den for øvrig. Jaja, Chelsea og City er noe for seg selv, det skal de ha. Endret 5. september 2010 av Goldwing 2 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Has the decline of French football had an impact on Arsenal? I think its fair to say that French football is suffering something of a lull at the moment, certainly on the International stage. Ligue 1 may be one of the most under rated in Europe but no team in the CL would be afraid of facing any of its recent Champions. I'm not the best qualified to comment on the state of french youth football, but its most championed products in recent years - Ribery, Nasri, Menez, Benzema, Ben Arfa have all arguably under achieved on a massive level. So. What does this have to do with Arsenal? Back in the early noughties, France was the place to go if you wanted to find world class footballing talent on the cheap. This suited Wenger down to a tee as he was able to cherry pick from what seemed like a conveyer belt of quality players in and around their prime, for peanuts and who, most likely were guaranteed to take to the premiership like a duck to water. Now that's longer the case. Heightened regulation around transfers and squad rules, the emergence of clubs with billionaire benefactors, and general economic strife have all lead to a slowdown in market activity. But, considering we have such a large scouting network based in France, and obviously a French manager, do you think the general decline of French football impacts us as much as the aforementioned, and if so to what extent? Do you think its time to shift our focus away from the French market or do you think we are already suitably "diversified" in terms of our recruitment hotspots? Spør du meg, et spennende tema å diskutere, og jeg kan se poenget til OP. Fin liten read uansett. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 jaja, skaden til van Persie var seffølgelig større enn forventa og han er ute til tidligst midten av oktober. Går vel en liten stund nå før den var enda mer alvorlig og holder han ute av spill resten av året. http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/arsenal/7987816/Arsenal-striker-Robin-van-Persie-ruled-out-until-mid-October-with-ankle-injury.html Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hva i helvette er greia? jeg er nå overbevist om at det hviler en jævla støgg forbannelse over klubben, Walcott i form=skade. RvP+form=skade osv. Jeg er så fortvilet at jeg får lyst til å saksepsarke et tilfeldig offer på gata, faen ta denne dritten her. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Litt film av reservekampen mot Blackburns. http://www.arsenal.com/news/news-archive/squillaci-starts-for-reserves Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg så nettopp Wengers pre-match-intervju. Der nevnte han Carlos Vela, JET og Benik Afobe som gode angrepsspillere som kan gjøre en solid jobb dersom vi får flere offensive skader. Utrolig spennende at han nevner unge Afobe, som bare er 17 år! Jeg husker for noen år siden, da Wenger nevnte Afobe som en av de unge, britiske spillerne i akademiet som allerede var ferdig utviklet teknisk. Selv om han er langt bak i køen, tror jeg fort han kan få noen kamper i CC. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 http://www.arsenal.com/news/news-archive/wenger-my-keepers-handled-the-uncertainty Lååååål. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Per nå kan Wenger strengt tatt ikke si noe annet. Vi får bare håpe på det beste og at Almunia ikke koster oss for mange poeng. Dog må jeg si at jeg ser på Almunia som en tikkende bombe. Selv om han gjør det bra frem til januar, og Wenger bestemmer seg for å ikke hente en keeper, er det alltid en mulighet for at Al plutselig begynner å gjøre tabber igjen utpå våren. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Kan ikke gjøre noe annet en å smile litt nå. Herlig innhenting av Everton! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hahahhaahaha, men fyfaen at dommerjævelen blåser av midt i kontringa på slutten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Skrudde av etter 3-1, så på vg-live til det var spilt 85.min. Viste ikke før jeg las din post at shitlaget hadde nettet to. FERGIETIME! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 http://www.arsenal.com/news/news-archive/34443/-financial-rules-give-us-massive-advantage- Fantastisk regel, og en massiv fordel for Arsenal. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 http://www.arsenal.com/news/news-archive/34443/-financial-rules-give-us-massive-advantage- Fantastisk regel, og en massiv fordel for Arsenal. Kommer an på hvordan dette vil overholdes. Er det noen som stopper dem fra å låne penger og betale tilbake for xx år? Slik som RM gjorde. Hvis man _ikke_ kan låne penger så vil man jo aldri kunne bygge ny stadion (f.eks). Hvis man kan låne vil City og Chelsea bare si at de har lånt penger av person y og skal betales tilbake om xx år. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Herlig helg. United, City, Spurs og Liverpool avgir poeng, vi knuser Bolton og Cesc er tilbake i storform. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Herlig kamp. Det ser ut til at spillerne våre har fått enda mer kreativ frihet enn i fjor. Av de seks fremste spillerne våre ser det nesten ut som om ingen har en fast posisjon. Song er overalt og scorer til og med et mål, og den fremste trioen skifter posisjoner hele tiden og stresser motstanderens forsvar. Chamakh imponerte meg også stort. Han dekker nesten hele motstanderens banehalvdel, vinner hodedueller, holder på ballen og kjemper knallhardt. Det er også lovende at en forsvarslinje med kun én fast spiller er så samspilte. Koscielny fortjener spesielt skryt, til tross for tabben. Han er virkelig sjef når det gjelder interceptions. For å henge meg på bildetrenden: 1 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Top Ten Premier League Goals Under Wenger Temmelig vill liste. Når Bobby Pires ikke engang er med på lista vet du at det har vært scoret mange fantastiske mål. Min personlige favoritt er nummer 7, Henry mot Liverpool. http://www.youtube.com/watch?v=qX4IA1pe1K0 Sjekk Jamie Carragher, hahaha. Henry var så vill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå