Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville ikke brukt betegnelsen derby om et oppgjør mellom Utd og Arsenal akkurat, men det var gøy med to gode lag med spillere som var oppfostret i klubben. Det er noe annet idag :(

Egentlig ikke. Jeg tør å vedde ganske mye på at vi her flere spillere som er oppfostret i Arsenal nå, en vi hadde i 2003/2004.

Cesc Fabregas, Johan Djourou, Denilson, Carlos Vela, Theo Walcott, Aaron Ramsey, Alex Song, Fran Merida, Gael Clichy, Nicklas Bendtner, Jack Wilshere, Kieran Gibbs and Craig Eastmond <- antall spillere som har vokst opp i Arsenal i dagens tropp.

Get your facts straight.

Fabregas, Song og Clichy på første laget thou.

Forsatt så mener jeg at det er få av våre spillere i dag som er villig til å blø for drakten som i "gamle" dager. Fighter spirit er noe som har totalt forsvunnet i toppfotballen i dag. Du har gode eksempler i feks. måten Leeds overvant United på eller Notts County neeesten vant over Wigan. Liker å se slikt!

Kanskje jeg har mistforstått ordet derby litt, men må det være lokalt? United - Arsenal er jo en klassikker og et rival oppgjør.

Lenke til kommentar

Nok en gang dårlig formulert av meg. Mente start 11'ern. Med det mener jeg de spillerene Wenger ser på som førstevalg i et lagutak. Det skal nå sies at både Walcott og Wilshere er blitt meget mye med i den nye formasjonen. Skal ikke henge meg opp i dette for jeg vet at vi faktisk har mer egenutviklede spillere nå enn da. Nå var det ikke jeg som bringte dette opp, men som jeg sa tidligere. Spillere som blør for drakta og som har en enorm vinner vilje. Vieira, Bergkamp, Henry, Lee Dixson osv. er gode eksempler på det jeg mener. Virker som Chamakh kan bli en sånn spiller, håper andre tar etter han.

Vet ikke helt hva jeg har rotet meg opp i nå, ble litt mye vas ser jeg :p Men dere skjønner sikkert hva jeg mener!

Lenke til kommentar

Rart ingen nevner Clichy. Mannen har helt syk arbeidsinnsats og draktblødningsegenskaper.

Det er dessuten ikke vanskelig å skjønne at Solaar mente at han savnet Arsenal med lokale helter som Keown og Parlour. Cesc og Djourou er kun per definisjon egenutviklede. Syns ikke de kan sammenlignes med de nevnte.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Tottenham borte i tredje runde av Carling Cup. Flott med store kamper allerede fra start i mikkemuscupen. :wee:

Tottenham kommer sikkert til å bruke sitt beste lag, i motsetning til det laget vi kommer til å bruke.

Lenke til kommentar

Fra YoungGuns:

Arsenal midfielder Jack Wilshere was arrested by police in the early hours of this morning in an incident where a woman assaulted. Wilshere has been released on bail.

Early reports suggest Wilshere was in the middle of a fracas and is helping the police with their enquiries.

Hadde det bare vært fylleræl på lørdagsnatta så hadde det ikke vært så ille, men dette høres ikke bra ut. Når det skal sies er det alltid flere sider av en historie.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

http://news.sky.com/skynews/Home/UK-News/Jack-Wilshere-England-And-Arsenal-Footballer-Arrested-And-Bailed-After-Alleged-Assault/Article/201008415708926?lpos=UK_News_Top_Stories_Header_4&lid=ARTICLE_15708926_Jack_Wilshere%3A_England_And_Arsenal_Footballer_Arrested_And_Bailed_After_Alleged_Assault

Arsenal and England footballer Jack Wilshere has been arrested and released on bail after an alleged assault involving a woman.

A spokesperson for the midfielder said: "Jack Wilshere was arrested by police in the early hours following a fracas but was released on bail later.

"The police have made it very clear that he is an important witness to the incident and played the role of peacemaker and is unlikely to face any charges as a result.

"Jack has made it very clear he will co-operate fully with the police investigation."

The Metropolitan Police told Sky News that officers went to Kensington High Street, west London, at about 2.45am on Sunday, following reports of an assault.

Police said a woman had suffered a broken and dislocated elbow, while a man had sustained minor facial injuries. They were both taken to hospital for treatment.

Så mye for tabloidoverskriftene... Tror vi kan puste lettet ut.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

http://news.sky.com/skynews/Home/UK-News/Jack-Wilshere-England-And-Arsenal-Footballer-Arrested-And-Bailed-After-Alleged-Assault/Article/201008415708926?lpos=UK_News_Top_Stories_Header_4&lid=ARTICLE_15708926_Jack_Wilshere%3A_England_And_Arsenal_Footballer_Arrested_And_Bailed_After_Alleged_Assault

Arsenal and England footballer Jack Wilshere has been arrested and released on bail after an alleged assault involving a woman.

A spokesperson for the midfielder said: "Jack Wilshere was arrested by police in the early hours following a fracas but was released on bail later.

"The police have made it very clear that he is an important witness to the incident and played the role of peacemaker and is unlikely to face any charges as a result.

"Jack has made it very clear he will co-operate fully with the police investigation."

The Metropolitan Police told Sky News that officers went to Kensington High Street, west London, at about 2.45am on Sunday, following reports of an assault.

Police said a woman had suffered a broken and dislocated elbow, while a man had sustained minor facial injuries. They were both taken to hospital for treatment.

Så mye for tabloidoverskriftene... Tror vi kan puste lettet ut.

Nja, uansett spekulativt at Wilshere er ute og henger med voldelige kamerater klokken 3 på natten.

Lenke til kommentar

Står ingen steder at det var en kompis av Jack. Klokka 3 på natta hender det rett som det er at jeg står midt oppi konfrontasjoner mellom to stykker jeg aldri har sett før. Hvis Jack er såpass voksen at han holder hodet kaldt også når han drikker trenger vi ikke bekymre oss.

Nei, jeg leste visst denne setningen feil: "Arsenal midfielder Jack Wilshere was arrested by police in the early hours of this morning in an incident where a woman was assaulted."

Uansett synes jeg det er rart at han ble arrestert dersom han bare var vitne. Politiet må ha trodd han var med på det.

Lenke til kommentar

http://www.dailystar.co.uk/football/view/151372/Nou-Camp-plan-100m-summer-swoop-for-Cesc-Fabregas-and-Fernando-Torres/?

Xavi, 30, said: “Every ­Barcelona player wanted Cesc to join this year – we made no secret of that.

“But we are prepared to wait another year.

“Everybody in football knows where Cesc’s heart is.

“He’s from Barcelona and was a youngster at the club. It’s not like we have to try to convince him to join – it’s where he wants to be.

“Arsenal have him for another year and, during this season, they will have time to either ­develop one of their younger players or scout a replacement to buy when Cesc leaves. ­Everybody is very calm.

“We know the longest we have to wait for Cesc to come home is another 12 months.

Romperacer #1 er tilbake. Hadde nesten begynt å savne han.

Spenstig rykte forøvrig. Det blir en lang sesong hvis transferryktene for neste sommervindu begynner i august.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...