Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

martin-keown_1109346c.jpg

Kan finne mange stygge bilder av Keown, men her er han rett og slett nydelig. :love:

It's up for grabs now, fantastisk morsom og koselig podcast om Arsenal, bør høres :)

Ahh, memories. Husker godt den kampen! Lehman danser når Ruud skal ta straffe så han blåser den i tverliggeren på overtid! Var sikkert 3-4 minutter med krangling før straffen også tok det bare helt av etterpå! Fantastisk kamp! Endte vell 2-2 om jeg ikke husker feil?

Ja Martin Keown er en mann jeg kommer til å huske evig. For en spiller! For et tempramang! For et engasjemang og team spirit! Sloss for laget uansett. Savner virkelig en sånn type nå, men håper at Chamakh han bli en slik. Noe annen jeg savner er de gamle derbyene med Arsenal og United. Var noe spesielt hver kamp! Magisk! Alltid en helt sinnsyk stemning både på og utenfor banen. Savner the "old" days.

Lenke til kommentar

Keow ligner på en ape, Bale er en blodekte ape fra planet of the apes. Tottenham fant han vel på en auksjon i afrika.

Men ja, de gamle kampene før med Vieira og Keane var syke :D dumt det ikke er sånn lengre.

Håper Arsenal blir for alvor alvor skikkelige utfordrere til gullet nå og at det fyrer og stemmninge igjen mellom disse kampene, der et tap kan bety at gullet glipper.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ville ikke brukt betegnelsen derby om et oppgjør mellom Utd og Arsenal akkurat, men det var gøy med to gode lag med spillere som var oppfostret i klubben. Det er noe annet idag :(

Keow ligner på en ape, Bale er en blodekte ape fra planet of the apes. Tottenham fant han vel på en auksjon i afrika.

Men han er faen i meg den beste apen som har spilt i PL. Assist eller mål i 7 av de 8 målene vi har scoret i år. Sykt god spiller.

Lenke til kommentar

Ville ikke brukt betegnelsen derby om et oppgjør mellom Utd og Arsenal akkurat, men det var gøy med to gode lag med spillere som var oppfostret i klubben. Det er noe annet idag :(

Egentlig ikke. Jeg tør å vedde ganske mye på at vi her flere spillere som er oppfostret i Arsenal nå, en vi hadde i 2003/2004.

Cesc Fabregas, Johan Djourou, Denilson, Carlos Vela, Theo Walcott, Aaron Ramsey, Alex Song, Fran Merida, Gael Clichy, Nicklas Bendtner, Jack Wilshere, Kieran Gibbs and Craig Eastmond <- antall spillere som har vokst opp i Arsenal i dagens tropp.

Get your facts straight.

Lenke til kommentar

Arsenal har blitt trukket til gruppe H i Champions League. Dette er siste gruppe. Blir interessant å se om vi slipper Real Madrid som er seedet til gruppe 2.

Manchester møter Valencia, og vi slipper unna Real Madrid, de møter AC Milan :)

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...