Old Game Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Haha, hvorfor skulle det svi for Arsenal fansen? De er vel sjeleglad for å være kvitt fyren og at han ender opp i spurs må kunne sies å være en kjempepluss for dem. Sutrete, dårlig og stygg. Harry er så dum at jeg blir kvalm innvendig. Hva skal han med en gammel kjeks av en "midtstopper" når han har King, Dawson, Woodgate, Bassong, Corluka kan spille der, Kaboul kan spille der. Fjols. (E: Harry altså) Endret 19. august 2010 av Goldwing MacLeach Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 glad vi er kvitt han. Håper han fucker opp alt av moral og samspill i laget. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Kolo Toure: Gallas feud forced me to quit Arsenal Nasri: Several Arsenal players don't speak to Gallas Spudza aner ikke hva de begir seg ut på. Håper han river moralen innad i stallen i fillebiter. Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Gallas skal være klar for Tottenham. Den må svi litt. Link: http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6323987,00.html Svi litt? HAHA, i ræva mi!!! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg synes det er litt morsomt. Vi tok kapteinen deres og en av de beste midtstopperne det fantes på den tiden ifra dem på free transfer. De får en aldrene cunt. 2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Dette var egentlig prikken over i'en for å få Arsenal-supporterne til å hate ham... allerede mislikt etter at han klarte å skape så mye uro osv, og nå skal han bli Spurs-spiller. Bra jobbet, Gallas. 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Harry er så dum at jeg blir kvalm innvendig. Hva skal han med en gammel kjeks av en "midtstopper" når han har King, Dawson, Woodgate, Bassong, Corluka kan spille der, Kaboul kan spille der. Kanskje West Ham har vært i kontakt med Gallas og 'Arry har fått nyss om dette. Det er hvertfall slik han pleier å gjøre transfersene sine. Er helt enig dog. Både Gallas og Redknapp er idioter. 1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Driter i hele fyren. Blir bare gøyere når vi knuser dem to ganger i serien i år. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Nå er det helt klart at jeg hater møkka av den fyren der, rævkjører moralen, feirer med å gni en kontrakt fra Spurs i trynet på laget. Hæslig type. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Håper virkelig fyren råtner i Tottenham, og at råten smitter over på de andre spillerne. Ønsker ham alt vondt. Over til noe mer positivt. Reservelaget vårt slo United 2-1 i dag, etter mål av JET og den ekstremt lovende nykommeren Wellington Silva. J. Sanderson fra YoungGuns mener at JET var banens beste. JET ser ut til å bli bedre for hver dag som går. Jeg er helt sikker på at han kommer til å lykkes for oss, og at han kommer til å få en del spilletid denne sesongen. Fysikken hans er helt insane. Syntes nesten litt synd på stopperne i PL. Nå som Drogba begynner å dra på årene, kommer garantert dette beistet til å ta over som PLs svære, forsvarsterroriserende monster! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Synd JET mangler litt på farten. Tenk han med samme farten som Drogba! Et tog på 191 er ikke akuratt en fryd for forsvarsspillere. Husker en kamp for en 2-3 år siden der Gallas var i hodeduell med Drogba. Gallas med full speed og hopper inn i Drogba. Beistet står, mens den stygge cunten detter rett i bakken. For å si noe om Gallas saken. Har aldri likt Gallas. Alltid ment han har vært en dårlig team player. Vi mistet Cpt. Awesome pga. han og det har bare vært tull siden han kom inn dørene. Får kanskje billetter til Arsenal - Spurs. Skal pipe hver gang Gallas er på ball! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Synd JET mangler litt på farten. Tenk han med samme farten som Drogba! Et tog på 191 er ikke akuratt en fryd for forsvarsspillere. Husker en kamp for en 2-3 år siden der Gallas var i hodeduell med Drogba. Gallas med full speed og hopper inn i Drogba. Beistet står, mens den stygge cunten detter rett i bakken. Synd han har funnet ut at han heller skal legge seg i bakken ved hver eneste anledning nå. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Seaman: Goalkeepers not to blame for lack of trophies Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 "You have to turn somewhere else and now we trust Koscielny, [Johan] Djourou, [Thomas] Vermaelen and [Alex] Song." Dette er skremmende synes jeg. Betyr det at han har gitt opp en fjerde forsvarer og omskolerer Song til midtstopper i stedet? Hvem skal da være vår ryddegutt foran forsvaret? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 "You have to turn somewhere else and now we trust Koscielny, [Johan] Djourou, [Thomas] Vermaelen and [Alex] Song." Dette er skremmende synes jeg. Betyr det at han har gitt opp en fjerde forsvarer og omskolerer Song til midtstopper i stedet? Hvem skal da være vår ryddegutt foran forsvaret? Jeg hørte pressekonferansen nå, og han sa flere ganger at han var ute etter enda en midtstopper. Song er bare en midlertidig kriseløsning. Lenke til kommentar
DandyAndy Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Nytt Gunners Post har kommet i posten for dere som måtte være medlemmer. Jan Petter Leidland synes jeg har fått med seg mange fine momenter i "Refleksjoner etter sesongen 2009/2010". For dem som ikke har lest det, det ene avsnittet omhandler hvem det bør sies farvel til i klubben: Manuel Almunia - Check! Lukasc Fabianski - Check! (God på trening, elendig i kamp) William Gallas - Check! Ute (Antakelig på vei til Spurs) Philippe Senderos - Check! Ute Mikael Silvestre - Check! Ute Armand Traore - Check! Eduardo - Check! Ute Carlos Vela - Check! ("Flott talent men veldig skjør. Engelsk fotball synes for tøff for ham.") I tillegg til ovennevnte, hvilket jeg må si meg svært enig i at bør ryddes unna (om ikke allerede ute), er også Denilson, Djorou, Rosicky og Bendtner nevnt i Gunners Post som spillere som må prestere om de skal ha noen fremtid i Arsenal. Bendtner har glimtvis vist hvor god han er, men må bli mer stabil. Rosicky har vært plaget med mye skader. Vi får håpe han får en hel sesong fri for de store skader... Djorou er per dags dato ikke god nok til en plass i startelleveren for et lag av Arsenals kaliber. Vi får se hva fremtiden bringer. Denilson har tidvis vist hva han står for - er en tøff spiller. Personlig synes ikke jeg han er annet enn middelmådig. Grei å ha på benken, men bør heve seg ett-to hakk om han har planer om å bli i klubben. Avslutningsvis skriver Leidland følgende i denne artikkel: For å ha en sterk sesong bør Arsenal lykkes på følgende områder: - Få inn en solid keeper med erfaring, mental styrke, rekkevidde og autoritet. - Forsvarsspillet må radikalt forbedres. Kollektivt og individuelt. - Nå må kantspillerne endelig begynne å jobbe hardt defensivt og slutte å sluntre unna. Herrene Arshavin, Nasri, Rosicky, Walcott (...) må levere her. - Unngå langstidsskader på nøkkelspillerne. - Fabregas må bli en sesong til. - Flere av ungdommene må ta steget opp. Skal vi håpe på Walcott, Gibbs, Wilshire og Bendtner? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 At Bendtner må begynne å prestere? Mannen som scorte hattrick mot Porto i fjor når vi tapte første oppgjør? Mannen som scorte på Nou Camp mot Barcelona? Mannen som scorte 10 mål på 12 kamper etter skaden, og reddet sesongen vår fra total katastrofe? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Carlos Vela - Check! ("Flott talent men veldig skjør. Engelsk fotball synes for tøff for ham.") Vela? Han har jo et sinnsvakt talent og fysikk kan trenes opp. Tror han kommer til å bli stor med tiden. 1 Lenke til kommentar
DandyAndy Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 At Bendtner må begynne å prestere? Mannen som scorte hattrick mot Porto i fjor når vi tapte første oppgjør? Mannen som scorte på Nou Camp mot Barcelona? Mannen som scorte 10 mål på 12 kamper etter skaden, og reddet sesongen vår fra total katastrofe? Rolig nå sailor, roooolig... Misforstå meg rett! Bendtner har et bra maksnivå, og er en meget spennende spiller. No doubt. Han er dog VELDIG variabel, så får vi da håpe at han kan prestere over en hel sesong - forutsatt at han unngår de store skader. Lenke til kommentar
DandyAndy Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Carlos Vela - Check! ("Flott talent men veldig skjør. Engelsk fotball synes for tøff for ham.") Vela? Han har jo et sinnsvakt talent og fysikk kan trenes opp. Tror han kommer til å bli stor med tiden. Som sagt, talentet er der, men jeg er enig; engelsk fotball virker for tøff for ham. Vela er pinglete, men til en viss grad kan fysikk selvsagt trenes opp. Vi kan ikke vente i 2 sesonger til på at Vela muligens kan bli stor. Han MÅ vise noe i denne sesong! Ellers tror jeg det blir siste sesongen hans på Emirates. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå