Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, hvem foretrekker vi faktisk i mål på søndag?

Almunia. Fordi han har rutinen, og fordi jeg synes han er en god keeper når han er på topp. (Lenge siden vi har sett det da) Szczesny hadde vært et spennende valg, da jeg tror han kunne gjort det virkelig bra. Men vil ikke tro Wenger gjør dette i ligaåpningen, da betydningen av kampen er så stor for både lag og supportere.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg skrev det i Wenger-tråden, men jeg skriver det her også..

Arsène Wenger signs contract extension!!!

“My heart belongs to Arsenal and my desire is to see this team win silverware.

“My commitment and drive are as strong and fresh as ever. Signing a new deal means that I can see this talented group of players reach their potential. Trust me, they are ready to deliver.

“With my staff and players we are in front of an exciting challenge and we are looking forward to achieving much success.”

:)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skrev det i Wenger-tråden, men jeg skriver det her også..

Arsène Wenger signs contract extension!!!

“My heart belongs to Arsenal and my desire is to see this team win silverware.

“My commitment and drive are as strong and fresh as ever. Signing a new deal means that I can see this talented group of players reach their potential. Trust me, they are ready to deliver.

“With my staff and players we are in front of an exciting challenge and we are looking forward to achieving much success.”

:)

Ja! Fantastiske nyheter! Alltid spesielt når en går ut og sier at hjertet og fremtiden ligger i Arsenal, da vet vi at det ligger mye følelser rundt det, og ikke bare en god kontrakt.

Edit:

Intervju med Wenger angående hans kommende år i Arsenal, med ny kontrakt

Endret av Liquidkey
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...