Prinz Poldi Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Three Lions er nok det beste stedet å satse på. Møt opp tidlig til Arsenalkampen, kjipt å ikke få sitte oppe med resten av supporterene. Høres bra ut. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Ok, hvem foretrekker vi faktisk i mål på søndag? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Ok, hvem foretrekker vi faktisk i mål på søndag? Almunia. Fordi han har rutinen, og fordi jeg synes han er en god keeper når han er på topp. (Lenge siden vi har sett det da) Szczesny hadde vært et spennende valg, da jeg tror han kunne gjort det virkelig bra. Men vil ikke tro Wenger gjør dette i ligaåpningen, da betydningen av kampen er så stor for både lag og supportere. 3 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg skrev det i Wenger-tråden, men jeg skriver det her også.. Arsène Wenger signs contract extension!!! “My heart belongs to Arsenal and my desire is to see this team win silverware. “My commitment and drive are as strong and fresh as ever. Signing a new deal means that I can see this talented group of players reach their potential. Trust me, they are ready to deliver. “With my staff and players we are in front of an exciting challenge and we are looking forward to achieving much success.” 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Jeg skrev det i Wenger-tråden, men jeg skriver det her også.. Arsène Wenger signs contract extension!!! “My heart belongs to Arsenal and my desire is to see this team win silverware. “My commitment and drive are as strong and fresh as ever. Signing a new deal means that I can see this talented group of players reach their potential. Trust me, they are ready to deliver. “With my staff and players we are in front of an exciting challenge and we are looking forward to achieving much success.” Ja! Fantastiske nyheter! Alltid spesielt når en går ut og sier at hjertet og fremtiden ligger i Arsenal, da vet vi at det ligger mye følelser rundt det, og ikke bare en god kontrakt. Edit: Intervju med Wenger angående hans kommende år i Arsenal, med ny kontrakt Endret 14. august 2010 av Liquidkey 1 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Ikke lenge igjen nå. Først nå ikveld kjenner jeg at nervene kicker inn og sommerfuglene i magen har ankommet http://www.youtube.com/watch?v=h3iYs4QGSeU&feature=related 3 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 NYDELIG klipp! Jeg er helt utrolig nervøs nå. Tror ikke det blir mye søvn i natt. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 hehe, kjenner selv jeg kommer til å slite med å sovne inatt selv om jeg kun sov 4 timer natt til idag timene fra jeg står opp i morgen og frem til kl 5 kommer til å gå utrolig seint Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Fantastisk klipp, Andre! Gleder meg vilt nå! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Det klippet ga meg litt gåsehud og sommerfugler i magen. Jeg er ekstremt klar for sesongstart! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Herlig klipp! 4 timer igjen nå.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Cesc er ikke med i troppen. Latterlig i grunn. Fyren spilte knapt i VM. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Link? Synes det er rart at han ikke får spille når det er nettopp det han trenger. Match-fitness. Kuren for det må jo være å spille kamper. Satser på at han er tilbake mot Blackpool ihvertfall. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Seriøst? Fy faen. Kilde? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Kilden er visstnok Ray Parlour. Skal se om jeg finner igjen utsagnet. http://twitter.com/johncrossmirror "#Arsenal ledge and top man Ray Parlour said on #Talksport that Cesc not travelled to #Lfc but expects Schwarzer to go through" Endret 15. august 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Har Parlour noen rolle i klubben, da? Ser uansett ikke på Talksport som en seriøst kilde. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Cesc er ikke med i troppen. Latterlig i grunn. Fyren spilte knapt i VM. Treningen under VM er nok likevel en påkjenning for kroppen, når du ellers har hatt et meget hektisk år. Får håpe han spiller, hvis ikke ordner nasri opp. 0-2 eller 1-3 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Fabregas er ikke i troppen. TV 2 har bekreftet det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå