Liquidkey Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Er fristet til å kjøpe en hjemme-drakt i morgen på FotballShop'en. Long eller short sleeve? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Short. Det er kulere på denne drakten. Tredjedrakten er den eneste som er direkte sexy med long sleeve. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Dere som har ATVO abbonement, bør ta en titt på Friday Night Live nå! Og takk for tipset, Torstein! Tar en tur innom byen i morgen, kjøper en trøye og klargjør meg til seriestart! Endret 13. august 2010 av Liquidkey Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Vil si at hjemmedrakten er mye fetere med long sleeves. Det er det jeg skal ha når jeg endelig kjøper den. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Vil si at hjemmedrakten er mye fetere med long sleeves. Det er det jeg skal ha når jeg endelig kjøper den. Jeg kommer til å teste begge i morgen. Skal du ha trykk bakpå? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jepp. Enten Robin eller Cesc, har ikke helt bestemt meg ennå. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Langermet funker alltid best. Kan brukes på utetreninger på vinteren også om du spiller selv også. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg har langermet på nesten alle mine drakter, men jeg syns oppriktig talt det ser bedre ut med kortarmet på hjemmedrakten. Men for all del, kjøp det du vil ha Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Ser ut som jeg drar til Trondheim for helgen. Hvor er det best å sitte pal og se PL hele helga? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Har bare v'rt i Trheim 2 ganger, men Three Lion (p[ solsiden_) er vel det beste. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Niko, har du tilfeldigvis på engelsk språkoppsett nå? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Ble kasta ut fra Three Lions en gang før, (det var en mandagsnatt og jeg var snydens), men jeg fikk inntrykk av at du må være parogtjue for å komme inn der? Bare på nattestid det kanskje? Danielzu, du vet sikkert dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Har bare v'rt i Trheim 2 ganger, men Three Lion (p[ solsiden_) er vel det beste. Three Lions er ikke på solsiden. Alle er velkommen på three Lions når det vises fotball. Jeg og noen kompiser har booket HELE 2.etasje til imorgen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Niko, har du tilfeldigvis på engelsk språkoppsett nå? Haha, drita full, skriver p[ touchscreen og klarte [ f] p[ egrelsk ja. Hvordan fikser man det_ Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Vis det er en windows maskin du er på så må du ned til den røde firkantet i høyre hjørne det står ENG på og bytte til norsk. Ellers vet jeg ikke, klarer ofte å gjøre det selv Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Three Lions er ikke på solsiden. Det skulle være spørsmålstegn bak den ja. Husker nada fra besøkene mine i Trheim, så gambla på ett av de fem stedene jeg har hørt om (Lade, Svartlamoen, Rosenborg, Ila, Sjøsiden og sykehuset). Takk Big T Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Three Lions er ikke på solsiden. Det skulle være spørsmålstegn bak den ja. Husker nada fra besøkene mine i Trheim, så gambla på ett av de fem stedene jeg har hørt om (Lade, Svartlamoen, Rosenborg, Ila, Sjøsiden og sykehuset). Takk Big T Du har gradvis mindre skrivefeil for hvert innlegg. Rusen på vei ut? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Three Lions er nok det beste stedet å satse på. Møt opp tidlig til Arsenalkampen, kjipt å ikke få sitte oppe med resten av supporterene. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Du har gradvis mindre skrivefeil for hvert innlegg. Rusen på vei ut? Er på vei opp igjen! Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 vi leder tabellen foreløpig da 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå