Jørgen Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Walcott er en klassespiller som Eboue ikke kan måle seg med. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Wenger må jo være blind! Han ser jo ikke at Ade og Eboue leverer dritt kamp etter kamp(5-6 siste for Ade). Jeg respekterer vår kjære Manager, men han må jo da se at disse spillerne ikke klarer noe. Det er tragisk å se Ade få frispark i mot i hver duell, mens han lurer på hvorfor dommern blåser i mot han. Han eier jo ikke fotballforståelse! De siste kampene har dommerne vært helt imot oss(unntatt Wigan) og vi har mistet mange poeng. Gullhåpet er der fortsatt, men den er minimal. Håper bare Wenger innser at bredden i stallen ikke er bra nok, og kjøper minst 1 klasse spiller for midtbanen og spiss/angrepet. Håper bare ikke Sagna er ute lenge slik at vi må bruke udugleligheten Eboue. Nå MÅ Rosicky blir klar snart! Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Trist dag. Noen som vet hvordan det ligger ann med gunners.no? Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Nei, prøvde å gå inn på siden i dag. Men kom bare til den Domain greia. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Man kan jo bruke arsenal.no selvom det ikke er den beste siden. Endret 23. mars 2008 av NegerUngenSharu Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Gunners.no er lagd av fans for fans, det kan man dessverre ikke si om Arsenal.no. Så lenge Gunners.no er nede holder jeg meg til denne tråden. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Fantastisk, no er Sagna ute i 3-5 veker. Det er no vi gjerne skulle hatt ein større stall med fleire klassespelarar å velge mellom. Hoyte/Eboue er langt frå god nok til å dekke for Sagna. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Veldig dumt for dere. Sagna er en av de beste kjøpene i PL i år, har faktisk sansen for han. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg liker også Sagna - farlig god både offensivt og defensivt. Og han løper som et uvær. Håper han ikke mister United-kampen! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Diaby har blitt utvist - og dere ligger under 1-0. Ser ikke bra ut. Noen som har sett taklingen? Var det rødt? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Etter min mening var det klart rødt, som jeg sa i en annen tråd: Vel, det er jo en livsfarlig takling, og ville aldri truffet ballen heller, ballen er i ferd mot andre beinet, og diaby sikter på standbeinet og smeller til med knottene på leggen. Han hadde en lignende et par minutter før. Jeg synes det er kjempebra at dommerne endelig tar knekken på farlig spill - albuer er rødt, knotter på standbein er rødt, slik det dømmes nå. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Var rødt ja. Hodeløs takling av Diaby, strak fot, knotter først, altså hele pakka. Heldigvis slapp Steinsson med skrekken, selv om det virker som han overspilte skaden. Men rødt kort for det, selvsagt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Diaby har blitt utvist - og dere ligger under 1-0. Ser ikke bra ut. Noen som har sett taklingen? Var det rødt? Ikke ulik taklingen på Eduardo. Dog ingen knekte ben. Synest den er grei jeg, Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hva faen driver de med der ute? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Ikke godt å si, men det er litt flatterende med 2-0 til Bolton. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg gir opp.. Vi melder oss selv ut av gullkampen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg gir opp.. Vi melder oss selv ut av gullkampen. Det gjorde dere for noen kamper siden så og si. Dere har ikke vunnet en PL kamp siden vi rundspilte og knuste dere i FA cupen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 wow, dere blir virkelig rundspillt til tusen ... Av Bolton!! Luka til Diouf var jævlig pen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Faen, så greier Arsenal å opphente dette her når dem har blitt pisset på i 60 min. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 2-3 gitt. Mer var det ikke å forvente . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå