Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Første gang jeg er enig med Daniel. Dette er nok renspikka tull, noe du vet godt selv. Sean er seff beste bond, dog favorittfilmen er Live and Let Die. Eksotiske skurker,vodoo,druglords og Tee Hee. Uber. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Merker at jeg hadde blitt mobba hardt hvis jeg hadde sagt hva jeg spilte da jeg var kid. Doom du liksom. Det er jo dritskummelt. Haha, jeg så den første Pokemon filmen på kino så jeg skal ikke dømme noen. Var litt for voksen for det dengang husker jeg, men likevel. Og ja, Doom var drittskummelt. Du er ikke så mange åra yngre enn meg niko, men når jeg var ung var det ikke så vanlig at alle hadde pc. Jeg fikk ikke før jeg ble 14-15, så vi måtte samles hos dem som hadde, noe som gjorde spillopplevelsen mye bedre enn for dagens bortskjemte kids. Dessuten var utvalget lugubert. Vi var en heldig generasjon som vokste opp med en salig blanding av å leke ute og litt videospill. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Absolutt. Jeg husker jeg pissa i buksa og dro ofte ut hele strøminntaket til Playstation etter å ha spilt for mye Tomb Raider. Men det er klart det gikk mye i den første GTA'en du posta og. Klassiker. Første dataen jeg fikk hadde bare Snake. Det var eneste knappen når man skrudde på. Skru på. Snake. Skru av. Husker kompiser kom over, så kjørte vi turneringer. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Første gang jeg er enig med Daniel. Dette er nok renspikka tull, noe du vet godt selv. Sean er seff beste bond, dog favorittfilmen er Live and Let Die. Eksotiske skurker,vodoo,druglords og Tee Hee. Uber. Dude, its a figure of speach. Siden vi stort sett er uenig om ting og tang. Niko: Liker du Star Wars (filmene) ? Lenke til kommentar
Populært innlegg Big Tone Skrevet 13. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 13. august 2010 Alle med selvrespekt liker Star Wars Episode 4-6, og alle City/Chelsea fans liker 1-3. 12 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 ^ Hahahaha. Muligens den beste metaforen jeg har hørt. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Jeg gir sjelden eller aldri "plusser" på innlegg fordi jeg av prinsipp syntes funksjonen er gaylord, men nå gav jeg et til Big Tone for hans vittige metafor. Alltid beundringsverdig når brukere vender en helt uskyldig diskusjon om til noe negativt om Shitty/Chelski og/eller deres supportere. Kudos mann. Over og ut. Må få noen timer søvn skal dagen som kommer bli like bra som jeg håper. (Ps. Om du liker Star Wars oppfordrer jeg på det sterkeste at du tar en kjønnsopprasjon slik at vi kan gifte oss niko. Jeg kan ikke være mottager, men jeg kan alltids gi ei stake) Endret 13. august 2010 av Goldwing MacLeach Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Haha, jeg så den første Pokemon filmen på kino så jeg skal ikke dømme noen. Var litt for voksen for det dengang husker jeg, men likevel. For voksen for Pokemon? Det er da ingenting som heter det? Liker forresten hvordan Arsenal-tråden har skeiet ut, bedre å ha litt mer muntre emner enn sorg og fordervelse over Arsenals keeperproblem. +1 til Big Tone btw. Nesten så det er signatur-verdig. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Facebook verdig ihvertfall. Synd jeg ikke har noen chelsea/city-fans i vennelisten, men det sier seg vel selv. Eneste spillet jeg kan huske å ha spilt når jeg var liten er Commander Keen. Senere ble det gatherings hos naboen der alle kom med tips og råd mens en av oss prøvde Tomb Raider eller Commandos. Er selvsagt ikke noe som heter "for voksen for Pokèmon" (de originale 151 ofc). Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Intervju med Wenger på TV2 BPL HD1 nå! Edit: var ikke så langt.. Endret 13. august 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg er født altfor sent ser jeg, fikk aldri oppleve de gamle klassikerne der og samles til de få som faktisk hadde pc osv. Var dog en jævel på de gamle pokemon-spillene på gameboy samt en rekke ps one-spill (tarzan, lego isalnd m-fl.) Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Om du spilte PS1 som liten er du jo gammel nok til å ha spilt N64 og Goldeneye også. PS1 var jo i samme generasjon som N64. Solgte faktisk 70 millioner mer enn N64 som ble sett på som en flopp på den tiden, og ikke den klassiske konsollen den er idag. Om du spilte PS1-spill finnes det mange klassikere der også. http://www.youtube.com/watch?v=7qmU4wQqKQI http://www.youtube.com/watch?v=WFhERzz8Oio http://www.youtube.com/watch?v=CPcsaYEChyw http://www.youtube.com/watch?v=BSwD44ilFyo Men tilbake til topic: Hva er dealen med RvP og Fabregas? Skadet? Slitne? Eller mangler matchtrening? Hvis de mangler matchtrening er det egentlig bare å forvente at de spiller de første rundene, men hvis de er slitne så burde de kanskje hviles etter Liverpool-kampen. Hvilke kamper tror dere de starter? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Matchtrening. Tror en av de starter, selv om jeg ikke er så bekymret for det. Ettersom Nasri og Chamakh har linket godt i preseason og skal klare å erstatte de veldig bra. Er verre med Song og keeper situasjonen vår. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Men tilbake til topic: Hva er dealen med RvP og Fabregas? Skadet? Slitne? Eller mangler matchtrening? Hvis de mangler matchtrening er det egentlig bare å forvente at de spiller de første rundene, men hvis de er slitne så burde de kanskje hviles etter Liverpool-kampen. Hvilke kamper tror dere de starter? Mangler trening etter ferie. Men jeg tror de er klare. Wenger avviser aldri at de kommer til å spille, og de er utvilsomt en faktor som teller sykt høyt i en kamp som dette. Det er Wenger fullstendig klar over. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Forventer egentlig litt at de spiller mot Liverpool siden det er en såpass stor kamp. Hvis de mangler matchtrening burde jo kampen mot Blackpool være ideel? Og runden deretter er det jo Blackburn hvor RvP sikkert putter. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Tror RvP får benken, for å vise tillit til Chamakh. Håper at begge starter, men om de ikke er i form så bør begge starte på benken, for Chamakh og Nasri er i veldig god form. Er sikker på at de to kan produsere magi på Anfield om de får tillit. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Du tror ikke vi vil kunne se mer 4-4-2 igjen, nå som vi har 2 brukbare spisser? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Det tror ikke jeg, da hele opplegget med 4-3-3 var at Fabregas skulle få den frie rollen sin. Men jeg skal innrømme at jeg ville likt Chamakh-Rvp på topp sammen i en 4-4-2. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=91XhvZHFrzM Har dere sett denne Wenger før? 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jepp, har sett den videoen et par ganger. Kjenner nervene begynner å komme før sesongåpningen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå