Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898

noen som fikk med seg adams innslag på tv2sporten nettopp da ?

Yes. Det er helt greit at han kritiserer laget på en konstruktiv måte, men å si at laget ikke har en sjans å vinne serien er veldig unødvendig.

Lenke til kommentar

Hadde Adams sagt at alle goonere burde tatovere en dildo i panna hadde jeg ringt og bestilt time på flekken. :)

AHHHHHHHH, dagen imorgen blir laaaaang. Snart braker det løs igjen. Skrik og skrål og vill banning i stua, ren fortvilelse det ene øyeblikket og kaotisk primaljubel det neste, søvnløse netter der mulige scenarioer mtp tabellen som surrer rundt i hodet holder deg våken, og barnlslig drittslenging over internett. Can't wait.

Noterer meg forøvrig at det er nattestid og Roman er ikke på forumet. Rart.

Lenke til kommentar

Tony Adams var en god fotballspiller, men også fyllik og en dårlig manager. Hva han sier og mener ville jeg lagt usedvanlig liten vekt på.

Han spilte 20 år i klubben og har et veldig nært forhold til Wenger. Adams har flust av kontakter i Arsenal og vet nok hva som skjer bedre enn de fleste utenforstående. Han har også spilt på Arsenal-årganger som var vanntette bakover, og ser like godt som alle andre den dramatiske forskjellen mtp vår bakre femmer idag.

Lenke til kommentar

Vodka-stuntet var særs imponerende.

Utrolig kjedelig det skulle være nå da. Spilte Counter-Strike idag. Last played: 3 years ago. Gikk ikke veldig bra. Jeg var ganske habil når jeg spilte fast, vet ikke om det er jeg som er ute av det eller de andre som har blitt bedre. Var gøy da. Gode minner fra sene kvelder og døgning på LAN.

Lenke til kommentar

Første gang jeg er enig med Daniel. Goldeneye til n64 er for meg det beste skytespillet som noensinne er laget. Goldeneye filmen var også en av mine favorittfilmer når den kom, det må jeg bare innrømme, selv om det er Pirce Brosnan i hovedrollen som James Bond. Så den på kino, en uforglemmelig opplevelse for en Bond fanboy. Har sett alle filmene opptill flere ganger :p

The man with ghe golden gun med Christopher Lee som hovedskurk er favoritten. You only live twice også forsåvidt og jeg holdt naturligvis med blodfeldt (samme fyren som spiller i Halloween filmene)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...