Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Ser fortsatt ut som han er jævlig nervøs under kamper.

Men du driter åpenbart i at han har en fremgang og viser veldig gode takter foran sesongen, i en stigende kurve?

Kan vi ikke, her i Arsenalforumet, begynne å snakke om hvordan vi skal begynne å vinne fotballkamper, framfor å hele fuckings tida fokusere på hvordan vi kommer til å tape de?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har lært meg selv å akseptere Benbjos evige pessimisme, ja, jeg har til og med blitt ganske glad i det. Det samme kan ikke sies om Satterns syrlige innlegg om det meste Arsenal foretar seg i. Jeg sier ikke at man skal være ukritisk og evig positiv til alt innen klubben, men man kan godt tone ned den destruktive tonen. Man skulle jo nesten trodd at du sitter mentalt fast i Wigan-kampen.

Dette er på ingen måte angrep på deg, Sattern, bare så det er sagt. Syns bare det blir for mye negativitet til tider.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke på noe som er eller kommer til å bli skrevet her inne som angrep, så det går bra. Det er mulig jeg virker negativ her inne, og det er synd ettersom jeg ser på meg som en ekte Gooner som får enorme gleder av scoringer, 3 poeng (og titler, når den tid kommer).

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke på noe som er eller kommer til å bli skrevet her inne som angrep, så det går bra. Det er mulig jeg virker negativ her inne, og det er synd ettersom jeg ser på meg som en ekte Gooner som får enorme gleder av scoringer, 3 poeng (og titler, når den tid kommer).

Klart du er en ekte gooner! Alle her inne er det. Det har aldri stått på hvor gode supportere folk her inne er. Men heller vinklingen på hva klubben foretar seg, spillere, kamper etc.

Lenke til kommentar

At du er en lidenskapelig supporter er det nok ingen som tviler på.

Det vi skriver her reflekterer det som skjer med Arsenal til enhver tid. Hvis noen synes det ser rosenrødt ut og vi er klare til å filleriste Pool på søndag, go ahead. Skulle ønske jeg hadde det på samme måte, men det har jeg nå en gang ikke. Jeg er mer pessimistisk foran denne sesongen enn jeg har vært på lenge, og da må jeg få lov til å uttale meg uten å få min integritet som gooner angrepet (ikke siktet til deg Liquidkey.)

Lenke til kommentar

At Sattern er en ekte gooner har det aldri vært noe tvil om. Alle som bruker en tid på å diskutere Arsenal her inne er ekte supportere med lidenskap. Det virker dog som du bruker dette forumet som et fristed for utslipp av frustrasjon. Jeg bare peker på faktumet at det går an diskutere positive ting også. :-)

@Hegland: siktet til meg? Har aldri angrepet noens integritet som gooner.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Hva skjer da folkens? Vi er da på samme lag hele gjengen? Søndag skal vi ta turen til Liverpool, og vi skal gjøre rent bord. Ungguttene kommer til å imponere stort, og hele England skal skjelve i buksene etter å ha sett kampen. Arsenal blir et fryktet lag denne sesongen. Kjenner det på meg. Let's roll!

• Liker 4
Lenke til kommentar

LA OSS KLARGJØRE:

Først av alt, diskusjonen har aldri gått ut på hvordan supporter man er, og spesielt ikke "deres integritet som gooner" Og siden dette er et åpent forum skal selvsagt alle få si sine meninger. Alle meninger og innlegg veier likt her.

Hva som har provosert meg, er at folk drar frem hvor elendig forsvar vi har, hvilken klovn vi har ved stengene, hvor elendig det går ved sesongstart på søndag, hvordan skadene påvirker oss og etc. etc. etc.

Ved å lese dette gang på gang på gang, begynner jeg å lure på hva folk egentlig tenker. (Ikke kvaliteten på supporteren, men innstillingen) Tilslutt kommer det fans fra andre klubber og ber oss jekke oss ned, og minne oss på at vi faktisk var med i gullkampen, har et mer rutinert mannskap, at vi er trofétørste og så videre.

Som Arenalfan gir det meg veldig mye å diskutere potensiale i laget, hva vi er sterke på (og svake på, men alt med måte) hvordan vi kan vinne fotballkamper. Trenden i denne tråden sier jo stikk motsatt. Her ramses det opp alt vi ikke har eller klarer, og fokuset er på hvorfor vi kommer til å tape kamper. Derfor reagerer jeg. Og hvorfor skulle jeg ikke? Det er min personlige mening, og jeg mener pessimismen har tatt overhånd.

Jeg lever ikke i et lykkeland der alt om Arsenal er bra. Jeg frykter til tider forsvarsrekka vår, og ustabil keeper er ikke til å komme fra i diskusjonen. Men fy faen, den dagen jeg gruer meg til PL-premieren, da kan jeg like så godt gi opp dette her. Om vi så stiller med andrelaget til Arnar Bjørnar, skal det være en fest. Jeg er pissnervøs foran søndagen, men gud hvor bra det skal bli å starte sesongen igjen! SAMTLIGE i denne tråden er stolte supportere, la det nå aldri være tvil om det!

La oss gjøre denne trådtittelen rettferdighet. La oss gå inn i Premier League med stolthet, håp, og tro, slik vi er kjent for! Forskjellige meninger eller ei!

PROUD TO BE A GOONER!

Endret av Liquidkey
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Hva skjer da folkens? Vi er da på samme lag hele gjengen? Søndag skal vi ta turen til Liverpool, og vi skal gjøre rent bord. Ungguttene kommer til å imponere stort, og hele England skal skjelve i buksene etter å ha sett kampen. Arsenal blir et fryktet lag denne sesongen. Kjenner det på meg. Let's roll!

Amen :D

Jeg blir egentlig veldig frustert når enkelte hevder at vi har solgt mange spillere osv. Ingen av disse disse spilerne her hadde gjort laget bedre : Silvestre og Senderos. Eduardo hadde fått minimalt med spiletid og everybody hates Gallas. Han lagde bare trøbbel. En meget god spiller, men det ser ut som mange spillere mislikte han. Jeg er også sikker at Cambpell hadde slitt iår (selv om jeg ville ha han en sesong til).

Vi har fått to gode spillere som løfter laget. Så jeg personlig mener at laget har blitt sterkere. Jeg er også ganske sikker at Wenger skaffer en midstopper til. Så har god dekning på forsvarsrekka.

Etter sesongslutt var jeg MEGET opptmistisk når gjaldt keeper kjøp. Men nå tror jeg virkelig at Wenger kommer til å satse på Fabianski\Almunia. Og det er litt trist.

Vi vil jo ikke si ved slutten av sesongen at vi haddet vunnet gullet, om Wenger hadde kjøpt en keeper...

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

Tror at blant "de fire store" ligger både vi og Manchester United veldig bra an i forhold til den regelen. Både Wenger og Ferguson har hatt for vane å la akademispillerne få sjansen. Tror det er verre med City, som må sette stjernespillere på tribunen.

Edit: leif

Endret av Torstein!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...