Liquidkey Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Nettavisen tipper Arsenal på en 4. plass i år Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Nettavisen tipper Arsenal på en 4. plass i år Det synes jeg var optimistisk av de. Tror PL blir enda tøffere i år og i fjor var i ikke mange poengene unna 5 plass. Jeg tror at med så mye flaks vi hadde i en del kamper i fjor at vi vil ta mindre poeng i år. Vi er også svakere PDD enn det vi var i fjor. Tipper 6. plass dersom vi ikke får inn en ny keeper og stopper. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 6. plass er helt ok i år mtp. hvilket lag vi har samt konkurransen som har hardnet til. Med en keeper uten downs kunne vi kanskje berget en solid 4. plass, men det skjer jo ikke. Litt optimistiske folka i Nettavisen ja. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Ok !!!? Det er bare 1.plass som er aksetabelt i år. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Dere kan seriøst ikke sikte på 6.plass. Dere kavet dere til tredje ifjor med store skadeproblemer. Jeg forventer at Arsenal blir topp tre i år. 3 Lenke til kommentar
DandyAndy Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Nettavisen tipper Arsenal på en 4. plass i år Det synes jeg var optimistisk av de. Tror PL blir enda tøffere i år og i fjor var i ikke mange poengene unna 5 plass. Jeg tror at med så mye flaks vi hadde i en del kamper i fjor at vi vil ta mindre poeng i år. Vi er også svakere PDD enn det vi var i fjor. Tipper 6. plass dersom vi ikke får inn en ny keeper og stopper. Apropos keeper...Det er helt VANVITTIG at Wenger fortsatt ikke har på plass en erstatter for "Alfomlia". Dersom han har planer om å kjøre med Fabianski som førstekeeper blir det definitivt ikke topp 4 i år. Personlig synes jeg faktiske den godeste Vito Mannone heller burde stå fremfor Fabianski - som forøvrig ikke har holder høyere nivå enn Almunia. Ny stopper har vi vel fått inn, men bør vel strengt tatt ha en til. Hvor ble det av Jagielka?? Synes også Wenger bør handle inn en til spiss. Det blir for tynt der fremme tatt i betraktning den skadeutsatte Van Persie på topp. Bendtner er på gang, men holder ikke verdensklasse per dags dato. Nå må du våkne opp Wenger! Det blir ingen medaljer i år heller hvis du ikke gjør noen grep, og det fort! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Hva er det med pessimismen her inne? Vi sikter da for faen på gull i år?! Vi har gjort en god pre-season, tok tredjeplassen i fjor, og var med i gullkampen en god stund med mange skader. Gutta er motiverte for å vise hva som bor i laget, fansen er positivt innstilt (vel ikke alle, åpenbart) og stallen er god! Jeg tviler ikke på dette laget et sekund, om så Wenger står i mål. Endret 10. august 2010 av Liquidkey 1 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hva er det med pessimismen her inne? Jeg har akkurat tippet PL 2010/2011 med kompisene mine. Arsenal på førsteplass! Litt optimistisk må man være ;-) Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hva er det med pessimismen her inne? Jeg har akkurat tippet PL 2010/2011 med kompisene mine. Arsenal på førsteplass! Litt optimistisk må man være ;-) Jeg håper den optimismen blir til ren realisme Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg er positiv som bare det. Almunia har vært god før. Dårlig keeperform blir ofte en ond sirkel. Hvis han finner formen er han slettes ikke dårlig! Jeg holder en knapp på han, dersom det ikke handles inn. Forsvar er viktigere. Men uansett, jeg tror Arsenal sine sjanser for å ta gull er veldig store! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg er positiv som bare det. Almunia har vært god før. Dårlig keeperform blir ofte en ond sirkel. Hvis han finner formen er han slettes ikke dårlig! Jeg holder en knapp på han, dersom det ikke handles inn. Forsvar er viktigere. Men uansett, jeg tror Arsenal sine sjanser for å ta gull er veldig store! Yes! Takk for det. Da er vi hvertfall noen stykker inne her som har trua... Lenke til kommentar
DandyAndy Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hva er det med pessimismen her inne? Jeg har akkurat tippet PL 2010/2011 med kompisene mine. Arsenal på førsteplass! Litt optimistisk må man være ;-) Jeg håper den optimismen blir til ren realisme Selvsagt håper jeg på gull, men har vanskeligheter for å se det for meg. Arsenal har etter mitt syn ikke forsterket laget i stor nok grad. Det virker ikke som Wenger har tatt lærdom fra fjorårssesongen. Mener det er helt urealistisk å tro at det skal bli gull i år. Personlig synes jeg sesongen ifjor gikk over ALL forventning mtp det unge mannskapet Arsenal stilte med, og de mange skader. Jeg tror ikke det blir noen medaljer i år om ikke Wenger gjør noen grep snarest. Stallen er for tynn! Dette har vist seg gang på gang. I tillegg har man heller ikke den matchvinneren mellom stengene som er nødvendig for et vinnerlag. United har nok dessverre ikke blitt noe dårligere siden forrige sesongen, jeg vil anta snarere tvertimot. Chelsea har dog ikke forsterket seg i mine øyne. City derimot stiller sterkt om de klarer å få kollektivet på plass. Det samme gjør Tottenham, som i år får mer kontinuitet enn de har hatt på lenge. I tillegg har den en ringrev av en manager i Redknapp. Det blir for Arsenal å kjempe om en plass i champ.league. Årets sesong tror jeg ender med 3-5 plass. La oss dog håpe jeg tar fullstendig feil! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Sikter på gull? Sitter dere sammen med ei diger bøtte fleinsopp? Lenke til kommentar
DandyAndy Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg er positiv som bare det. Almunia har vært god før. Dårlig keeperform blir ofte en ond sirkel. Hvis han finner formen er han slettes ikke dårlig! Jeg holder en knapp på han, dersom det ikke handles inn. Forsvar er viktigere. Men uansett, jeg tror Arsenal sine sjanser for å ta gull er veldig store! Almunia har aldri vært noe mer enn en middlemådig keeper. Dette er noe alle vet, og det bør også vi Arsenal supportere innrømme. Det har ingenting med å være pessimist osv... å gjøre. Det er faktum! Han holder ikke den klasse Arsenal trenger for å vinne serien. Han er og blir ingen matchvinner, og jeg tror heller ikke han har potensiale til å bli det. La oss få se Joe Hart på Emirates! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Setter aldri penger på Arsenal, men jeg gjorde vist i år. En kompis kom på døra igår med et papir som jeg hadde skrevet under på søndag. Der står det at om ikke Arsenal vinner PL 2010/2011 så er jeg skyldig han 1500 kroner. Jeg får ingenting om vi ikke vinner, så jeg har troa! Ellers blir det fort en stopper for musikksommeren 2011. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Selvsagt håper jeg på gull, men har vanskeligheter for å se det for meg. Arsenal har etter mitt syn ikke forsterket laget i stor nok grad. Det virker ikke som Wenger har tatt lærdom fra fjorårssesongen. Mener det er helt urealistisk å tro at det skal bli gull i år. Laget har fått mer rutine. Spillere som Vermalen har spilt seg inn i rollen, og ble en suksess i fjor. Nasri viser seg å bli en spiller å regne med i år. Arshavin tror jeg kommer til å vise hva han er god for i år, gjort det bra i pre-season. Fabregas og van Persie taler for seg. Koscielny viste stort potensiale mot Celtic, og tror han tilpasser seg PL raskt. Samtidig har vi en Chamakh som virkelig viser seg å være en knallovergang. Spilte meget godt i pre-season. Walcott og Bendtner kan bli jokere, med henholdsvis (rå) hurtighet og hodestyrke. Vi har typer som Wilshere, som kan være underdogs som kan utrette mye. Listen er ganske lang, og jeg har stor tro. Det blir for Arsenal å kjempe om en plass i champ.league. Årets sesong tror jeg ender med 3-5 plass. Det blir for Arsenal å kjempe om en 1. plass. Den dagen Arsenal slutter å kjempe for titler, ja da har ikke denne klubben stolthet lenger. La oss dog håpe jeg tar fullstendig feil! Ja, det vil jeg inderlig håpe. Endret 10. august 2010 av Liquidkey Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg er positiv som bare det. Almunia har vært god før. Dårlig keeperform blir ofte en ond sirkel. Hvis han finner formen er han slettes ikke dårlig! Jeg holder en knapp på han, dersom det ikke handles inn. Forsvar er viktigere. Men uansett, jeg tror Arsenal sine sjanser for å ta gull er veldig store! Almunia har aldri vært noe mer enn en middlemådig keeper. Dette er noe alle vet, og det bør også vi Arsenal supportere innrømme. Det har ingenting med å være pessimist osv... å gjøre. Det er faktum! Han holder ikke den klasse Arsenal trenger for å vinne serien. Han er og blir ingen matchvinner, og jeg tror heller ikke han har potensiale til å bli det. La oss få se Joe Hart på Emirates! Sesongen 08/09 var han en av de beste i PL spør du meg. Og da snakket (naturligvis) heller ingen om at Arsenal trengte ny keeper. Hadde han vært middelmådig fra starten hadde diskusjonen blitt tatt opp tidligere, tror jeg. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Selvsagt håper jeg på gull, men har vanskeligheter for å se det for meg. Arsenal har etter mitt syn ikke forsterket laget i stor nok grad. Det virker ikke som Wenger har tatt lærdom fra fjorårssesongen. Mener det er helt urealistisk å tro at det skal bli gull i år. Laget har fått mer rutine. Spillere som Vermalen har spilt seg inn i rollen, og ble en suksess i fjor. Nasri viser seg å bli en spiller å regne med i år. Arshavin tror jeg kommer til å vise hva han er god for i år, gjort det bra i pre-season. Fabregas og van Persie taler for seg. Koscielny viste stort potensiale mot Celtic, og tror han tilpasser seg PL raskt. Samtidig har vi en Chamakh som virkelig viser seg å være en knallovergang. Spilte meget godt i pre-season. Walcott og Bendtner kan bli jokere, med henholdsvis (rå) hurtighet og hodestyrke. Vi har typer som Wilshere, som kan være underdogs som kan utrette mye. Listen er ganske lang, og jeg har stor tro. Det blir for Arsenal å kjempe om en plass i champ.league. Årets sesong tror jeg ender med 3-5 plass. Det blir for Arsenal å kjempe om en 1. plass. Den dagen Arsenal slutter å kjempe for titler, ja da har ikke denne klubben stolthet lenger. La oss dog håpe jeg tar fullstendig feil! Ja, det vil jeg inderlig håpe. Enig. Samtidig som spillere som Song begynner å bli mer rutinerte. Han ble jo kåret til årets mest utviklede spiller gjennom PL ifjor. Da har vi faktisk en stjerne mer siden forrige sesongstart. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Sikter på gull? Sitter dere sammen med ei diger bøtte fleinsopp? Samtlig innlegg jeg har lest av deg i det siste, omhandler kun hvor mye vi blir mørbanket av andre lag, eller om hvor dårlig dette blir. Hvis det blir tilfellet, skal vi hvertfall vite at vi prøvde som faen? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Så klart skal laget prøve som faen, men det hjelper lite at folk har tro på gull, de vil bare bli veldig velidg skuffet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå