Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898

Fra arsenal.com

At his pre-match press conference, Wenger had admitted his side this afternoon would have little bearing on the one he'd put out at Liverpool next Sunday. Cesc Fabregas and Robin van Persie were never going to be involved (and will not travel to Anfield either) but Andrey Arshavin, Abou Diaby and Alex Song were not here either. The Russian had a small muscular problem while the other two were simply rested.

Ehh, hvorfor ikke ? Okei, jeg vet at begge spilte VM finalen. Men Fabregas spilte jo så vidt, så hvorfor er ikke han med ?

Lenke til kommentar

Hvor fant du den quoten, ey baba? Den eneste jeg fant var denne:

The Frenchman also remains doubtful that Arsenal's two World Cup finalists will be ready in time to travel to Merseyside next weekend.

"Both of them will be short," he said. "Don't forget that Fabregas came back yesterday but on Monday he travels to Mexico with Spain to play an international friendly on Wednesday afternoon.

"So they will come back Thursday afternoon or Friday without any training. I do not know who will be in the squad or not yet. Mentally it is a huge demand to go to the World Cup Final and three weeks later be completely ready again.

"But they are focused and I will see what is the need of the squad."

Her utelukker han ikke at de kan spille.

Lenke til kommentar

"Don't forget that Fabregas came back yesterday but on Monday he travels to Mexico with Spain to play an international friendly on Wednesday afternoon.

Brenn i helvete FIFA, Spania, Mexico og alle som er involvert i dette her. En intetsigende vennskapskamp i Mexico en snau måned etter VM er over og 4 dager før seriestart?!? Wenger, hvis du noen gang skal bruke makt, gjør det nå, og se til helvete å trekk Cesc fra troppen. Faen meg det latterligste jeg har hørt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fy faen det der er faktisk en skandale. Jeg kan ikke trekke noen logiske slutninger utifra den avgjørelsen til FIFA.

Uansett noen uttalelser fra Wenger etter kampen i går:

On the game...

"Legia played a game with good commitment. They started better than us and played well going forward. It was good preparation for us, Legia were dangerous going forward. In the end we won 6-5 but it was an enjoyable game."

On what he said at half-time....

"I thought we were too nervous and we had to be calm. Play out from the back. And I thought we would come back in the game if we were a little calmer and more composed on the ball. We played too many long balls. We also had to change some positioning on the pitch. But in pre-season it is important to play the way you want to play. You have to be detached from the result."

On the situation with Cesc Fabregas...

"We are not in a Cristiano Ronaldo place. We are just focussed on the new season. Fabregas is one of our best players. We want him to stay and be focussed. He will be our captain this season and I hope for many seasons to come."

Lenke til kommentar

Kan jo være en uviktig landskamp er hva Cesc trenger før viktigere kamper for å bli match klar, så tar vel ikke sånn av bare fordi han blir tatt ut til en landskamp.

Om det var slik at Wenger mente det ikke ville vært fornuftig hadde man nok hørt han tydeligere på dette, så jeg regner med han kjenner Cesc sin form og situasjon godt nok til best å kunne avgjøre om han burde bli med eller ei.

Har vondt for å se denne landskampen er hva som setter ut Cesc mot Liverpool, da tror jeg mer på at han ikke er 100% matchklar og i form, og da ville han ikke spilt mot Liverpool uansett.

Lenke til kommentar

Alltid kjekt å ha slike liggende uansett. Ingenting skaper mer stemning enn gamle kamper og mål. Har alltid det klar i tilfelle Tv'n ikke kan levere noe dugende når jeg skal spise foran den.

I tillegg tror jeg det kan være kjærkomment som substitutt for tv2 sine sendinger til høsten.

(Jeg ser selvfølgelig på United sine reviews, i tilfelle det skulle komme enn vittigper her. )

Lenke til kommentar

Alltid kjekt å ha slike liggende uansett. Ingenting skaper mer stemning enn gamle kamper og mål. Har alltid det klar i tilfelle Tv'n ikke kan levere noe dugende når jeg skal spise foran den.

I tillegg tror jeg det kan være kjærkomment som substitutt for tv2 sine sendinger til høsten.

(Jeg ser selvfølgelig på United sine reviews, i tilfelle det skulle komme enn vittigper her. )

Har bestilt 09/10-reviewen nå. Liker jeg den, kjøper jeg flere. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...