Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898

Wenger: 'Only Fabregas can clear the air'

Her kan man lese intervjuet til Wenger : http://www.arsenal.com/news/emirates-cup/wenger-only-fabregas-can-clear-the-air-

Vi fikk såpass mye informasjon, at jeg vile lage en oppsummering.

- Jack Wilshere kommer ganske sikkrt til å spille noen kamper for Arsenal denne sesongen. Wenger snakker at han kan benytte talentet i flere posisjoner. Dette gjør at Wenger kommer til å satse på han i år . En spurte om hvor mange kamper Wilshere kommer til å spille. Wenger ville ikke sette et mål, siden skader osv har en påvirking når det gjelder hvor mange kamper Wilshere skal spille den kommende sesongen.

Mange av oss som har blitt imponert av spillern Frimpong, og det har også (selfølgelig) Wenger. Og Wenger var tydelig at han kommer ikke til la han gå på utlån. Siden Ramsey ikke blir ikke før etter 2-3 mnd, så kommer kanskje Frimporg å spille noen kamper.(Backup om Song blir skadet\supsendert)

Når det gjelder Fabregas . sagen, så har egentlig Wenger kastet ballen til Fabregas.

Ved å si dette: At the moment, what is important is that when Cesc comes back, that he comes out. For me, I have nothing more to add.

Så alle forventer nå at Fabregas kommer ut og sier at han kommer til å bli.

Fortsettelsen følger....

Lenke til kommentar

Fy faen som jeg har lyst at laget vinner PL i år. Om ikke for selve gleden, så bare for å holde kjeften på de sutrekjerringene av noen bloggere. Er så jævla lei av evig mas og bullshit som forpester newsnow. Pleier å hide sider som Arsenal Action, Le Grove, ANR, sport.co.uk (osv), men de kommer jo bare tilbake. Grrrr.

Lenke til kommentar

Blir spennende å se åssen vårt unge mannskap klarer seg i år! Men skulle gjerne sett en litt mer erfaren spiller i troppen, de unge er framtida, men syns det har vist seg de siste åra at en erfaren hadde gjort seg i sesonginnspurten... Men mitt største håp er jo selvfølgelig at Cesc blir!

Lenke til kommentar

Åpen dag på Emirates i dag med lagbilder osv. Sky Sports melder at alle spillerne er på plass, utenom en. Guess who? Fabregas ja. Tilfeldig?

Cesc er der. Ser på Members' Day på ATVO og noen sendte inn det spørsmålet. De svarte at han var med på photoshooten, men jeg er usikker på om de trente. De kom jo nettopp tilbake, så jeg antar at de har helt andre treningsregimer enn resten av laget for øyeblikket. Så de trener nok mest på egenhånd. De sier også at RvP og Cesc sannsynligvis går glipp av Liverpool-kampen. :( Da får man håpe at Nasri fortsetter den strålende pre season-formen sin.

Edit: haha, de sitter og imiterer Eboué. :lol:

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Åpen dag på Emirates i dag med lagbilder osv. Sky Sports melder at alle spillerne er på plass, utenom en. Guess who? Fabregas ja. Tilfeldig?

Cesc was given a rapturous welcome from the supporters as he came out on to the pitch. He waved to the fans as they chanted 'We've got Cesc Fabregas'.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...