invalid_user Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Ser ut som han i hvert fall skal være backup, for jeg tviler på at Wenger henter mer enn 1 stopper. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=wLeVyg1PNcM En Arshavin i toppform hadde gjort seg denne sesongen. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Ser ut som han i hvert fall skal være backup, for jeg tviler på at Wenger henter mer enn 1 stopper. Han har jo fått spilt veldig mye under pre season kampene og gjort sine saker greit. Virker enda litt nervøs med ball i bena, men viser at det bor et stort potensiale der. Jeg mener vel personlig at han kan godt kan klare å ta over for Eboue som 2 valg på høyrebacken i løpet av sesongen, da han er tryggere defensivt og har en langt bedre passningsfot enn Eboue. Lite hadde gledet meg mer enn om jeg får rett, for Eboue er en mann jeg aldri stoler på hva skal finne på, så han kan heller bli backup på midten hvor han som oftest kan gjøre mindre skade. Er spent på å se om Nordtveit får spille noe særlig under Emirates Cup. Endret 29. juli 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Chancelor: Herlig ny avatar. HELT. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Er spent på å se om Nordtveit får spille noe særlig under Emirates Cup. Det vil jeg tro er høyaktuelt, da Nordtveit kjemper om en plass på førstelaget. Han har alt å bevise fremover, og tror vi fortsatt kommer til å se mye av Nordtveit i de kommende kampene mot sesongstart. Da blir det spennende å se i hvilken grad han blir inkludert. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Tusen takk Hegland, og jeg må si det samme til deg. Ser faktisk mye av mentaliteten til Adams i Tommy V. Ikke helt samme nivå, men håper på det en dag. Han scorer iallefall nok mål Jeg tror Nordtveit kommer til å bli en viktig del av vår sesong, da vi er svakt dekket bak og Wenger tydligvis enda ser på han som et fantastiskt defensivt talent, noe jeg forstår veldig godt. Gutten har imponert stort i preseason. Endret 29. juli 2010 av Chancelor Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Nydelig klipp, Hegland, og gratulerer med nytt brukernavn, Chancelor/Big Tone! Selv om jeg var i tvil før, tror jeg nå at Nordtveit kan gjøre en fantastisk jobb som høyreback. Han er veldig trygg defensiv, takler som en gud, har god fart i tillegg til at innleggene og de lange pasningene hans er helt syke. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Forbedrer han seg på det offensive, så er jeg ganske sikker at Nordveit blir en meget viktig spiller årenei foremover Endret 30. juli 2010 av medlem-140898 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det kan virke som om Wenger helst vil bruke ham som stopper. "He can play centre half," confirmed the manager. "I still believe he needs some more experience and that is why I try to use him in a different position at the moment." Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Big Tone: Ser at du har gått for total imageskifte. Greit for meg, nå står avatar i stil med nick. I tillegg har jeg tidligere kommentert at du ligner på en viss annen Big Tone, så der slår du to fluer i en smekk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Big Tone, hvorfor skiftet du navn til AndorPF først? Forøvrig, ingen tråd for Emirates Cup som starter i morgen? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Forøvrig, ingen tråd for Emirates Cup som starter i morgen? Vi kan diskutere cupen i pre season tråden. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Alt dette her ble gjort relativt beruset igår kveld, men jeg må innrømme at jeg faktisk liker det Latias; Innloggingsnavnet mitt er AndorPF, og når jeg skulle bytte visningsnick så var det bare en standard vane og skrive inn AndorPF + passord, så jeg la ikke merke til at det ble feil før det var for seint Største problemet med Nordtveit er aggresiviteten. Det lille jeg så av han i Nurnberg og Lillestrøm virka han veldig passiv, og han er heller ikke så jævla god til å velge ut dueller, eller han holder seg vekk ifra dueller før det er klart han må inn i en virker det som, noe som igjen kan gå på aggresiviteten. Fikser han det + standaren fysikk, så har jeg veldig god tro på at han kan spille fast i vårt midtforsvar en dag. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg har vanskelig for å se Nordtveit som midtstopper i Arsenal på enda noen sesonger. Han virker for veik og er enda såpass ung at det vil være langt bedre å la han brukes som høyreback og la han spille på seg den nødvendige selvtilliten og rutinen som trengs i midten. Han har en pasningsfot som om han blir flinkere til å bli med fremover i angrepene kan være gull verdt, og i hvertfall i pre season kampene virket han rimelig trygg defensivt i denne posisjonen. Han imponerte meg også som defensiv midtbane i forrige kamp det lille han fikk prøve seg der, men har egentlig vanskelig for å se han danker ut de alternativene vi alt har der til at det blir mange gangen han får spille der. Høyreback er jo en posisjon vi alltid har hatt ganske tamt med alternativer på landslaget også, så om Nordtveit kunne bli brukt her og gjort sine saker godt vil det være bra for landslaget også. Noen som vet hvor man får sett Emirates Cup på nett i helga, ettersom Arsenal Tv ikke sender kampene? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Big Tone: Ser at du har gått for total imageskifte. Greit for meg, nå står avatar i stil med nick. I tillegg har jeg tidligere kommentert at du ligner på en viss annen Big Tone, så der slår du to fluer i en smekk. ?? Forklar. Endret 30. juli 2010 av Hegland Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Har aldri skjønt den store hyllesten av den karakteren... Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Har aldri skjønt den store hyllesten av den karakteren... Virkelig? Fantastisk karakter i tidenes TV-serie. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Sopranos er en søple serie som er Sci Fi inspirert. Selvsagt står det noen Amerikanere bak den. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Big Tone: Ser at du har gått for total imageskifte. Greit for meg, nå står avatar i stil med nick. I tillegg har jeg tidligere kommentert at du ligner på en viss annen Big Tone, så der slår du to fluer i en smekk. ?? Forklar. Roman refererer til et gammelt profilbilde på facebook der jeg tar en kompis i 2'ern. Han er forøvrig United supporter så da føles det ekstra deilig 1 Lenke til kommentar
wûst Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10044065 Hahaha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå