Stefan_B Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Bruker Mozilla selv, og har absolutt ingen problemer med å laste inn ATVO.. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Snodig. Jaja, får vel bruke IE i kveld da. Edit: Har du sett, der funket det. Just in time for kampen. Endret 27. juli 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Noen som vet hvor eg får tak i bortedrakta til dama? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hva skjer med Sol plutselig? Til Newcastle? Vitsen med det 'a? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Hva skjer med Sol plutselig? Til Newcastle? Vitsen med det 'a? Han vil vel ha muligheten til å spille fast, noe som er forståelig nok. Jeg ville helst sett at han avsluttet karrieren i Arsenal, men jeg skal ikke bære nag om han velger å forlate oss. Kommer til å savne vinnerinstinktet hans. Edit: At han stikker kan være positivt for vår del. Da ser Wenger at han MÅ hente minst en til stopper. Jeg føler meg ikke helt trygg Vermaelen, Koscielny, Djourou, Bartley og Nordtveit holder. Endret 27. juli 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Bendtner will miss the start of the season Også: "Fabregas and Van Persie are due to come back on August 5 and from then on we will see how much build-up work is needed physically and as well how they have recovered mentally from the World Cup." "They might be short for the first game [of the season] but I don't know, that will depend on the fitness work they have done during the holiday." Da kan det godt hende at vi må spille mot Liverpool uten Van Persie og Fabregas. Perfekt. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Det er uansett Liverpool vi snakker om. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Et Liverpool som er forsterket med Jovanovic og Cole. Aquilani blir også som en "ny signering" da Hodgson er imponert over hva han er gjort på trening og vil satse på ham. Så får vi se om Torres blir solgt / er klar til kampen. Vi har dessuten et forsvar som ikke er helt patent om dagen. Koschielny vil trenge tid. Hvis RvP og Fabregas er ute tror jeg vil skal være fornøyde med 1 poeng. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Cole kan trenge tid på å finne seg til rette, og jeg mener Benayun har virket bedre enn Cole det siste året, så Cole trenger ikke nødvendigvis ses på som en forsterkning, heller en erstatning. Og beklager om jeg ikke lovpriser Aquilani som den nye Cesc fordi Hodgson er imponert over ham... Siden du er vår ubestridte pessimist, så tror jeg at jeg skal kjøre optimist-stil i år. I år blir det gull! Personlig synes jeg alltid at van Persie er litt oppskrytt i media og av egne fans. Klart, han har noen syke kamper, men er langt i fra stabil. Ble imponert over Nasri i fjor, og tror han fungerer fint som en backup for Cesc, kanskje sammen med Diaby, og tror Chamakh og Vela kan gjøre det bra i år. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg tror vi starter med dem, om de ikke skulle få skader når de har returnert til klubben. Vis vi ikke starter med dem virker det utrolig uproft av Cesc og RvP, står jo i artikkelen at så lenge de hadde gjort fitness arbeidet sitt i ferien så skulle de vær klare. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 RvP oppskrytt? Tull, i form er han en av PLs beste spisser. Eneste grunnen til at han er såpass ustabil er at han blir skadet hver gang han kommer i form. Før han ble skadet i fjor høst hadde han en streak med syke kamper. Han pleier alltid å bruke litt tid på å finne formen i starten av hver sesong eller rett etter skade. Unntaket er da kampen mot Spurs på WHL som vi tapte, da ga han et ekstremt tafatt Arsenal-lag inspirasjon og nærmest snudde kampen (hadde det ikke vært for en strålende Gomes). Uansett, sjekk ut denne videoen her, der viser RvP Bergkamp-takter: http://www.youtube.com/watch?v=w_zZ8WgcRFA Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Enig! RvP er ekstremt viktig for angrepet vårt. Effektiviteten til laget sank enormt da han ble skadet og Bendtner tok over. Vi får håpe at Chamakh kommer seg fort til rette og Arshavin gidder å gjøre en god innsats. Det jeg mener er at Liverpool på Anfield ikke akkurat er som å møte Portsmouth på Emirates. Pool er et godt lag som vi har spilt jevnt med i mange år. Vi var ekstremt heldige som vant på Anfield i fjor og vi har hatt problemer med Hodgson sine lag på bortebane tidligere. Ergo vil jeg bli fornøyd med 1 poeng på Anfield. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Såklart er ikke Liverpool og Pompey det samme, er ikke 100% seriøs med alt jeg skriver, men poenget mitt er at man trenger ikke svartmale det fullstendig om vP og Cesc ikke skulle stille til start. Som du sier iRoman trenger vP ofte litt tid for å komme i form, og pga. dette mener jeg han ofte blir skrytt opp og det stilles litt vel høye forventninger til ham. Se på Arshavin eller Diaby f.eks. Begge er spillere som kan vise helt syke prestasjoner når de er i form, samtidig som de har mange middelmådige kamper (men det skal sies at Diaby har prestert mye mere jevnt den siste sesongen enn tidligere). Slike forventninger fører til at vi bare blir irriterte når de ikke presterer (som Ades siste sesong (selv om den hora fortjener all pes han får)). Ang. Arshavin så tror jeg ikke problemet er som med Ade, at han ikke gidder, men at han ikke helt har funnet seg til rette i Arsenals spillestil. Er nok av kamper jeg har sett ham gjøre, i mine øyne, en god kamp, selv om han knapt var med i spillet. Det er ofte han går på løp uten å bli lagt merke til, og dette manglende samspillet er nok også en årsak til at når han først har ballen innenfor 16-meteren så går han på mål selv. Virker som han har en egen spillestil som han vil følge, fremfor Arsenals. Satser på at disse blir mer sammensveiset. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Er vel bare Rooney som er i nærheten av RVP når det gjelder distribuering blandt spissene i PL. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Utrolig amatørmessig hvis ikke Cesc og Robin spiller mot Liverpool. Det er to spillere som Arsène burde skjønne det var stor sjanse for at ville komme til en finale, og da bør opplegget være klart så de spiller den utrolig viktige åpningskampen mot Liverpool. Hvis de to er ute kommer det til å bli et helvete. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Såklart er ikke Liverpool og Pompey det samme, er ikke 100% seriøs med alt jeg skriver, men poenget mitt er at man trenger ikke svartmale det fullstendig om vP og Cesc ikke skulle stille til start. Som du sier iRoman trenger vP ofte litt tid for å komme i form, og pga. dette mener jeg han ofte blir skrytt opp og det stilles litt vel høye forventninger til ham. Se på Arshavin eller Diaby f.eks. Begge er spillere som kan vise helt syke prestasjoner når de er i form, samtidig som de har mange middelmådige kamper (men det skal sies at Diaby har prestert mye mere jevnt den siste sesongen enn tidligere). Slike forventninger fører til at vi bare blir irriterte når de ikke presterer (som Ades siste sesong (selv om den hora fortjener all pes han får)). Ang. Arshavin så tror jeg ikke problemet er som med Ade, at han ikke gidder, men at han ikke helt har funnet seg til rette i Arsenals spillestil. Er nok av kamper jeg har sett ham gjøre, i mine øyne, en god kamp, selv om han knapt var med i spillet. Det er ofte han går på løp uten å bli lagt merke til, og dette manglende samspillet er nok også en årsak til at når han først har ballen innenfor 16-meteren så går han på mål selv. Virker som han har en egen spillestil som han vil følge, fremfor Arsenals. Satser på at disse blir mer sammensveiset. Hvor svartmales det? Jeg sa at det ble en vanskelig kamp på Anfield (med eller uten Cesc/RvP) og at vi skal være godt fornøyd med 1 poeng der. iRoman sa heller ingenting som skulle tilsi svarmaling Lenke til kommentar
wûst Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 I år blir det gull! Slike uttalelser kvalifiserer til utsendelese av etterlysning fra Toten psykriatiske spesial-klinikk. Kampen mot Liverpool har jeg størst tro på en 1-1-kamp med utallige sjanser for begge lag, men tap kan forekomme, i stor grad. Når det nå er sådd tvil om at RvP og Cesc ikke skal spille, kan åpningskampen fort ende opp i tragedie. Takk for RvP-video, Roman. Nå blir det RvP10 på drakta. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hvor svartmales det? Jeg sa at det ble en vanskelig kamp på Anfield (med eller uten Cesc/RvP) og at vi skal være godt fornøyd med 1 poeng der. iRoman sa heller ingenting som skulle tilsi svarmaling Tja, svartmaling og svartmaling, dere var nå overdrevent pessimistiske imo. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Havard Nordtveit - can he fix Arsenal’s defence? http://www.thefirstpost.co.uk/66523 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå