TomWhittaker Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Er da ikke noe galt i å ha Bergkamp-, Henry-, Touré- og Eddy-drakter. Har selv en Eduardo-drakt, angrer ikke på at jeg kjøpte den. På de andre draktene mine har jeg Walcott (forrige hjemmedrakta), Rosicky (bortedrakta 20 years after Anfield) og Arshavin på fjorsesongens bortedrakt. Neida, ingenting gale med dei draktene, det er berre synd at med ein gong eg kjøper ei drakt av ein spelar eg likar så forsvinn han. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Fristar med heimedrakt med RvP bakpå, men samtidig er eg skeptisk til noko namn bakpå. Alle namn eg har på draktene mine har forlatt klubben innen to sesongar etter eg kjøpte drakta, enten gjennom å legge opp eller å ha blitt selgt (Bergkamp, Henry, Cole, Toure og 99% sikkert Eduardo). Gikk i den samme fellen. Jaja, den funker godt til å tørke gulvet etter et fuktig nachspiel. Kan jeg låne den? Uansett, har tenkt meg både borte og hjemme drakt i år. Tommy V skal være på bortedrakta, har enda ikke bestemt meg mellom Persie eller Cesc på hjemmedrakta. Men blir mest sannsynligvis Cesc ettersom det er en grei sjangse for at dette er hans siste sesong. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Kjekk kar han Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Utrolig gøy å se talentene våre ta steget opp. JET, Wilshere, Lansbury, Gibbs, Nordtveit, Frimpong og Eastmond kommer nok alle til å få sin sjanse neste sesong. Jeg har alltid sett på Nordtveit som en stopper, men etter litt ettertanke tror jeg han kunne klart seg meget bra som høyreback. Han mangler fysikken til å spille stopper i PL, men han slår bra innlegg. På venstrebacken har vi Armand Traore og Kieran Gibbs i bakhånd, som begge er store talenter. På høyreback har vi derimot ingen talenter av betydning. Wenger prøvde å omskolere Coquelin forrige sesong, men det ser nå ut til at han skal spille defensiv midt i Lorient. Kanskje Nordtveit er en god langsiktig løsning i denne posisjonen? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Haha, GJETT hvem som nettopp scorte mot Tottene?! Fantastisk! 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Herlig! Tenkte faktisk over det tidligere idag at Henry kom til å voldta dem, han har jo for vane å gjøre det 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Arsenal 'still looking for defenders', Arsene Wenger admits Arsenal manager Arsene Wenger has revealed he is still in the market for at least one or two defenders - despite the latest rumours that Sol Campbell is set to sign a new one-year contract. http://www.metro.co.uk/sport/football/835958-arsenal-still-looking-for-defenders-arsene-wenger-admits? Gode nyheter. Endret 23. juli 2010 av Kleivert Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 "Tha fuck you lookin' at, whiteboay?" 1 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 ossum Wenger in the background Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Nydelig bilde Hva er det Song har tattovert på armen? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hvem er dette på bildet sammen med Wilshere? Først konkulderte jeg med at det var Nordtveit, men nå så jeg at han trener med hvite og røde sko. Det er i hvert fall ikke Rosicky eller Koscielny, mens Lansbury har vel kort hår? Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg sagt at det der er Ramsey... Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Ser ikke annet enn at det faktisk er Ramsey. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Det lignet mistenkelig mye på Ramsey, men om det hadde vært ham tror jeg vi hadde visst det for lengst. Han trener nok dessverre ikke sammen med resten av laget helt enda. Edit: Ramsey er ikke med i denne updaten heller, så det er nok Nordtveit på bildet. Endret 26. juli 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Sikkert Conor Henderson eller kanskje Mark Randall Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Det er Nordtveit. Han har enten byttet sko eller så er bildene fra forskjellige dager. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Det er Nordtveit. Han har enten byttet sko eller så er bildene fra forskjellige dager. Enig med deg. Nordtveit på forrige bildeserie hadde hvite og røde sko. Så han har nok bare byttet sko som du sier.. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Kan en Firefox-bruker gjøre meg en tjeneste og klikke seg inn her? Jeg får opp denne feilmeldingen: BROWSER IS NOT SUPPORTEDYour browser Mozilla is not supported. This service currently available for Microsoft Internet Explorer version 5.0 or higher, Netscape version 7.0 or higher, Firefox version 1.0 or higher or Opera version 8.0 or higher or Safari version 2.0 or higher. Selv om jeg har nyeste versjon av Firefox. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Kjem faktisk ikkje inn med Firefox sjølv. Får ikkje opp noko feilmelding, men sida lastar ikkje ferdig. Fungerar derimot fint med Safari. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Ingen problemer med å komme inn jeg. Firefox version 3.6.8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå