Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Er da ikke noe galt i å ha Bergkamp-, Henry-, Touré- og Eddy-drakter. Har selv en Eduardo-drakt, angrer ikke på at jeg kjøpte den. På de andre draktene mine har jeg Walcott (forrige hjemmedrakta), Rosicky (bortedrakta 20 years after Anfield) og Arshavin på fjorsesongens bortedrakt.

Neida, ingenting gale med dei draktene, det er berre synd at med ein gong eg kjøper ei drakt av ein spelar eg likar så forsvinn han. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fristar med heimedrakt med RvP bakpå, men samtidig er eg skeptisk til noko namn bakpå. Alle namn eg har på draktene mine har forlatt klubben innen to sesongar etter eg kjøpte drakta, enten gjennom å legge opp eller å ha blitt selgt (Bergkamp, Henry, Cole, Toure og 99% sikkert Eduardo).

Gikk i den samme fellen. Jaja, den funker godt til å tørke gulvet etter et fuktig nachspiel.

Kan jeg låne den?

Uansett, har tenkt meg både borte og hjemme drakt i år. Tommy V skal være på bortedrakta, har enda ikke bestemt meg mellom Persie eller Cesc på hjemmedrakta. Men blir mest sannsynligvis Cesc ettersom det er en grei sjangse for at dette er hans siste sesong.

Lenke til kommentar

Utrolig gøy å se talentene våre ta steget opp. JET, Wilshere, Lansbury, Gibbs, Nordtveit, Frimpong og Eastmond kommer nok alle til å få sin sjanse neste sesong. Jeg har alltid sett på Nordtveit som en stopper, men etter litt ettertanke tror jeg han kunne klart seg meget bra som høyreback. Han mangler fysikken til å spille stopper i PL, men han slår bra innlegg. På venstrebacken har vi Armand Traore og Kieran Gibbs i bakhånd, som begge er store talenter. På høyreback har vi derimot ingen talenter av betydning. Wenger prøvde å omskolere Coquelin forrige sesong, men det ser nå ut til at han skal spille defensiv midt i Lorient. Kanskje Nordtveit er en god langsiktig løsning i denne posisjonen?

Lenke til kommentar

Arsenal 'still looking for defenders', Arsene Wenger admits

Arsenal manager Arsene Wenger has revealed he is still in the market for at least one or two defenders - despite the latest rumours that Sol Campbell is set to sign a new one-year contract.

http://www.metro.co.uk/sport/football/835958-arsenal-still-looking-for-defenders-arsene-wenger-admits?

Gode nyheter. :p

Endret av Kleivert
Lenke til kommentar

Hvem er dette på bildet sammen med Wilshere?

gun__1280149690_training26072010_23.jpg

Først konkulderte jeg med at det var Nordtveit, men nå så jeg at han trener med hvite og røde sko. Det er i hvert fall ikke Rosicky eller Koscielny, mens Lansbury har vel kort hår? Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg sagt at det der er Ramsey...

Lenke til kommentar

Det lignet mistenkelig mye på Ramsey, men om det hadde vært ham tror jeg vi hadde visst det for lengst. Han trener nok dessverre ikke sammen med resten av laget helt enda.

Edit: Ramsey er ikke med i denne updaten heller, så det er nok Nordtveit på bildet.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Kan en Firefox-bruker gjøre meg en tjeneste og klikke seg inn her? Jeg får opp denne feilmeldingen:

BROWSER IS NOT SUPPORTED

Your browser Mozilla is not supported.

This service currently available for Microsoft Internet Explorer version 5.0 or higher, Netscape version 7.0 or higher, Firefox version 1.0 or higher or Opera version 8.0 or higher or Safari version 2.0 or higher.

Selv om jeg har nyeste versjon av Firefox.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...