Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Thierry Henry craves future role at Arsenal

"After everything is done then I will think about it. But whatever it is, I want to come back to Arsenal - maybe as a water boy - I just love this club."

Du er hjertelig velkommen

Lenke til kommentar

Hehe, det intervjuet er steingammelt. Men ja, jeg håper også at vi får se ham i en trenerrolle om noen år.

Steingammelt kan det ikke være, da han skrev under for New York for ikke lenge siden. Dessuten var den sist oppdatert i går.

Som sagt tidligere i tråden, håper jeg på Henry og Bergkamp i en slags rolle i klubben. Selvom Bergkamp er mindre sansynlig.

Endret av Liquidkey
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Henry: - Jeg kommer tilbake

Jeg har alltid sagt at man drar tilbake dit man tilhører. Jeg har aldri stoppet å si at jeg elsker Arsenal og en dag skal jeg tilbake. Hvordan? Kanskje som vanngutt, fleiper Henry og avslutter: - "Jeg elsker klubben og en dag skal jeg tilbake. Men det er ikke noe jeg tenker på akkurat nå".

2009-10-03

Akkurat den delen er nok resirkulert.

Lenke til kommentar

"Barcelona continue to track Cesc Fabregas and are looking to establish 'good relations' with Arsenal."

Kjenner jeg blir fly forbanna på denne flørtingen og smiskingen. Håper Sir Alex blander seg og slammer denne horeklubben og Real Madrid. De er like jævlig begge to.

In May 2007 Sepp Blatter, president of FIFA, at a World Anti-Doping Agency meeting in Montreal, was reportedly interested in the contents "of the Puerto file". [56] Le Monde had reported in December 2006 that they had possession of documents of Fuentes detailing "seasonal preparation plans" for Spanish football clubs FC Barcelona and Real Madrid. These plans did not specifically name any players.[57]

De er sikkert dopere også. Hater Spania på alle mulig plan, noe Cuntador satte en fin prikk på i går. Eier de ikke noen form for moral? Håper det kommer en kjempe-tsunami og skyller hele landet ned i dass.

Endret av Game
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fristar med heimedrakt med RvP bakpå, men samtidig er eg skeptisk til noko namn bakpå. Alle namn eg har på draktene mine har forlatt klubben innen to sesongar etter eg kjøpte drakta, enten gjennom å legge opp eller å ha blitt selgt (Bergkamp, Henry, Cole, Toure og 99% sikkert Eduardo).

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Comment: Forget Joe Cole - In Jack Wilshere, Arsenal Have England's Finest Young Talent

Joe's gone Scouse, but Jack's the lad for Gunners

So, was Joe Cole's decision to sign for Liverpool for £90,000 a week a slap in the face for Arsene Wenger and Arsenal, or a blessing in disguise?

http://www.goal.com/en/news/1717/editorial/2010/07/20/2033821/comment-forget-joe-cole-in-jack-wilshere-arsenal-have

Lenke til kommentar

Fristar med heimedrakt med RvP bakpå, men samtidig er eg skeptisk til noko namn bakpå. Alle namn eg har på draktene mine har forlatt klubben innen to sesongar etter eg kjøpte drakta, enten gjennom å legge opp eller å ha blitt selgt (Bergkamp, Henry, Cole, Toure og 99% sikkert Eduardo).

Gikk i den samme fellen. Jaja, den funker godt til å tørke gulvet etter et fuktig nachspiel.

Lenke til kommentar

Er da ikke noe galt i å ha Bergkamp-, Henry-, Touré- og Eddy-drakter. Har selv en Eduardo-drakt, angrer ikke på at jeg kjøpte den. På de andre draktene mine har jeg Walcott (forrige hjemmedrakta), Rosicky (bortedrakta 20 years after Anfield) og Arshavin på fjorsesongens bortedrakt.

Blir nok langermet hjemmedrakt med v. Persie 10 og bortedrakt med enten Song, Clichy eller Ramsey.

@Hegland: bør man ikke vente til transfervinduet er lukket med å kjøpe Cesc-drakt? Og hvorfor kjøper du 2 hjemmedrakter?

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte fra Arsenals butikk på nett og det har fungert greit. Sammen med påtrykt navn og nummer kom det vel på rundt 600 spenn per drakt. Kanskje ikke det billigste, men du støtter klubben og en eventuell fotballbutikk som den man har på Oslo City skal ha litt mer for samme vare.

Linken har du her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...