Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som dere sikkert er klar over ble det akkurat spilt en VM-finale mellom Spania og Nederland, som blant annet hadde to Arsenalspillere involvert i. Det dere sikkert også fikk med dere var at Nederland ikke akkurat spilte jentefotball, og at media overalt slår hardt ned på dette og kaller det en skam. Det må da være noen andre Arsenal supportere enn meg som finner dette hyklersk ettersom samme media anbefaler og roser andre klubber når de spiller slikt mot Arsenal? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har sett et lag spille så stygt som Nederland i finalen, også fra lag mot Arsenal.

Er forskjell på å spille røft og tett, og det Nederland til tider holdt på med i går.

Skal man stoppe lag som Arsenal, Barca eller Spania må man gå tett og spille fysisk, men det er lov å ha med seg hodet ut av garderoben, hvilket endel Nederlendere tydeligvis ikke husket i finalen.

Så svaret er vel, nei..

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Dette er hva som står i FAQ'en:

"A: Please be aware that Robin Van Persie has requested a squad number change. This has yet to be approved by Arsenal FC.

If you have or are going to place an order for him we will keep your orders until the number change has been approved then print the correct number with his name. In doing this we will not be able to guarantee delivery for kit launch day.

If you have already placed your order and would like to amend the name and number please call us on 0207 619 5000 option 3 and quote your order number."

Så grunnen til dette er at de ikke kan love deg skjorta innen releasedagen, og dermed vil de at du skal lese FAQ'en slik at du samtykker til dette :)

Lenke til kommentar

Wenger sier i et intervju på ATVO at han tror både Silvestre og Gallas vil signere for andre lag, mens Campbell er i "no man's land" for øyeblikket. Silvestre og Gallas kan gjerne reise for min del, men jeg håper virkelig Campbell bestemmer seg for å avslutte karrieren sin i Arsenal.

Lenke til kommentar

Hva er begrunnelsen for at du vil ha Gallas ut? Han kommer fra en fremragende fjorårssesong, og kan fremdeles holde et godt nivå iallefall ut denne sesongen. Profesjonaliteten hans har jeg heller ikke noe å utsette på etter at han mista kapteinsbindet. Det bidro til at han senket skuldrene og siden da har vært tidvis fantastisk for oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...