Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

PS: Unconfirmed betyr ikke at en avtale er nært forestående, bare at det har vært eller er kontakt vedrørende spilleren.

Coccamoca er en bruker på et united forum som har inside via BBS / 24 timers realtime streamserver worldwide. Han har i en årrekke bekreftet overganger og seriøse rykter rundt en haug klubber og det i lang tid før disse blir offentliggjort i media. Det er mest fokus på United, men også resten av PL mm. Sist ut var Deco til fluminese, Benayoun til Chelsea og Silva/yaya til City, overganger som han bekreftet i dager og ukevis før disse havnet i avisene som løse rykter. Jamfør Chelsea og Liverpool trådene hvor jeg postet dette tidligere.

William Gallas står som bekreftet på UT for Arsenal, sammen med Senderos, Merida og Ayling.

Fabregas, Silvestre, Coqulin (lån), Freeman (lån) og Campbell står på pending negotiations i UT kategorien.

Inn:

Laurent Koscielny (Lorient) (2014) (confirmed)

Kyle Ebecilio (Feyenoord) (2013) (confirmed)

Aaron Ramsey (extended contract) (2016) (confirmed)

Marouane Chamakh (free agent/Bordeaux) (2014) (confirmed)

Havard Nordtveit (Arsenal) (loan return) (confirmed)

Jeg kan poste her så fort det skjer noe rundt Arsenal, dersom jeg får det med meg. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

It's that time of the year boys and girls! Bildene fra første trening er ute.

gun__1278417055_training06072010_07.jpg

gun__1278423276_training06072010_22.jpg

gun__1278417085_training06072010_10.jpg

Gibbs pumper jern så busta fyker. I bakgrunnen sitter Arshavin og slapper av, tviler på at det er et uvant syn på treningsfeltet.

gun__1278417132_training06072010_15.jpg?ic=591982T

Almunia med en anstendig shorts denne gangen.

Lenke til kommentar

17.20 Arsenal have completed the signing of defender Laurent Koscielny from French side Lorient on a long-term contract.

Oi, oi, oi. Nå er det offisielt gitt. Dette blir lovende. Skal innrømme at jeg har sett lite av Laurent fra før. Håper han, sammen med Vermaelen danner et solid og trygt forsvar.

Lenke til kommentar

Det er veldig vanskelig å spå den ene eller den andre veien i dette spørsmålet da vi ikke vet rollene tiltenkt spillerene. Om Hodgson kjører 4-4-2 så er det naturlig at Jovanovic scorer mer enn Chamakh (dersom Chamakh er tiltenkt høyre spissrolle), men om Liverpool fortsetter med bare en spiss vil Jovanovic være backup for Torres og dermed score mindre.

Lenke til kommentar

Jovanovic kommer til å score mer enn Chamakh.

Hahaha.

Sykt å le av denne påstanden.

Som en over i tråden nevner så kommer dette veldig an på hvordan de to spillerne vil bli brukt for sine klubber. Har du noen kilder som tilsier at det er verdt å le av en slik påstand?

Lukter jo veldig Torres / Gerrard i 4-4-1-1 for Liverpool. Da det blir vanskelig å benke £20M mannen Aquilani for andre året på rad. Men ingenting er sikkert. Det kan faktisk ende opp med Torres-Jovanovic som spisspartnere. Samtidig som vi vet at Wenger liker å matche nye PL spillere forsiktig så er det kanskje ikke så dumt å tippe at Jovanovic scorer mer en Chamakh de neste 12 mnd.

Jeg tror med 95% sikkerhet at jeg skal klare å tippe dette riktig fra og med runde 5 til og med runde 38.

Lenke til kommentar

Du kommer ikke med noen argumenter selv, YNWA. Og hva mener du med at Wenger liker å matche nye spillere forsiktig? Sagna, Vermaelen, Arshavin og Nasri har alle spilt fast siden de kom.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Du kommer ikke med noen argumenter selv, YNWA. Og hva mener du med at Wenger liker å matche nye spillere forsiktig? Sagna, Vermaelen, Arshavin og Nasri har alle spilt fast siden de kom.

Argumenter for at jeg synes det er latterlig å le av påstanden?

Syke ting skjer i fotball, og hvis folk ler av utsagn som at Jovanovic kan ende opp med å score mer mål en Chamakh så tolker jeg det som at det da blir 1.30 vs 4.50 i odds eller noe i den duren, fordel Chamakh. Det blir heeeelt feil før vi vet hvordan Wenger og Hogdson vil disponere disse to.

Et godt argument er bredden på lagene. Se på konkurrentene til Jovanovic og Liverpool i 4-4-2: (du og dere vet meget godt ståa i Arsenal)

Torres (skadet frem til Oktober og garantert senere i sesongen oxo)

N`Gog (på vei ut på lån/salg)

Kuyt (har spilt mer høyreving enn spiss siste årene)

Babel (har spilt venstreving i 2 år)

For et lag som kan ende opp med å spille med 4-4-2 og Gerrard sentralt så lukter dette mye spilletid for Jovanovic som spiss.

Det kan dog bli snudd på flisa og Jovanovic blir backup som ving og Chamakh blir benyttet relativt ofte på bekostning av eks Bendtner.

Før VM, hvem trodde du skulle få flest poeng av disse 3:

Frankrike - Italia - New Zealand

Du ville ledd av meg hvis jeg kom valsende med at New Zealand ville gå ubeseiret gjennom VM og ende foran Italia & Frankrike. Det skjedde!

Å hevde at Jovanovic vil score flere mål en Chamakh er ikke noe det er verdt å latterligjøre.

Lenke til kommentar

Hahaha.

"Har du noen kilder som tilsier at det er verdt å le av en slik påstand?"

Om jeg vil fordumme meg selv ser jeg heller en episode med Hotel Cæsar, det er faktisk mer givende enn å "diskutere" med deg.

Jovanovic: Middelmådig på et middelmådig lag, med en middelmådig manager.

Chamakh: Klassespiller av rang på et offensivt skapende lag, med en verdensklasse manager.

Nei, jeg kan ikke garantere at Chamakh scorer flere enn Jovanovic, men så kan jeg ikke garantere at Rooney netter flere enn G. Neville heller. Jeg "hånet" forøvrig av en bastant påstand, jeg kom ikke med en selv.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...