Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Har vært mange artikler som sier at vi har sluppet ham på free transfer etter at vi ikke klarte å bli enige om kontrakt. Egentlig like greit, £80,000 i uken over 2 år for en spiller som ikke er i stand til å fullføre en hel sesong uten å få et stort skadeavbrekk. Dessuten har han vist seg å være en konfliktstarter i garderoben, og jeg har hørt rykter om at det var han som overtalte Domenech om å droppe Nasri fra Frankrikes VM-tropp. Men Wenger kan ærlig talt ikke overse dette problemområdet, spesielt med det vanvittige presset som henger over hans hodet for tiden. Han kan derimot finne på å beholde Silvestre, noe jeg for guds skyld håper ikke skjer. Håper inderlig at Campbell takker ja til et nytt år i Arsenal. Han har jo sagt at det er det han ønsker, men jeg skjønner om han velger 2 år med førstelagsspill i en relativt stor klubb.

Frykter også for at Koscielny kan ende opp som en gedige flopp. Dessuten er han venstrebeint, noe som kan være litt risikabelt med tanke på at TV5 også er det. Blir spennende å se hva som skjer på denne fronten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liverpool åpner mot Arsenal

Helvette for en serieåpning det blir :D

GLEDER MEG!

lurer på om trenerbyttet til liverpool vil løfte laget, eller om det hersker enda mer usikkerhet i garderoben? Første PL-kamp med ny trener kan gå begge veier for et lag, både usedvanlig bra (spillerne kan være ekstra motiverte), eller usedvanlig dårlig (fortsatt i tilpassningsfase).

Æsj, 23årsdagen min blir en dritt dag. Tottenham borte :(

Hør på gutten a!! Dårlig holdning mann! Du kan ikke grue deg til den kampen! Det ordner seg :)

Lenke til kommentar

Anfield er aldri enkelt, litt av en åpningskamp vi har fått. Men men, bedre å få dem unnagjort så tidlig som mulig. Uansett blir andrekampen en del enklere, satser på at Blackpool gruses på The Grove. Ellers registrerer jeg at vi er ferdige med Chelsea før nyttår. Det liker jeg.

Lenke til kommentar

Har et forslag. Hva om vi lager egne ryktetråder for de spillerne som er mest linket til oss? For eksempel Laurent Koscielny, Joe Cole, Yoan Gourcuff og Mark Schwarzer. Så kan vi redigere dem om til vanlige spillertråder for de som eventuelt signerer. Den generelle ryktetråden skal selvsagt fortsatt brukes, men helst til mindre pålitelige rykter, ønsker og spekulasjoner. Dette blir langt mer oversiktelig, og det er alltid morsomt å kunne se tilbake på innleggene som ble skrevet om spillerne før de signerte.

Lenke til kommentar

Vi har allerede en ryktetråd, men jeg tror det vil være interessant å ha egne tråder for individuelle spillere som linkes meget sterkt til oss, slik at vi eventuelt kan redigere dem om til spillertråder om de signerer. Det er alltid morsomt å lese gamle kommentarer om spillere før vi signerte dem. Dette skrev jeg i min forrige post.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har avskrevet Arsenal hvert eneste år siden dere vant ligaen sist og fått rett ved samtlige sesonger. Jeg var også blant dem som spådde LFC utenfor topp4 foregående sesong bl.a.

Sesongen 2010/11 blir det Arsenal om Wenger henter inn en midtstopper og beholder Fabregas. Cocca har satt Per Mertesacker på unconfirmed og om dere får han, er ligaen deres.

Chamakh blir forøvrig årets hit og toppscorer i PL.

Per Mertesacker (Werder Bremen) (2014) (unconfirmed)

Steven Pienaar (Everton) (2014) (unconfirmed)

Mark Schwarzer (*pending negotiations)

Joe Cole (free agent/Chelsea) (2013) (unconfirmed)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...