Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cesc går nok. Spørsmålet er når. Det beste dere kan håpe på er nok to-tre år til, og rundt det dobbelte av dette. Enten så vinner dere ligaen en gang eller to, og Cesc finner ut at han har "gjort sitt", eller så blir han lei av å bestandig bare nesten spille ut sitt fulle potensiale.

Men 30 millioner. Latterlig. Han har kontrakt til 2014, for faen. Og han er født i 87, og er allerede en av verdens aller beste midtbanespillere. Med tanke på kontrakt og alder og dagens ville nok 80 vært mer riktig. Tipper 60 i overgangsvinduet 2012.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Barca vil selge yaya toure for mer enn det de er villig å kjøpe fabregas for. De går og maser om hvor viktig fabregas vil bli for dem men det virker ikke som de mener det. Hjelper heller ikke at Laporta går ut og sier at fabregas ikke er verdt mer enn 30 mill pund(tror jeg det var). Med mindre de dobler beløpet kan de fucke off.

Drita lei av Laporta og hans sleipe metoder for å få Fabregas til barca igjen. Blir for dumt å be han komme hjem igjen. Han har jo vært i london lengre enn det han var i barcelona.

Blir jo akkurat som at Everton begynner å jakte på rooney. " Kom hjem igjen nå Rooney, du har vunnet nok med united. Nå må du hjelpe moderklubben din"

bah!

Lenke til kommentar

270 millioner er latterlig for Fabregas, selv Barcelona må skjønne det. Liker heller ikke måten de opptrer på i Fab-saken, ligner ganske mye på hvordan Real var under Ronaldo-saken. Fabregas bør nok ikke gå til Barca heller, tror han kan få det tøft der med konkurrentene på midtbanen.

Lenke til kommentar

Pedro har vært en åpenbaring for Barca i år, så det er ikke rart i det hele tatt at han har blitt prioritert foran Henry. Bojan vil etter min mening også være foran Henry i køen på Nou Camp.

Et bud på 270 millioner fra Barcelona er latterlig, om det faktisk er det de har bydd, uten noen spillere i tillegg. Som sagt ønsker jeg ikke at Barcelona kjøper Cesc nå og håper de holder sitt ord og slutter å prøve seg på han for i år. Det er likevel tvilsomt at det kommer til å skje, med Ronaldo-saken friskt i minne. Håper på at Barca kan vise mer klasse enn det Real gjorde.

Lenke til kommentar

Helvete. Jeg entret en konkurranse på .com der man kan vinne en PS3 og FIFA World Cup 10-spillet. Der måtte man tippe hvor mange minutter Arsenal-spillere får i VM-gruppespillet, og jeg hadde regnet det veldig nøye ut og sendt inn. Dagen etterpå selger vi Senderos (men regner med at han fortsatt telles), Bendtner blir skadet, kanskje for hele mesterskapet, og Le Guen hinter om at han ikke skal starte med Song. >_>

Lenke til kommentar

Begynner å bli særdeles bekymret for midtstopper og keeper situasjonen vår.

På keeperplass har vi blitt linket til Schwarzer, men har fått nei fra Fulham. Regner med at en eventuell signering av ham vil bety at han ville stått 1-2 år mens Szeszny får mer erfraing på utlån evt at Fabianski modnes litt mer. Wenger vil ikke handle en ung keeper da dette vil ødelegge for Szeszny og eventuelt Mannone. Konklusjonen blir da at dersom vi ikke får Schwarzer vil vi stille med Almunia/Fabianski i mål.

På stopperplass har vi for øyeblikket Vermaelen, Djourou, Silvestre, Sol og Gallas. Gallas er jeg sikker på at forsvinner. Tror også at enten Silvestre eller Sol blir. Dersom Sol drar til Celtic, noe som er sannsynlig, vil Silvestre få ny kontrakt. Sett at vi kjøper Koschielny fra Lorient stiller vi med 3 ekstremt utsikre kort. Silvestre vet vi er katastrofe, Djourou vet vi ikke om kommer tilbake til akseptabelt nivå og Koschielny kan bli den nye Cygan. Tror dere det er noen sjanse for at Wenger handler 2 stoppere? Det er ikke akkurat som at han ikke har oversett problemområder før...

Det er forsatt mye tid igjen til PL sparkes i gang igjen og det vil ikke skje noe særlig på overgangsfronten den neste måneden pga VM, men det må skje noe drastisk for at det ikke skal bli en ny frustrerende sesong for oss tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Tror Silvestre blir faktisk dersom Sol stikker til Celtic.

Det tror jeg også. Det er egentlig HELT UTROLIG. Men jeg er ganske sikker på at Wenger kjøper en erstatter, om Gallas forsvinner.

Lenke til kommentar

Tror Silvestre blir faktisk dersom Sol stikker til Celtic.

Det tror jeg også. Det er egentlig HELT UTROLIG. Men jeg er ganske sikker på at Wenger kjøper en erstatter, om Gallas forsvinner.

Ja, det virker sannsynlig at den spilleren er Koschielny. I virkeligheten trenger vi 2 midtstoppere. Silvestre er ikke godt nok som 4. valg engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...