Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

"To be clear, we will not make any kind of counterproposal or enter into any discussion. Barcelona have publicly stated that they will respect our position and we expect that they will keep their word."

Får vel bare så om de har så mye som en anelse av anstendighet i seg, og gir opp nå.

Tviler..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898

H E R L I G :D

Trodde virkelig presidenten til Barcelona at de kunne få Fabregas for 30 mill pund ?!

Lenke til kommentar

Haha, genial tegning, og herlige nyheter. Arsenal mener alvor nå skjønner jeg. Det er gode nyheter. Har liksom tenkt litt på at Cesc er jo yndlingsen til Wenger, det må han være. Ville vært kjedelig for Wenger å gå glipp av han nå. Cesc er stor, og vil antageligvis bli enda større. Viktig for Arsenal de neste årene. Det er jeg sikker på.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva de forventet med det budet, men det er en fornaermelse mot Cesc selv aa antyde at han ikke er verdt mer enn 29 millioner pund. Flott at Arsenal viser cojones.

Enig. Skambud.

Fabregas er en av få spillere som er verd mer enn 300mill.

Lenke til kommentar
To be clear, we will not make any kind of counterproposal or enter into any discussion.

Den setninga åleine er verdt å juble for.

Ikke for å ødelegge noe, men United sa akkurat det samme om Ronaldo. Om spilleren selv vil gå, i tillegg til at et rettferdig bud kommer på bordet så kan det skje. Men for noe under 300millioner mener jeg det er et ran.

Lenke til kommentar
To be clear, we will not make any kind of counterproposal or enter into any discussion.

Ikke for å ødelegge noe, men United sa akkurat det samme om Ronaldo. Om spilleren selv vil gå, i tillegg til at et rettferdig bud kommer på bordet så kan det skje. Men for noe under 300millioner mener jeg det er et ran.

Joda, er klar over det. Tykkjer berre det er deilig å høyre noko slikt frå klubben. Om ikkje anna betyr det at dei ikkje berre legg seg flate slik Barcelona tilsynelatande forventa.

Lenke til kommentar

Men nå gikk Ronaldo og flørta med Real i sikkert 2-3 år, gikk ut i pressen og sa det var drømmen osv. Utifra alt jeg har sett og hørt virker det ikke som Cesc er like gira.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...