Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Leste dette her nå, hva mener dere om prisene? Hvis vi ser bort ifra kommentatorkvaliteten så er vel 200,- i måneden ikke så mye for å kunne se alle kampene i HD?

Tja, jeg har ikke riksTV og jeg akter ikke betale for å se streams på nettet med elendig kvalitet. Det kan jeg få gratis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, svært tvilsomt akkurat det. Han har hatt #29 gjennom hele sin karriere (muligens bortsett fra sin første seniorsesong, jeg vet ikke jeg), og han skal vel fortsette med det. Er litt som hvordan Anelka har gjort #39 til sitt eget. Om Eduardo forsvinner kaprer vel Nicky B niern.

Lenke til kommentar

Nå kan Eduardo egentlig bare reise, for min del. Jeg liker han veldig godt, men han har dessverre ikke vært seg selv etter skaden. Chamakh, van Persie og Bendtner vil bli prioritert, og Vela er rett bak ham i køen, kanskje foran neste sesong. Vi har også noen sinnsyke talenter på vei opp, blant annet Benik Afobe, Luke Freeman og Roarie Deacon.

Når vi er inne på draktnummer så håper jeg virkelig at Jack Wilshere overtar nummer 10 dersom Gallas velger å forlate oss. Den gutten er en fremtidig legende.

Lenke til kommentar

Dansken har sagt at 52 betyr mye for han personlig, hvorfor skulle han bytte til nr. 9 da? :!:

For han tryglet Eduardo om å få 9-ern forrige sommer. :p

Har gått spekulasjoner om at han valgte 52 fordi han tjener £52,000 i uka... Men tror han har avkreftet det.

Andre rykter sier at han valgte nummer 52 siden det er det motsatte av 25 som var Adebayors draktnummer i Arsenal :D

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Vurderer å registrere meg på ATVO. Anbefales det? Jeg irriterer meg ofte over klipp jeg ikke får se, og jeg vil svært gjerne få sett pre-season-kampene i god kvalitet. Til £3.99 i måneden er det vel verdt det?

Edit: Gadd ikke vente på svar, så nå er det betalt. Har allerede sett en del klipp. Fantastisk opplegg! Gleder meg til pre-season :D

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

ja må bestille meg arsenal tv til pre sesongen jeg og :) gjorde det i fjor også :D eneste som var litt stress var at jeg egentlig skulle bare ha det en måned, men ble automatisk trekt for neste måned også, så måtte sende mail til de og forklare saken. Kanskje noe å være obs på.

Lenke til kommentar

England spiller privatlandskamp mot Mexico nå. Walcott vs. Vela! England leder 1-0 etter mål av Ledley King. La oss håpe Walcott får vist seg frem nok til å bli med til Afrika. Vela er vel ganske bankers.

# Walcott raider ned høyresiden og kommer til et innlegg. Det når aldri noen medspillere inne i feltet.

# Corneren klareres av Walcott.

# Et farlig innlegg fra Mexicos høyreside! Både Vela og Franco er nære å få frem en fot, og sette inn 1-0!

# Osorio forsøker et innlegg mot Vela, men headingen hans går rett til vers og er aldri farlig.

# Walcott bruker farten sin og utfordrer Mexico-forsvaret, etter en glipp av Marquez. Kommer i avslutningsposisjon, men velger i stedet å slå mot Rooney, som er i offside. Feil valg av Arsenal-spilleren.

Lenke til kommentar

2-0 nå, Crouch.

# Green gjør en klasseredning og holder England i ledelsen! Baines mister ballen og Mexico stormer frem ved Dos Santos. Han spiller til Vela, som får avslutte upresset fra 14-15 meter. Green er ute og stopper skuddet!

# Mexico svarer med å styrte i angrep! Vela utnytter kjempehuller i det engelske forsvaret og får avsluttet foran Johnson. Igjen er Green på plass med en viktig redning, selv om han fikk det nokså rett på seg.

Håper Vela snart får stilt inn skuddfoten.

Edit:

# Salcido sliter med farta til Walcott, og må gi et frispark ute på Englands høyreside.

Godt å høre.

EDit 2: Redusering av Mexico nå, 2-1.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Synes dette høres veldig sannsynlig ut.

S. Frey har sagt han ønsker nye utfordringer og en ny klubb, det er nesten garantert at blant annet han forlater Stadio Friuli under dette Mercato'et. En dyr mann blir han heller ikke, £10-12 millioner, det er ikke dyrt iforhold til hva man får. En stor pengesum for Arsenal og særs Wenger, men når han har alle de kvalitetene Wenger forhåpentligvis leter etter (Lederskikkelse, spesielt hvis Gallas går, rolig og god i feltet) dessuten er han, merkelig nok, Franskmann :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...