Benbjo Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Leste dette her nå, hva mener dere om prisene? Hvis vi ser bort ifra kommentatorkvaliteten så er vel 200,- i måneden ikke så mye for å kunne se alle kampene i HD? Tja, jeg har ikke riksTV og jeg akter ikke betale for å se streams på nettet med elendig kvalitet. Det kan jeg få gratis. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Gratulerer med Chamakh! Takker! Spillertråden er klar. Kan ikke vente til å se denne angrepsrekken: Andrei Arshavin - Robin van Persie - Marouane Chamakh Helt ustoppelig! Endret 21. mai 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Nummer 29 ser jeg. Blir vel nummer 9 på han i løpet av sommeren. Edit: Two Nine -> To Nine -> Til Ni Endret 21. mai 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hehe, svært tvilsomt akkurat det. Han har hatt #29 gjennom hele sin karriere (muligens bortsett fra sin første seniorsesong, jeg vet ikke jeg), og han skal vel fortsette med det. Er litt som hvordan Anelka har gjort #39 til sitt eget. Om Eduardo forsvinner kaprer vel Nicky B niern. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Dansken har sagt at 52 betyr mye for han personlig, hvorfor skulle han bytte til nr. 9 da? :!: Endret 21. mai 2010 av Latias Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Nå kan Eduardo egentlig bare reise, for min del. Jeg liker han veldig godt, men han har dessverre ikke vært seg selv etter skaden. Chamakh, van Persie og Bendtner vil bli prioritert, og Vela er rett bak ham i køen, kanskje foran neste sesong. Vi har også noen sinnsyke talenter på vei opp, blant annet Benik Afobe, Luke Freeman og Roarie Deacon. Når vi er inne på draktnummer så håper jeg virkelig at Jack Wilshere overtar nummer 10 dersom Gallas velger å forlate oss. Den gutten er en fremtidig legende. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Dansken har sagt at 52 betyr mye for han personlig, hvorfor skulle han bytte til nr. 9 da? :!: For han tryglet Eduardo om å få 9-ern forrige sommer. Har gått spekulasjoner om at han valgte 52 fordi han tjener £52,000 i uka... Men tror han har avkreftet det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Terry har 26, Ballack 13. Anelka 39. Noen andre fotballspillere som har sånn nært forhold til numrene sine, og insisterer på å beholde det? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Terry har 26, Ballack 13. Anelka 39. Noen andre fotballspillere som har sånn nært forhold til numrene sine, og insisterer på å beholde det? Henry 14, Adebayor 25, Shevchenko 7, Torres 9. Er vel ganske mange slike spillere. Pirés er veldig attached til 7. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Dansken har sagt at 52 betyr mye for han personlig, hvorfor skulle han bytte til nr. 9 da? :!: For han tryglet Eduardo om å få 9-ern forrige sommer. Har gått spekulasjoner om at han valgte 52 fordi han tjener £52,000 i uka... Men tror han har avkreftet det. Andre rykter sier at han valgte nummer 52 siden det er det motsatte av 25 som var Adebayors draktnummer i Arsenal Endret 21. mai 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Vurderer å registrere meg på ATVO. Anbefales det? Jeg irriterer meg ofte over klipp jeg ikke får se, og jeg vil svært gjerne få sett pre-season-kampene i god kvalitet. Til £3.99 i måneden er det vel verdt det? Edit: Gadd ikke vente på svar, så nå er det betalt. Har allerede sett en del klipp. Fantastisk opplegg! Gleder meg til pre-season Endret 21. mai 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 ja må bestille meg arsenal tv til pre sesongen jeg og gjorde det i fjor også eneste som var litt stress var at jeg egentlig skulle bare ha det en måned, men ble automatisk trekt for neste måned også, så måtte sende mail til de og forklare saken. Kanskje noe å være obs på. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Til £3.99 i måneden tror jeg jeg vil ha det året rundt Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 England spiller privatlandskamp mot Mexico nå. Walcott vs. Vela! England leder 1-0 etter mål av Ledley King. La oss håpe Walcott får vist seg frem nok til å bli med til Afrika. Vela er vel ganske bankers. # Walcott raider ned høyresiden og kommer til et innlegg. Det når aldri noen medspillere inne i feltet. # Corneren klareres av Walcott. # Et farlig innlegg fra Mexicos høyreside! Både Vela og Franco er nære å få frem en fot, og sette inn 1-0! # Osorio forsøker et innlegg mot Vela, men headingen hans går rett til vers og er aldri farlig. # Walcott bruker farten sin og utfordrer Mexico-forsvaret, etter en glipp av Marquez. Kommer i avslutningsposisjon, men velger i stedet å slå mot Rooney, som er i offside. Feil valg av Arsenal-spilleren. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Vela har hatt to kjempesjansar no, og misbrukt begge. Mexico spelar veldig bra i angrep mot England, diverre for dei er dei ikkje like gode i forsvar. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) 2-0 nå, Crouch. # Green gjør en klasseredning og holder England i ledelsen! Baines mister ballen og Mexico stormer frem ved Dos Santos. Han spiller til Vela, som får avslutte upresset fra 14-15 meter. Green er ute og stopper skuddet! # Mexico svarer med å styrte i angrep! Vela utnytter kjempehuller i det engelske forsvaret og får avsluttet foran Johnson. Igjen er Green på plass med en viktig redning, selv om han fikk det nokså rett på seg. Håper Vela snart får stilt inn skuddfoten. Edit: # Salcido sliter med farta til Walcott, og må gi et frispark ute på Englands høyreside. Godt å høre. EDit 2: Redusering av Mexico nå, 2-1. Endret 24. mai 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 # 3 - 1 Mål England: JOHNSON. Høyrebacken kombinerer med Walcott og kommer fri. Tar så med seg ballen innover i banen, forbi flere Mexico-spillere, og setter inn 3-1-målet fra 18-20 meter. Klassescoring med venstrefoten! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Synes dette høres veldig sannsynlig ut. S. Frey har sagt han ønsker nye utfordringer og en ny klubb, det er nesten garantert at blant annet han forlater Stadio Friuli under dette Mercato'et. En dyr mann blir han heller ikke, £10-12 millioner, det er ikke dyrt iforhold til hva man får. En stor pengesum for Arsenal og særs Wenger, men når han har alle de kvalitetene Wenger forhåpentligvis leter etter (Lederskikkelse, spesielt hvis Gallas går, rolig og god i feltet) dessuten er han, merkelig nok, Franskmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå