Gjest medlem-140898 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Synd at Samir Nasri ikke er med til VM. Er også litt overrasket over at Benzama heller ikke er med. Ja, han har ikke spilt bra for Real, men alle vet hvor god han egentlig er. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Nei, nei, nei. Enhver Arsenal-spiller som ikke blir plukket til EM og VM er en liten seier for oss. Landslagsfotball suger, og som Arsenal-tilhenger burde man virkelig vite det. Antallet skader og slitne spillere etter landslagskamper for Arsenal de siste årene har vært latterlig mange. Men joda, overrasket over at ingen av dem ble tatt ut. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Nå må du tenke hvor skuffet Nasri blir, og det kan slå negativt når det gjelder psyken hans. En spennende spiller, og han er bare 22 år gammel. For en elendig trener Frankrike har. Endret 11. mai 2010 av medlem-140898 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Domenech er en idiot. Man må ikke bry seg om hvem som har spilt og ikke for det franske landslaget. Han bruker astrologi for å bestemme hvem som får spille, spillere i visse stjernetegn er utelukket uansett osv., fyren er gal. 2 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Pires fikk vel aldri spille for Frankrike under Domenech om jeg husker riktig? Han hadde nok av selvtillit 1 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Uff, kjenner at jeg savner PL allerede. Arsenal.com er så tomt når det er ingen fredags-pressekonferanse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Gratulere med dagen alle sammen Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Legg merke til at siste kandidat til årets mål er mot Porto. Sier litt om hvor dårlig vi har spilt siden den kampen. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 jepp. Alt har vært ræv etterpå desverre. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Fabregas vs Tottenham er lett årets mål. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Stemte på 5-2 målet mot Blackburn jeg da, men det er mer fordi det er slik jeg vil at vi skal spille fotball. Lynkjappe kontringer som tar oss fra vår boks til motstanderens på maks 10 sekund, ikke de 10 minuttene det tar nå Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Fant ut i går at Idris Elba er gooner. Alle som har sett på The Wire vet hvem Elba (Stringer Bell) er. Han spilte også i American Gangster. ATVO hadde et intervju med han og fattern hans i forkant av Man Utd-kampen på Emirates, så Rosicky_Gunner og tc47, dere var på samme kamp som han. Faren hans var forøvrig Man Utd-supporter. Apropos kjendis-gooners, Jay-Z har jo flere ganger sagt at han er Arsenalfan, og invitert laget backstage på en av konsertene neste gang han er i London. Queen Elizabeth II og Prince Harry heier også på Arsenal såvidt jeg husker. Spike Lee, Nick Hornby (forfatter), Matt Lucas (skalla duden fra Little Britain), Piers Morgan (britisk TV-personlighet) og Kevin Costner. ^^ Lenke til kommentar
Atald Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Visste om de fleste der, men at Idris Elba er Gooner var nytt for meg. Er ikke lett å huske at verken han eller Dominic West er briter med tanke på hvor flinke de er til å snakke med et amerikansk tonefall. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Fant en litt artig liste over kjendis-goonere på ArseWEB. Kong Olav den 5., Osama Bin Laden og Fidel Castro er blandt kjendisene på lista Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Obama bør bli gooner, da løses mange konflikter i denne verden. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Leste dette her nå, hva mener dere om prisene? Hvis vi ser bort ifra kommentatorkvaliteten så er vel 200,- i måneden ikke så mye for å kunne se alle kampene i HD? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Obama bør bli gooner, da løses mange konflikter i denne verden. Fyren er en Hammer (WH-supporter), tviler på at han bytter. Det å bytte fra et London-lag til et annet, er vel ikke særlig populært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå