Benbjo Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Helvettes Tottenham! Blir sykt spennende siste serierunde. Vi møter et Fulham i kjempeform, mens Tottenham møter et Burnley som ikke har noe å spille for. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Nå ble jeg utrolig nervøs... Trøsten er at vi har mye bedre målforskjell, så ett poeng holder sannsynligvis mot Fulham. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Nå vi skal begynne og få litt panikk? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Sesongen blir berre verre og verre. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Ja, vi får også håpe at Fulham har hodet et annet sted. Skal ikke være mulig med en slik totalkollaps. Er nesten på høyde med Brink... Jeg fikk lettere panikk allerede etter Wigankampen da jeg skjønte hvor dette kom til å ta veien. Endret 5. mai 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Vet ikke hvor jeg gjør av meg den dagen (søndag) det blir klart at Tottenham kommer over Arsenal på tabellen. Forlanger faen meg at laget jobber for 3p, en kollaps på slutten slik at 3.plassen glipper er helt blåst i helvete. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Husk at Fulham skal spille Europaleague finale tre dager etter kampen mot oss, så de kommer til å spare viktige spillere. Uavgjort mot reservelaget til Fulham skal vi klare. Endret 5. mai 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 1p på Emirates skal da ikke være umulig mot Fulham. Aldri i livet at Tottenham vinner med 10 mål. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Etter det de har vist mot Bburn og Wigan bl.a er jeg faktisk ikke sikker lenger. Men ja, de må jo nå inderlig skjønne at de ikke kan glippe så jævlig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Fulham tapte 0-1 mot Stoke i dag og har generelt sett vært VELDIG svak i PL i det siste jo Benbjo... Imponerer som faen i Europa men har vist dårlig form i PL. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ærlig talt, 3. eller 4. plass betyr vel ikke allverden? Eller er det det å eventuellt komme lavere enn Spurs som er flaut? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ærlig talt, 3. eller 4. plass betyr vel ikke allverden? Eller er det det å eventuellt komme lavere enn Spurs som er flaut? Får vi 3. plassen får vi mer penger, og vi slipper kvalikken i CL. Men poenget ditt er nok det viktigste. Jeg hadde ikke taklet om Spurs tok oss igjen nå. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Lavere enn Spurs er ikke akseptabelt, 4 plass er ikke akseptabelt med tanke på hvordan sesongen har utspilt seg, og tap mot et reservepreget Fulham hjemme i siste kampen av sesongen er uakseptabelt. Det samme gjelder for uavgjort. Forøvrig er forskjellen kvalikk til CL eller ikke. Hadde ikke gjort meg så veldig mye å sluppet kvalikken for å si det slikt. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Greit å slippe kvalik, men om spurs snapper plassen over er det et katastrofesignal. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Clichy er den eneste som kanskje blir frisk igjen til søndag. Med andre ord er Song, Rosicky og Bendtner fortsatt ute. Arshavin er tilbake i form, og kommer til å starte. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Heh, då fryktar eg faktisk for det eine poenget med tanke på kva dei har vist i det siste. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Lukasz Fabianski Bacary Sagna - Sol Campbell - Johan Djourou - Gaël Clichy Samir Nasri - Craig Eastmond - Abou Diaby Theo Walcott - Robin van Persie - Andrei Arshavin Dette er jeg på som et sannsynlig lag. Vi har fått hvile lenger enn Fulham, og Fulham skal spille finale i Europaleague bare tre dager etter kampen mot oss. Derfor blir de nødt til å spare nøkkelspillere. Laget vårt ser meget sterkt ut, og jeg ser ingen grunn til at vi ikke skal kunne slå Fulham. De har riktignok imponert i Europaleague, men i PL har de vært middelmådige. Dette klarer vi. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Det er berre ein grunn som gjer at eg tvilar på om vi slår Fulham, og det er instillinga. Diverre ser det ut som dei har tatt ferie for lenge sida, og det er ikkje lett å plutseleg måtte våkne til verkelegheita igjen. At vi i det heile tatt håpar på at Fulham også har tankane ein anna plass seier kor dårlig det står til. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Vi kan ikke rote bort dette mot Fulham, vi bare kan ikke!! Eneste posetive som kunne kommet ut av at Spurs av alle kommer foran oss på tabellen, må være at Wenger innser eller får så massivt press fra fans og andre i klubben at han faktisk handler inn noen skikkelige forsterkninger i sommer. Da nytter det ikke å si vi var så nærme å ta ligagullet at det holder med noen nye 16 åringer vi kan jobbe med. Men, heller 3 plass og litt mindre inn i sommer, enn at Spurs slår oss i ligaen! Endret 6. mai 2010 av archongamer Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Noen som har planer om å lage Fulham-tråden? Siste for sesongen, it's up for grabs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå