Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, vi får også håpe at Fulham har hodet et annet sted. Skal ikke være mulig med en slik totalkollaps. Er nesten på høyde med Brink...

Jeg fikk lettere panikk allerede etter Wigankampen da jeg skjønte hvor dette kom til å ta veien.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Vet ikke hvor jeg gjør av meg den dagen (søndag) det blir klart at Tottenham kommer over Arsenal på tabellen. Forlanger faen meg at laget jobber for 3p, en kollaps på slutten slik at 3.plassen glipper er helt blåst i helvete.

Lenke til kommentar

Husk at Fulham skal spille Europaleague finale tre dager etter kampen mot oss, så de kommer til å spare viktige spillere. Uavgjort mot reservelaget til Fulham skal vi klare.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Ærlig talt, 3. eller 4. plass betyr vel ikke allverden?

Eller er det det å eventuellt komme lavere enn Spurs som er flaut? :p

Får vi 3. plassen får vi mer penger, og vi slipper kvalikken i CL. Men poenget ditt er nok det viktigste. Jeg hadde ikke taklet om Spurs tok oss igjen nå.

Lenke til kommentar

Lavere enn Spurs er ikke akseptabelt, 4 plass er ikke akseptabelt med tanke på hvordan sesongen har utspilt seg, og tap mot et reservepreget Fulham hjemme i siste kampen av sesongen er uakseptabelt. Det samme gjelder for uavgjort.

Forøvrig er forskjellen kvalikk til CL eller ikke. Hadde ikke gjort meg så veldig mye å sluppet kvalikken for å si det slikt.

Lenke til kommentar

Lukasz Fabianski

Bacary Sagna - Sol Campbell - Johan Djourou - Gaël Clichy

Samir Nasri - Craig Eastmond - Abou Diaby

Theo Walcott - Robin van Persie - Andrei Arshavin

Dette er jeg på som et sannsynlig lag. Vi har fått hvile lenger enn Fulham, og Fulham skal spille finale i Europaleague bare tre dager etter kampen mot oss. Derfor blir de nødt til å spare nøkkelspillere. Laget vårt ser meget sterkt ut, og jeg ser ingen grunn til at vi ikke skal kunne slå Fulham. De har riktignok imponert i Europaleague, men i PL har de vært middelmådige. Dette klarer vi.

Lenke til kommentar

Det er berre ein grunn som gjer at eg tvilar på om vi slår Fulham, og det er instillinga. Diverre ser det ut som dei har tatt ferie for lenge sida, og det er ikkje lett å plutseleg måtte våkne til verkelegheita igjen. At vi i det heile tatt håpar på at Fulham også har tankane ein anna plass seier kor dårlig det står til.

Lenke til kommentar

Vi kan ikke rote bort dette mot Fulham, vi bare kan ikke!!

Eneste posetive som kunne kommet ut av at Spurs av alle kommer foran oss på tabellen, må være at Wenger innser eller får så massivt press fra fans og andre i klubben at han faktisk handler inn noen skikkelige forsterkninger i sommer. Da nytter det ikke å si vi var så nærme å ta ligagullet at det holder med noen nye 16 åringer vi kan jobbe med.

Men, heller 3 plass og litt mindre inn i sommer, enn at Spurs slår oss i ligaen!

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...