wûst Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Midtbanen på sesongens lag burde sett slik ut: Valencia - Cesc - Lampard - Malouda På 2009-årets lag (skjønner ikke hvorfor de vurderer kalenderår, og ikke sesong) så stiller det seg vel litt annerledes. Bytt ut Malouda med Modric så er vi enige Hahaha, skjønte ironien med en gang, men var hysterisk alikevel. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Sesongen over ett har Fletcher vært den beste sentrale midtbanespilleren. Lampard var bedriten i høst og da mener jeg utter shait. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Super-Frank har 20 mål og 15 assists på en sesong. Det er rått fra en sentral midtbanespiller. Hvis han da var "bedriten" i høst så har han da vært utenomjordisk i vår. Eller så har han bare vært middels i høst, og veldig god i vår. Lamps>Fletcher, også denne sesongen. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Midtbanen på sesongens lag burde sett slik ut: Valencia - Cesc - Lampard - Malouda På 2009-årets lag (skjønner ikke hvorfor de vurderer kalenderår, og ikke sesong) så stiller det seg vel litt annerledes. Bytt ut Malouda med Modric så er vi enige Har du sett Malouda på vårparten? Han pisser på Modric. I høst var han helt okei, men vi spilte uten vinger så han fikk ikke spille ut sitt fulle potensiale. Etter at vi la over til bredere spill har han vært ligaens suverent beste ving. Suverent. Vår nest beste spiller på vårparten etter Lampard. Jeps, men du har tydeligvis ikke sett Modric? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Super-Frank har 20 mål og 15 assists på en sesong. Det er rått fra en sentral midtbanespiller. Hvis han da var "bedriten" i høst så har han da vært utenomjordisk i vår. Eller så har han bare vært middels i høst, og veldig god i vår. Lamps>Fletcher, også denne sesongen. No worries, forventer ikke så mye ikke kan eller ser like mye engelsk fotball som undertegnede. Uvitende ser som regel bare på dem som strekker frem foten å setter ballen i nota, sjelden på dem som bygger opp spillet bakfra, tar ut rom og vinner kula. Spillerne har talt og jeg samtykker. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Super-Frank har 20 mål og 15 assists på en sesong. Det er rått fra en sentral midtbanespiller. Hvis han da var "bedriten" i høst så har han da vært utenomjordisk i vår. Eller så har han bare vært middels i høst, og veldig god i vår. Lamps>Fletcher, også denne sesongen. No worries, forventer ikke så mye ikke kan eller ser like mye engelsk fotball som undertegnede. Uvitende ser som regel bare på dem som strekker frem foten å setter ballen i nota, sjelden på dem som bygger opp spillet bakfra, tar ut rom og vinner kula. Spillerne har talt og jeg samtykker. Argumenter for Fletcher istedet for å bruke billige hersketeknikker da. Jeg nekter å tro at Herr Brun ikke ser dypere enn hvem som scorer, og det tror jeg ikke du tror selv heller. Jeg samtykker med Rooney som Player of the Year, men det er ingen tvil om at han blir hypet mer enn sine største utfordrere, og at han var heldig med formen. Han hadde en vanvittig vinter, og mange med dårlig hukommelse veier det tyngre enn det som skjedde tidligere i sesongen. Cesc Fabregas hadde en ubegripelig god sesong, og han fortjener mer kredit enn det du gir han Game, men alt i alt er Rooney årets spiller for min del. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Game har gått fra årets bruker-materiale til å bare spre usaklig piss. Det er ganske trist, men det er sjeldent noe vits i å diskutere med ham lengre. Idioti på høyt plan, skulle tro Kjartan hadde knabba brukeren hans. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg elsker Lampard. Og det mener jeg, en av favorittspillerne mine utenfor Utd i PL. Så absolutt også. På alle måter. Men han hadde en så forferdelig form til høst at er vanskelig for sånne kåringer å tenke på han for mye SELV OM han har vært utrolig etter januar-perioden. Helt utrolig også. Men at Fletcher ikke skal få være med årets lag i år er altfor mye å be om, han har vært stabil over 6-8 mnd. eller hva faen det er, og fortjener så jævlig å få noe for det. Han har rett og slett vært fantastisk, og da spesielt (og dette teller mye) i de store kampene. Rett og slett fantastisk. Gratulerer til Fletch for det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Han var da ikke i "forferdelig" form. Det er det som er poenget. Det kreves så forbanna mye mer av han enn av andre midtbanespillere, tydeligvis. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Game har gått fra årets bruker-materiale til å bare spre usaklig piss. Det er ganske trist, men det er sjeldent noe vits i å diskutere med ham lengre. Idioti på høyt plan, skulle tro Kjartan hadde knabba brukeren hans. Næmmen så trist da, huffameg. Har lært meg å ikke kaste bort tid på å diskutere saklig og rasjonelt med brukere det ikke nytter med uansett. Det finnes et knipe personer som jeg selektivt sikter meg inn mot når jeg ønsker å diskutere i dybden, øvrig er det stort sett overfladiske vg-meninger jeg leser, så da legger jeg meg på det nivået og innleggene blir dertil, både faglig og verbalt. Som du sikkert skjønner by now, er ikke du en vis meninger jeg tillegger allverden. Det går sikkert vica verca, noe jeg lever fint med. Å nei, jeg baserer ikke disse uttalelsene på den flåsete Lampard-Fletcher diskusjonen. Det blir som å sammenligne ost og skinke - begge smaker godt, hhv best sammen, men er ikke av samme sort. Fletcher er en mobil og klassisk (D)MS, Lampard har langt friere tøyler offensivt og har helt andre kvaliteter. Fletch er en utmerket fører på midten, tar alltid ut rom og vinner igjen ballen slik at neste bølge kan slå innover motstanderens forsvar. Fyren er allovertheplace, takler, header og slår stikkere. Mål kan han også score om det kniper, men det er ikke hans nisje. Darren har hatt en liten formsvikt nå mot slutten av sesongen men i høst og tidligere i vår var han en salig blanding av Roy Keane (defensivt) og en majestro av en ballfordeler i ypperste verdensklasse. Å se hvordan han vinner ballen på venstreback, slår en vegg, løper mellom et ledd (gjerne inn mot midten) og feier en herlig crosser på Valencia gir meg boner. Det er langt mer nærliggende å sammenligne med Essien som er samme type som Fletcher, ikke Lampard. At Fletcher kom på årets lag er en selvfølge fordi han overlegent har vært den beste i sin posisjon. I den offensive disputen sentralt, Lampard vs Fabregas er det heller ingentvil om hvem som er og har vært best - Fabregas. Fletcher er en spiller som de udugeligste supporterne overser fordi han ikke scorer førti mål pr sesong. I mine øyne har ikke Rooney vært spesielt mye bedre enn Fletcher og de to er ca like viktig for klubben. Kapteinsemne. Håper han får bindet når Neville og Giggsy legger opp. Kjernekar er han også. Han var da ikke i "forferdelig" form. Det er det som er poenget. Det kreves så forbanna mye mer av han enn av andre midtbanespillere, tydeligvis. Porblemet er at poenget ditt ikke holder vann. Lampard var bedriten i høst. Og nei, det kreves ikke mer av han enn andre. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Ah, godt å slippe skader og drittkamper i Europas slumland. Endret 2. mai 2010 av Sattern Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Håper Tottene tar fjerdeplassen i år, faktisk. Gunnerblogg oppsummerer hvorfor veldig greit: I see it like this: if City finish fourth, they’ll go on a spending spree which will make their previous forays in to the transfer market look like a trip to the pound shop. This will be Supermarket Sweep. In Harrods. I’d fully expect them to be title challengers next year, and put our current slot as part of a ‘top three’ under threat. If, however, it is Tottenham who triumph, I don’t expect much to change. They will be looking over their shoulder rather than ahead, fending off renewed bids for fourth from City, Liverpool and Villa. And do you know what the clincher is? If Spurs do get fourth spot, they still have such an extraordinary capacity for implosion that it wouldn’t surprise me if they then failed to make it through the qualifying round. Derfor håper jeg på en uavgjort i dag. Tottene tar sannsynligvis 4. plassen, men vi får vår St. Totteringham's Day Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Shitty drar garantert på Harrods-spendingspree uavhengig om de får CL-penger eller ikke, mens Tottene kan fort bli farlige med enda mer penger. Harry er en rev på transfermarkedet, og jeg er ikke så keen på at de skal få en enda sterkere stall enn per dags dato. På den andre siden er Spurs en klubb som fort kan drite seg ut i kvalikkrunden, spesielt dersom de møter motstand a lá Valencia eller noe lignende. Edit: la til et ord. Endret 5. mai 2010 av iRoman Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ser helst at City tar 4. plassen, håper Tottenhamaldri får noe med CL å gjøre. Når det er sagt så hadde begge lagene røket på ræva og ut i kvalik. Hvor lenge før seriestart pleier nye drakter som regel å bli lagt ut for salg? Kjenner jeg er sugen på å sikre meg neste sesongs drakt. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvis du ser på signeringene City har gjort i det siste, så er det ingen spillere som virkelig er verdensklasse, og da mener jeg VERDENSKLASSE. Mange av dem er veldig gode, men ikke i det øverste sjiktet, om du skjønner hva jeg mener. Dersom de kan friste med både penger og CL kommer de til å kunne kjøpe slike spillere jeg prater om, og da vil de bli livsfarlige. Jeg tror ikke Tottene er en like stor langsiktig trussel for oss. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Den drakta er vel ikke annonsert engang. Tipper det kommer ut bilder av den shortly etter sesongslutt, altså ganske snart. De pleier vel å legge den ut for selg i starten av juli. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Edit; Glem det, så ikke at Sattern hadde sneket seg inn Endret 5. mai 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå