Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Creepy? Skal jeg slå på Creepy stalker modus? :D

Noen poka deg på fjesboka ;) Det som var litt skummelt var at når jeg søkte på fornavne ditt, så var du den første som dukket opp O_o

Regner med at jeg måtte lete lenge og ha ekstrem flaks om jeg kunne gjenkjenne deg :p

Forøvrig så lagrer jeg omtrent bilder av alle jeg kommer over på nett, bare sånn i tilfelle jeg endag kommer til og trenge det :whistle:

Lenke til kommentar

Var ikke vanskelig å finne iRoman for Facebook-stalking, nei. Regner med at jeg treffer blink når jeg sier at Dag Solheim er en av vennene til vedkommende der?

Hvordan er stemninga angående kampen i morra? Jeg er absolutt ikke sikker på at vi får med oss poeng fra den.

Lenke til kommentar

Hm, ingen har poka meg på face som jeg kan se.... (plz dont do that, its kinda gay)

Men ja, smart å lagre bilder dersom du en dag skal blackmaile noen, den ser jeg.

@Atald: riktig, har Solheim som venn. Ser at privatlivet mitt faller i grus. Kanskje jeg skal vurdere å bytte brukernavn?

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Var ikke vanskelig å finne iRoman for Facebook-stalking, nei. Regner med at jeg treffer blink når jeg sier at Dag Solheim er en av vennene til vedkommende der?

Hvordan er stemninga angående kampen i morra? Jeg er absolutt ikke sikker på at vi får med oss poeng fra den.

Er veldig redd vi mister poeng ja. Kamptråden er oppe btw :)

Lenke til kommentar

Gleder meg som faen til kampen, uansett utfall. Så lenge ikke Ade spiller en god kamp.

Vis Paddy kommer på banen så er vel det første gang han spiller på Ashburton? Håper han får en skikkelig hyllest av fansen.

Når du sier det, så legger jeg merke til at vi har en felles venn i Sanchez Watt, sikkert derfor han var først.

Edit:

Roman: post-123090-1272025700,2351_thumb.jpg

Romanlololol.bmp

Endret av Chancelor
Lenke til kommentar

Hahahahaha.

Ikke at jeg bryr meg om at du faila å anonymisere meg, jeg er jo rimelig lett å stalke opp på face uansett.

Men jeg har ikke fått noen pokes ennå. Har prøvd å logge ut og inn - nothing. Like så greit, spør du meg. :p

Edit: Har btw stalket opp Chancelor og jeg kan si at han ligner veldig på en ung Tony Soprano. <3 <3 ;-D

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...