Torstein Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Daglish er russ.. Nuff said Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Åja, da skjønner jeg Kan noen lage kamptråd til i morgen? Skulle gjerne ha gjort det selv, men det har seg slik at jeg brakk høyrearmen i går, så nå kan jeg bare skrive med en hånd Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Åja, da skjønner jeg Kan noen lage kamptråd til i morgen? Skulle gjerne ha gjort det selv, men det har seg slik at jeg brakk høyrearmen i går, så nå kan jeg bare skrive med en hånd Har vi ikke en på oppdraget da? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Tja, trodde nå det, men han har ikke svart meg de to gangene jeg har spurt om han kan opprette tråden. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Tja, trodde nå det, men han har ikke svart meg de to gangene jeg har spurt om han kan opprette tråden. Lager en jeg da. Blir min første.. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Roman, vet du hva jeg fant på PC'en min nå? Husker du bilde du la ut for leeenge siden? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Haha, hva? Har lagt ut mange bilder jeg. ^^ (Ikke si at du lagret bilde av meg <_<) Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Joda Var i den der tråden introduser deg selv ^^ Måtte lagre når du fjernet bilde etter en liten stund Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Litt creepy da, men men. :--D Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Creepy? Skal jeg slå på Creepy stalker modus? Noen poka deg på fjesboka Det som var litt skummelt var at når jeg søkte på fornavne ditt, så var du den første som dukket opp O_o Regner med at jeg måtte lete lenge og ha ekstrem flaks om jeg kunne gjenkjenne deg Forøvrig så lagrer jeg omtrent bilder av alle jeg kommer over på nett, bare sånn i tilfelle jeg endag kommer til og trenge det Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Var ikke vanskelig å finne iRoman for Facebook-stalking, nei. Regner med at jeg treffer blink når jeg sier at Dag Solheim er en av vennene til vedkommende der? Hvordan er stemninga angående kampen i morra? Jeg er absolutt ikke sikker på at vi får med oss poeng fra den. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Hm, ingen har poka meg på face som jeg kan se.... (plz dont do that, its kinda gay) Men ja, smart å lagre bilder dersom du en dag skal blackmaile noen, den ser jeg. @Atald: riktig, har Solheim som venn. Ser at privatlivet mitt faller i grus. Kanskje jeg skal vurdere å bytte brukernavn? Endret 23. april 2010 av iRoman Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Var ikke vanskelig å finne iRoman for Facebook-stalking, nei. Regner med at jeg treffer blink når jeg sier at Dag Solheim er en av vennene til vedkommende der? Hvordan er stemninga angående kampen i morra? Jeg er absolutt ikke sikker på at vi får med oss poeng fra den. Er veldig redd vi mister poeng ja. Kamptråden er oppe btw Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Gleder meg som faen til kampen, uansett utfall. Så lenge ikke Ade spiller en god kamp. Vis Paddy kommer på banen så er vel det første gang han spiller på Ashburton? Håper han får en skikkelig hyllest av fansen. Når du sier det, så legger jeg merke til at vi har en felles venn i Sanchez Watt, sikkert derfor han var først. Edit: Roman: Romanlololol.bmp Endret 23. april 2010 av Chancelor Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Lal, Chancelor. anonymisering-phail Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Hahahahaha. Ikke at jeg bryr meg om at du faila å anonymisere meg, jeg er jo rimelig lett å stalke opp på face uansett. Men jeg har ikke fått noen pokes ennå. Har prøvd å logge ut og inn - nothing. Like så greit, spør du meg. Edit: Har btw stalket opp Chancelor og jeg kan si at han ligner veldig på en ung Tony Soprano. <3 <3 ;-D Endret 23. april 2010 av iRoman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå