Big Tone Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg mener på at du bør spørre noen som har mer peiling innenfor område. Men jeg leste faktisk her inne på forumet at du må strekke huden veldig mye før tattoo'en blir strekt, rundt 120 mm. Men jeg hadde definitivt spurt noen mer kvalifiserte om det. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Med mindre du har planer om å bli like stor som Arnold så har du ingenting å bekymre deg over. Det skal gå helt fint. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Tenkte jeg kunne prøvd meg med en kamptråd på lørdag, hvis ingen andre har veldig lyst! Som sagt, du kan gjerne starte tråden allerede nå, og så redigere inn teksten etterhvert som du blir ferdig! Er keen på å diskutere Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Arshavin er kansje klar mot City! Håper virkelig det, har ikke lagt merke til hvor viktig han er egentlig før han forsvant. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Tenkt dere om både Arshavin og van Persie starter! Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Tenkt dere om både Arshavin og van Persie starter! Håper RvP får starte på lørdag. Er Song tilbake til lørdag? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg tror det. Wenger sa at han var ute mot Tottenham og Wigan, han sa ingenting om City-kampen. Håper virkelig han er tilbake, han har vært et stort savn i det siste. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg tror helt ærlig talt ikke at Song kommer til å gjøre en så jævla god jobb i City kampen, han er forhåndsvis treg og sliter enda litt mot kontringssterke lag. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Ble lettere sjokkert da flere her inne sa at vi "like så greit" kan selge Arshavin. Han er da ffs vår beste kantspiller, og han skal ingen steder. Irriterer meg at folk klager på hans innstilling, mens Henry ofte var enda verre. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Tenkte på det samme. Har alltid likt shava, selv om han til tider har en litt underlig oppførsel. Mistenker at flere av de som tidligere har klagd nå ønsker han sterkt tilbake. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Arshavin spiller ikke mot City 'The latest information says I should fully recover within a week, so on Saturday I won’t be able to play,' he said. 'I hope to be involved in the remaining matches of the season against Blackburn and Fulham.' http://www.metro.co.uk/sport/football/822884-andrei-arshavin-wants-something-to-be-done-at-arsenal Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 På hjemmesiden fant jeg også ut at Song kan kanskje starte, mens Arshavin, Denilson og Almunia er uaktuelle, Fabianski får altså en kamp til, greit med kamptrening for hans del da, satser på at det ikke blir noen bloopers denne gangen Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Et par gullkorn fra arshavin.eu: 11. From arshaniHello! I'm a big fan of yours! I do not know why but I’m only your fan and nobody else’s! Please help me, tell me why I love you so much..... Arshavin: Many girls like fat-assed guys with ruddy cheeks 15. From 1998Hello, Andrey, why did you choose football? Arshavin: I did not choose it. Football chose me. Minner meg litt om Sgt. Lincoln Osiris fra Tropic Thunder, for de som har sett filmen. "I don't read scripts. Script reads me" Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Ja, men det er jo hentet fra de gode gamle "In Soviet Russia" "vitsene". "In Soviet Russia cars drive you" f.eks. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Ja, men det er jo hentet fra de gode gamle "In Soviet Russia" "vitsene". "In Soviet Russia cars drive you" f.eks. Nja, akkurat det tviler jeg sterkt på, selv om jeg ser hvor du kommer fra. I utgangspunktet tror jeg ikke det skal være et humoristisk utsagn, men det var slik jeg tolket det og koblet til et sitat fra Tropic Thunder, mens du så koblingen mellom Soviet Russia-vitser. I Russland er ikke disse vitsene så kjente, og Arshavin har aldri gitt spesielt uttrykk på å forstå seg på europeisk/amerikansk kultur. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Ja, men det er jo hentet fra de gode gamle "In Soviet Russia" "vitsene". "In Soviet Russia cars drive you" f.eks. Nei, det er som i Simpsons; "In Russia Cars drive you". Finnes sikkert hundrevis av andre eksempler, det er bare et helt vanlig, artig sådan, utsagn. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Ja, men det er jo hentet fra de gode gamle "In Soviet Russia" "vitsene". "In Soviet Russia cars drive you" f.eks. Nei, det er som i Simpsons; "In Russia Cars drive you". Finnes sikkert hundrevis av andre eksempler, det er bare et helt vanlig, artig sådan, utsagn. Ehh, nei? Dere sier jo akkurat det samme. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Torstein !!!! :dribble: :thumbup: :thumbup: :whistle: :whistle: :love: :love: :love: Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Herregud du er så teit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå