Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Jeg mener på at du bør spørre noen som har mer peiling innenfor område.

Men jeg leste faktisk her inne på forumet at du må strekke huden veldig mye før tattoo'en blir strekt, rundt 120 mm. Men jeg hadde definitivt spurt noen mer kvalifiserte om det.

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På hjemmesiden fant jeg også ut at Song kan kanskje starte, mens Arshavin, Denilson og Almunia er uaktuelle, Fabianski får altså en kamp til, greit med kamptrening for hans del da, satser på at det ikke blir noen bloopers denne gangen ;)

Lenke til kommentar

Et par gullkorn fra arshavin.eu:

11. From arshani

Hello! I'm a big fan of yours! I do not know why but I’m only your fan and nobody else’s! Please help me, tell me why I love you so much.....

Arshavin: Many girls like fat-assed guys with ruddy cheeks ;)

15. From 1998

Hello, Andrey, why did you choose football?

Arshavin: I did not choose it. Football chose me.

:lol:

Minner meg litt om Sgt. Lincoln Osiris fra Tropic Thunder, for de som har sett filmen. "I don't read scripts. Script reads me"

Lenke til kommentar

Ja, men det er jo hentet fra de gode gamle "In Soviet Russia" "vitsene". "In Soviet Russia cars drive you" f.eks.

Nja, akkurat det tviler jeg sterkt på, selv om jeg ser hvor du kommer fra. I utgangspunktet tror jeg ikke det skal være et humoristisk utsagn, men det var slik jeg tolket det og koblet til et sitat fra Tropic Thunder, mens du så koblingen mellom Soviet Russia-vitser. I Russland er ikke disse vitsene så kjente, og Arshavin har aldri gitt spesielt uttrykk på å forstå seg på europeisk/amerikansk kultur.

Lenke til kommentar

Ja, men det er jo hentet fra de gode gamle "In Soviet Russia" "vitsene". "In Soviet Russia cars drive you" f.eks.

Nei, det er som i Simpsons; "In Russia Cars drive you".

Finnes sikkert hundrevis av andre eksempler, det er bare et helt vanlig, artig sådan, utsagn.

Ehh, nei? Dere sier jo akkurat det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...