Xanman Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Gidder noen å lage en kamptråd til Wigan-kampen? Hvis ikke kan jeg sikkert gjøre det selv, men isåfall blir den nok veldig kort og udetaljert. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Startet på Arsenal - Wigan kamptråd Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Fantastisk! Gidder du å poste tråden nå, slik at vi har et sted å diskutere frem til du blir ferdig med teksten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Wenger var en slagen mann i intervjuet etter dagens kamp, følte faktisk for fyr'n. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Må jo være helt sinnsykt jævlig å tape kampen på 10 minutter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Milan knows. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Fiksa meg tattovering idag. Iallefall noe positivt ut av dagen. Edit: fiksa bedre bilde Endret 18. april 2010 av Chancelor Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Det der var faktisk jævlig kult. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Takker Er noe jævla elt med den jævla kremen som smøres på hele tiden da, ser jeg ut som om jeg har sperma over hele t-skjorta mi. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Tenkte jeg kunne prøvd meg med en kamptråd på lørdag, hvis ingen andre har veldig lyst! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Kjør på! Sleng gjerne ut tråden allerede nå, så kan du heller redigere inn teksten senere. Da har vi et sted å diskutere frem til du er ferdig. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Fiksa meg tattovering idag. Iallefall noe positivt ut av dagen. Edit: fiksa bedre bilde Kuult Skal til London i sommer, da vurderer jeg å mekke kanoen på brystet med "Gunners" under Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Ta heller logoen på armen eller noe. Slik som Pondus gjorde med Liverpool-logoen Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Ei venninne av meg har i alle fall CFC-logoen på leggen. Det var veldig fint. Og danielzu har jo LFC-logoen på armen. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hvis jeg skal ha tatovering på armen så skal det nok bli sleeve, og da må armene bli litt større først :!: Er noe ala dette jeg tenker meg: (tatoveringen er fortsatt i planleggings stadiet ;p) Herr Brun: leggen var det jeg egentlig ville ha det på, men skal jeg ha noe på legge vil jeg ha noe stort Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hadde anbefalt å tatt tattoveringen her i Norge, mye lettere om du må inn og fikse på det, noe jeg har fått inntrykk av at skjer oftere enn å slippe. Om et par år til blir det sleeves på meg også ja + Klubb logoen under "Victoria Concordia Crescit", fy faen så jeg gruer meg allerede nå Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Altså, nå må dere ikke tatovere dere i hjel Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Lurer på en ting ang tatoos. Om du tar den når du er la oss si 18-19 og du begynner og trene og blir større senere. Er det da mulig og fikse på tatooen ettersom den blir strekt ut? Har ganske lenge hatt planer om logo på brystet, men venter vist den vil bli ødelagdt om jeg vokser mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå