fakey Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 14.02 14:00 Tror alt er random med unntak av Chelsea som trekker Fenerbache. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Dårlig skjult frustrasjon Like smart som et nystekt brød. Nå gidder jeg ikke å diskutere mer når nivået synker så kraftig. Gratulerer med seieren, og jeg kommer vel ikke tilbake før om dere har sikre CL gullet vel? HAHA nivået synker kraftig når Hyrlen ganske korrekt påpeker at du kommer med ubrukelige kommentarer? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ikke en gang "den o'store 3Maldini" kan vri seg unna dette tapet her, Arsenal hadde denne kampen her så godt som fra start til slutt, det er det bare å innrømme. Situasjonen med skuddet fra Pato som skulle vært corner er vel grunnen til at Milan tapte, eller? Oh, the irony. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Flott kommentar av fakey på slutten av forrige side. Kanskje jeg skal sette en slant på Chelsea vs. Fenerbahce? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Tror Fakey har misforstått litt, det er "verdens beste klubb" som skal trekke Fenerbache. Gitt at de går videre selvsagt. Endret 5. mars 2008 av String-Emil Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Utrolig deilig seier i går kveld Nydelig å se Walcott så god som han er! Hilsen stizzen! Endret 5. mars 2008 av Havard_92 Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg bare lurer på en ting. Fikk Martin Taylor mer enn 3 kampers utestengelse eller har han fått noe mer? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg bare lurer på en ting. Fikk Martin Taylor mer enn 3 kampers utestengelse eller har han fått noe mer? Har ikke hørt noe annet enn 3 kamper. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det var tre kamper han fikk, åssen det? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Godt at FA ikke hørte på rådet til Wenger om å utestenge ham for livstid. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Chauz, nei for det fortjener Keane. Ikke han.... Wenger har beklaget for sin uttalelse, så hva er problemet ditt? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Chauz, nei for det fortjener Keane. Ikke han.... Wenger har beklaget for sin uttalelse, så hva er problemet ditt? Jeg visste noen ville si noe som dette, så jeg tok en smiley. () Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Chauz, nei for det fortjener Keane. Hva har Keane med saken å gjøre ? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Gratiss med kvartfinaler da:) Dere for håpe dere ikke møter oss, for det kan jo bli riktig stygge saker. Endret 5. mars 2008 av The Game Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 LoL, Var ikke mening å skape en debatt ut av det blå om keane når jeg tar opp Martin Taylor. Jeg skal bare skrive en tekst om fotballtaklinger i Norsken i morgen. Må ha med noen detaljer fra diverse karrieretruende taklinger Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Flott kamp i går! Kunne lett blitt mange flere mål. Men vi skal være fornøyd med 2 - 0 mot AC Milan! Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det finnes ihvertfall en i verden som er for sitatet "Denne morderen burde blitt utestengt for livstid", - nemlig Sepp Blatter. (Vet Wenger har unnskyldt seg) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=512152 Denne tråden har jo dødd ut... Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ja, Det er ikke så mye liv her nei. Jeg holder til på utallige andre steder også så jeg har ikke tid til denne^^ Jeg ble selv litt overrasket når Blatter tar igjen opp emne og sier at han vil trekke inn politiet osv Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Blatter har sagt mye rart og har mening om mye rart... Kan ikke skjønne at han sitter fortsatt i toppen.. Det er det som er utrolig! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Blatter er tidenes klovn. Han har kommet med sp mange rare uttalelser nå at det for meg er utrolig at han er i toppen, som Fox sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå