Torstein Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg har dessverre heller ikke tid. Har prøve og framføring i morgen.. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) http://www.arsenal.com/news/news-archive/wenger-no-developments-in-gallas-talks http://www.arsenal.com/news/news-archive/wenger-i-haven-t-decided-on-sol-contract Begynner å bli noget bekymret for Gallas situasjonen. Det som ligger i kortene nå er at 4 midtstoppere forsvinner i sommer; Silvestre, Gallas, Senderos og Sol. Dermed har vi 2 midtstoppere i troppen der 1 av de ikke har spilt fotball på et år og som heller ikke er god nok. Bak disse har vi Nordtveit og Bartley som vel er nærmest førstelaget. Dette holder så klart ikke. Dersom de fire forsvinner er vi nødt til å handle minst 2 midtstoppere. Og det er før man forsterker laget. Dette blir en spennende sommer. Du er ikke den eneste som bekymrer deg for midtstopper-situasjonen. Håper vi beholder begge. Da kan vi spille med Gallas - Vermaelen neste sesong, og ha Sol og DJ i backup. Sol har jo vist de siste kampene at han fortsatt holder nivået, og jeg tror han kan klare seg bra som backup en sesong til. I tillegg tilfører han troppen ekstremt mye rutine og erfaring. Endret 14. april 2010 av Voojagig Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hvis gallas blir solgt, så er jeg 100% at Wenger henter en erstatter. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Gallas > evt. erstatter. Eller, kommer litt an på hvem erstatteren er, men tviler på at Wenger henter en som er bedre enn Gallas. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 I fölge tc47 (of course) er Song skadet og er ute mot Spurs og til helga. Da ser det plutselig mye mörkere ut. FTR: Visste jo at Song var skadet, men var ikke klar over at han er ute saapass lenge. Ahh, right as always. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 6. Vi har Almunia 6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia Lenke til kommentar
wûst Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Vi har Almunia, Adecco-materiale. Fjern fort som faen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Basert på denne kampen lurer jeg på om vi klarer å rote bort 3. plassen også. Tok en titt på tabellen i stad. Både City og Tottenham har en kamp mindre spilt og de er 9/10 poeng bak oss. Vi møter følgende: Wigan borte, City hjemme, Blackburn borte og Fulham hjemme. Disse kan fort ende U, B, U, U. Da ender vi på 74 poeng. City og Tottenham kan generere 15 poeng de siste kampene sine, men City har et hardt program. De har da 77 og 76 poeng hver. Har ikke sett nøye på resten av kampene til City/Tottenham, men er dette mulig? Det er ikke helt usannsynlig at vi ikke vinner noen av de resterende kampene basert på insatsen i dag og spillermaterialet vi har tilgjengelig. Det hadde vært litt absurd om vi skulle ende på 5.plass etter en total kollaps. Tror ikke dette skjer da jeg tror vi vinner mot Wigan, BB og Fulham. City taper vi mot. De er i enorm form og vi er i elendig form. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Det får da være måte på pessimisme. Dere tar 2. eller 3. plass. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 City har United, Arsenal, Villa, Spurs og Hamers igjen. Tottenham har Chelsea, Man U, Bolton, City og Burnley. Skjer ikke at dere roter bort CL-plass Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Det er såpass ja. Da er det ikke noe å bekymre seg over. Tanken bare slo meg et kort øyeblikk. Ingenting med pessimisme å gjøre Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Dere kan meget godt vinne alle de siste kampene hvis RvP spiller mer fremover og unngår de typiske strekkskadene spillere ofte får etter langtidsskader. Cheer up lads! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Vermaelen er ute resten av sesongen, Denilson er tvilsom til søndag. Hurra. Tipper Sol Campbell er sliten, så han kan vel heller ikke spille. Manuel Almunia Emmanuel Eboue - Bacary Sagna - Mikael Silvestre - Gaël Clichy Samir Nasri - Craig Eastmond - Abou Diaby Theo Walcott - Nicklas Bendtner - Tomas Rosicky Hvordan skal nå dette gå? Edit: Eastmond inn for Denilson er kanskje ikke det verste som kunne skjedd oss, forresten. Endret 15. april 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hoho, Sagna og Silvestre. Fint "stopperpar". Saa lenge vi vinner mot City er jeg mer eller mindre likegyldig til resten av kampene. Eller - hadde jo värt flott aa tatt 2. plassen foran United, men 2./3. plass blir potet/kartoffel for min del. Kult at Eastmond faar sjansen nok en gang, haaper ogsaa at Almunia endelig byttes ut og at Fabianski/Mannone faar staatt de siste kampene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Med dette laget skal vi kunne slå Wigan. Er mer bekymret for City kampen. Er redd vi går på et tap der. Sater på at RVP kan starte fra start i den kampen, hvis ikke har vi ikke kjangs. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Åh, som jeg gleder meg til å se Robin på søndag Forventer ikke at han starter, men jeg håper virkelig at vi får sett ham i en halvtime+. Scorer han kommer jeg til å jizze. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 http://shop.tottenhamhotspur.com/spurs08/detail.php?productid=ST44441&proddesc=Tottenham+Hotspur+2+-+1+Arsenal+%2814%2F04%2F10%29&supercategory=0030BRN00067~0030CAT00264&branch=&wcategory=CAT00264&catdesc=&super=0030BRN00067~0030CAT00264&treecode=TRE00017 Hahahahahahahahahhahaahaha. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hahaha, lillebror er og blir patetisk. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Det sier mye om hvor gode vi er enn hvor tragiske de er når de må lage en DVD av en seier mot oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå