Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.arsenal.com/news/news-archive/wenger-no-developments-in-gallas-talks

http://www.arsenal.com/news/news-archive/wenger-i-haven-t-decided-on-sol-contract

Begynner å bli noget bekymret for Gallas situasjonen. Det som ligger i kortene nå er at 4 midtstoppere forsvinner i sommer; Silvestre, Gallas, Senderos og Sol. Dermed har vi 2 midtstoppere i troppen der 1 av de ikke har spilt fotball på et år og som heller ikke er god nok.

Bak disse har vi Nordtveit og Bartley som vel er nærmest førstelaget. Dette holder så klart ikke. Dersom de fire forsvinner er vi nødt til å handle minst 2 midtstoppere. Og det er før man forsterker laget. Dette blir en spennende sommer.

Du er ikke den eneste som bekymrer deg for midtstopper-situasjonen. Håper vi beholder begge. Da kan vi spille med Gallas - Vermaelen neste sesong, og ha Sol og DJ i backup. Sol har jo vist de siste kampene at han fortsatt holder nivået, og jeg tror han kan klare seg bra som backup en sesong til. I tillegg tilfører han troppen ekstremt mye rutine og erfaring.

Endret av Voojagig
Lenke til kommentar

6. Vi har Almunia

6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia6. Vi har Almunia

Lenke til kommentar

Basert på denne kampen lurer jeg på om vi klarer å rote bort 3. plassen også. Tok en titt på tabellen i stad. Både City og Tottenham har en kamp mindre spilt og de er 9/10 poeng bak oss.

Vi møter følgende: Wigan borte, City hjemme, Blackburn borte og Fulham hjemme. Disse kan fort ende U, B, U, U. Da ender vi på 74 poeng. City og Tottenham kan generere 15 poeng de siste kampene sine, men City har et hardt program. De har da 77 og 76 poeng hver.

Har ikke sett nøye på resten av kampene til City/Tottenham, men er dette mulig? Det er ikke helt usannsynlig at vi ikke vinner noen av de resterende kampene basert på insatsen i dag og spillermaterialet vi har tilgjengelig.

Det hadde vært litt absurd om vi skulle ende på 5.plass etter en total kollaps. Tror ikke dette skjer da jeg tror vi vinner mot Wigan, BB og Fulham. City taper vi mot. De er i enorm form og vi er i elendig form.

Lenke til kommentar

Vermaelen er ute resten av sesongen, Denilson er tvilsom til søndag. Hurra. Tipper Sol Campbell er sliten, så han kan vel heller ikke spille.

Manuel Almunia

Emmanuel Eboue - Bacary Sagna - Mikael Silvestre - Gaël Clichy

Samir Nasri - Craig Eastmond - Abou Diaby

Theo Walcott - Nicklas Bendtner - Tomas Rosicky

Hvordan skal nå dette gå? :(

Edit: Eastmond inn for Denilson er kanskje ikke det verste som kunne skjedd oss, forresten.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Hoho, Sagna og Silvestre. Fint "stopperpar". Saa lenge vi vinner mot City er jeg mer eller mindre likegyldig til resten av kampene. Eller - hadde jo värt flott aa tatt 2. plassen foran United, men 2./3. plass blir potet/kartoffel for min del.

Kult at Eastmond faar sjansen nok en gang, haaper ogsaa at Almunia endelig byttes ut og at Fabianski/Mannone faar staatt de siste kampene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Med dette laget skal vi kunne slå Wigan. Er mer bekymret for City kampen. Er redd vi går på et tap der. Sater på at RVP kan starte fra start i den kampen, hvis ikke har vi ikke kjangs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...