Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Nå har jo Almunia spilt laser-tag i skauen, så han er i den innstillingen at han skal prøve å ikke å bli truffet av noe. Alle Arsenal-fans satser på at han greier å omprogrammere seg før kampen så han ikke prøver å "dodge" ballen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor man som Gooner kan forvente noe annet enn seier i denne kampen:

1. Lennon skadet

2. Kranjcar skadet

3. Palacios utestengt

4. Modric er i ekstremt dårlig form

5. Corluka skadet

6. King og Woodgate skadet (og det kan godt hende at King spiller sin første kamp fra start på gudene vet hvor lenge)

7. Alle våre spisser er i elendig form

8. Jenas er frisk

9. Van Persie er frisk

(...)

Det eneste som taler for Spurs er at Fabregas er skadet og Gomes er i sitt livs form. Kjenner jeg Tottenham rett så spiller Gomes på nivå med Jan Kjell Larsen og Fabregas oppstår fra de døde og kommer inn i andre omgang.

1. Fabregas er skada

2. Gallas er skada

3. Song er skada (usikkert?)

4. Arshavin er skada

5. Van Persie spelar kanskje sin første kamp frå start på gudane veit kor lenge

6. Vi har Almunia

7. Jenas er faktisk ein god spelar

8. Arsenal har ikkje tapt for Tottenham i ligaen på 11 år, det må skje snart

Og om det er nokon som står opp frå dei døde blir det Kranjcar og Corluka. ^^ Nei, eg delar Benbjo sitt negative syn på denne kampen. Borte mot Tottenham blir knallhardt, som alltid, og eg tvilar på vi klarar siger med alle dei sentrale spelarane vi har ute.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Så pressekonferansen idag, og etter hvordan Wenger uttalte seg når det gjaldt V.Persie, så blir jeg ikkee overrasket om han kommer til å starte. Mange frykter også at Cambpell ikke skal starte pga hvordan scum supportere skal reager, men Wenger sa at Campbell kommer til å klare seg og vil starte.

Noen som vet om Song blir klar ?

Lenke til kommentar

Så pressekonferansen idag, og etter hvordan Wenger uttalte seg når det gjaldt V.Persie, så blir jeg ikkee overrasket om han kommer til å starte. Mange frykter også at Cambpell ikke skal starte pga hvordan scum supportere skal reager, men Wenger sa at Campbell kommer til å klare seg og vil starte.

Noen som vet om Song blir klar ?

Hvis Sol av alle personer takler det... Tror nok han liker det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Faen så dårlig norske kommentatorer er.

Vil ikke klassifisere Øyvind Johannessen som en i verdensklasse nei.

Klart den verste i Canal + etter min mening.

Lenke til kommentar

Solaar, skjer med sinnsykt fokus på dommeren før kampen? Har vel aldri vært noen sinnsykt tvilsome avgjørelser i North London Derby de siste årene så vi trenger ikke å bekymre oss for det, utenom de vanlige bekymringene man har før en PL kamp.

RvP er bra og ha tilbake, men ikke på bekostning av Bendtner.

Dansken har et mye større killer instinct enn det RvP har, og det kan være nyttig i denne kampen. Dessuten, uten Fabregas på banen så forsvinner mye av telepatien RvP har med midtbanen, og han kommer til å slite med å time løpene sine, tror jeg iallefall.

Skulle gjerne mekka kamptråd, men kom akkurat hjem ifra Kristiansand og har et fordrag om Biggie Smalls som jeg må bli ferdig med til imorgen.

Lenke til kommentar

http://www.arsenal.com/news/news-archive/wenger-no-developments-in-gallas-talks

http://www.arsenal.com/news/news-archive/wenger-i-haven-t-decided-on-sol-contract

Begynner å bli noget bekymret for Gallas situasjonen. Det som ligger i kortene nå er at 4 midtstoppere forsvinner i sommer; Silvestre, Gallas, Senderos og Sol. Dermed har vi 2 midtstoppere i troppen der 1 av de ikke har spilt fotball på et år og som heller ikke er god nok.

Bak disse har vi Nordtveit og Bartley som vel er nærmest førstelaget. Dette holder så klart ikke. Dersom de fire forsvinner er vi nødt til å handle minst 2 midtstoppere. Og det er før man forsterker laget. Dette blir en spennende sommer.

http://www.arsenal.com/news/news-archive/injured-song-ruled-out-for-next-two-games

Song ute. Kommer til å bli overkjørt av Tottenham på midtbanen

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...