Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Griseflaks og griseflaks, vi har hatt de lille ekstra på tampen av kampen mot drittlag som vi har manglet før, og vi har fortjent tatt seieren.

Det er sant vi slitt med å skape sjangser, men aldri i livet om Yidsa kommer til å ligge med 11 man og litt til inne i sin egen 16 meter 85% av kampen. Sjangsene kommer.

Vi er ikke i direkte god form som jeg skrev, men vi vinner kamper. Og Tottenham er i enda verre form.

2-0 mot Pompey, og 3-1 mot Stoke. Stoke resultat lyver også, ettersom Stoke skulle ha vunnet 5-1 hadde det ikke vært for at Darren Bent tydlgvis ikke klarer å score på straffe mot Gomes.

Det er ikke irrelevant om vi har tapt poeng i slike kamper som vi må vinne tidligere, det forandrer ikke at vi må vinne og slik som denne sesongen har utspilt seg så har vi som regel prestert. Sett vekk ifra Chelsea kampen og Birmingham kampen.

1 poeng på WHL er aldri godt nok, for meg iallefall som jeg sa tidligere. Vi har aldri tapt mot Yidsa i ligaen siden Wenger tok over og er suverene som storebror i London, slik vil jeg gjerne fortsette og ha det. Tottenham er et av de bedre lagene i ligaen, men vi er bedre igjen, og vi har større grunn til å ville vinne kampen.

1-3.

Modric scorer på et heldig langskudd mot Almunia, resten av kampen er Yidsa tannløse, mest pga vår fantastiske midtstopper, Gooneren Sol Campbell.

:D

Endret av Chancelor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir nok verre med Chelsea. Greier ikke helt å se for meg at de skal tape poeng to ganger samtidig som vi vinner alle de resterende.

Helt sant, men håpet lever om vi leverer varene i kampene våre. Alt kan skje.

Jeg klikker om vi ikke vinner på WHL. Vi SKAL vinne. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Morsomt at folk tror det er bare å komme og plukke med seg 3 poeng på White Hart Lane. Dere skal nok få dere en oppkvikker. Det er vanskelig nok med full stall, når vi mangler 5 av lagets 6 viktigste spillere er det en svært vrien oppgave. Graver meg på ingen måte ned med 1 poeng her.

Lenke til kommentar

Three point lane, Heg, three point lane. :)

For the record har jeg aldri sagt at det bare er aa gaa og plukke 3p. Jeg reagerte mer paa Benbjos ekstreme negativitet og paapekte at vi har et par fordeler. At det blir en töff kamp er det ingen tvil om, men jeg syns at vi skal väre ekstremt skuffet hvis vi avgir poeng der, fordi det vil bety slutten paa vaar tittelutfordring denne sesongen. Saa jo, jeg kommer nok til aa grine hvis vi kun tar 1 poeng paa WHL, og det burde du ogsaa.

Lenke til kommentar

Jeg vet veldig godt det er en vanskelig kamp, men denne kampen betyr så sinnsykt mye. Taper vi poeng her ryker tittelmulighetene. Derfor det bli 3 poeng. Vi har også hatt en veldig god statistikk mot Yidsa under Wenger, selv om det har blitt mange uavgjort på WHL faktisk.

Dessuten, vinner vi blir det St.Totteringhamsday! :D Lurer på om jeg skal prøve å lure en spurs supporter ned for å se kampen med meg. Problemet da blir jo om vi vinner så kommer hun til å hate meg for alltid, og hun er faktisk ganske så fin så jeg vet ikke helt :p

Lenke til kommentar

Three point lane, Heg, three point lane. :)

For the record har jeg aldri sagt at det bare er aa gaa og plukke 3p. Jeg reagerte mer paa Benbjos ekstreme negativitet og paapekte at vi har et par fordeler. At det blir en töff kamp er det ingen tvil om, men jeg syns at vi skal väre ekstremt skuffet hvis vi avgir poeng der, fordi det vil bety slutten paa vaar tittelutfordring denne sesongen. Saa jo, jeg kommer nok til aa grine hvis vi kun tar 1 poeng paa WHL, og det burde du ogsaa.

Vil heller kalle det en megafølelse enn negativtitet. Håper alltid at vi vinner, men følelsen tar presendens =)

Lenke til kommentar

Haha, tror vi stresser litt for mye, ihvertfall om vi sammenligner med Herr Almunia.

Arsenal’s goalkeeper Manuel Almunia took a break from preparing for the team’s big Premier League fixture against Spurs this Wednesday to join a group of competition winners from the Gunners’ young supporters club the Junior Gunners on Saturday, spending a couple of hours playing outdoor laser games in a forest in Hertfordshire.
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor man som Gooner kan forvente noe annet enn seier i denne kampen:

1. Lennon skadet

2. Kranjcar skadet

3. Palacios utestengt

4. Modric er i ekstremt dårlig form

5. Corluka skadet

6. King og Woodgate skadet (og det kan godt hende at King spiller sin første kamp fra start på gudene vet hvor lenge)

7. Alle våre spisser er i elendig form

8. Jenas er frisk

9. Van Persie er frisk

(...)

Det eneste som taler for Spurs er at Fabregas er skadet og Gomes er i sitt livs form. Kjenner jeg Tottenham rett så spiller Gomes på nivå med Jan Kjell Larsen og Fabregas oppstår fra de døde og kommer inn i andre omgang.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Jeg har tre håp:

1. At det dommeren har en god dag og ikke ødelegger kampen.

2. At det blir en klassiker med god angripende fotball fra begge lag.

3. At Spurs vinner.

Desverre tror jeg ingen av disse håpene oppfylles.

Redigert: Referee: Mark Clattenburg - da er det bare å gi dere seieren på forskudd.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Kampen burde ihvertfall bli en klassiker. Det eneste som uroer meg ang det punktet er at vi begge har flere spillere som vet hva et London-derby betyr ute.

Arsenal spiller fortsatt om ligatittelen og Spurs har en mikroskopisk sjanse på å "vinne" 4.plassen.

Men vi Tottenham-fans forventer ingenting av denne kampen, noe annet enn tap vil være å overgå oss selv med det laget vi kan komme til å stille med.

Crouch og Jenas på banen + Clattenburg som dommer? Spurs 1-4 Arsenal

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...