Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Chelsea måtte ikke spille kvalikk i år. Engelske lag er så fuckings gode i Europa at kun 4.plassen må spille kvalikk.

Lenke til kommentar

Maa ikke 3. plassen spille CL-kvalikk?

Edit: lol sp*rs. Wilson Palacios fikk sitt 10. gule og kommer ikke til aa spille mot oss. De spilte ogsaa 120 minutter, mens vi har hatt fri siden tirsdag. :)))

I tillegg til at de taper 2-0 for Pompey! Dette skal vi klare på onsdag!! Gleder meg sykt allerede til kampen.

Lenke til kommentar

Maa ikke 3. plassen spille CL-kvalikk?

Edit: lol sp*rs. Wilson Palacios fikk sitt 10. gule og kommer ikke til aa spille mot oss. De spilte ogsaa 120 minutter, mens vi har hatt fri siden tirsdag. :)))

I tillegg til at de taper 2-0 for Pompey! Dette skal vi klare på onsdag!! Gleder meg sykt allerede til kampen.

Denne kampen er jeg 99.9% sikker på at vi taper.

Lenke til kommentar

Why? Alt, bortsett fra skader, taler til fordel for Arsenal. Jeg tror Spurs vil väre for slitne til aa kunne vinne her. Et uavgjortresultat er de dog kapable til aa ta.

Gomes

Corluka - Dawson - Bassong - Ekotto

Modric - Huddlestone - Kranjcar - Bale

Defoe - Crouch

vs

Almunia

Sagna - Sol - Vermaelen - Clichy

Nasri - Song - Denilson

Eboue - NB52 - Rosicky

Syns laget vaart ser langt bedre ut, og de fleste er uthvilte. Dessuten har ikke Wenger tapt mot tottene i ligasammeneng. Jeg vet at slk statistikk er tull, og at vi en gang kommer til aa tape mot dem i ligaen, men jeg er ikke saa sikker paa om det skjer denne gangen. Overrasker meg at du er hele 99.9% sikker paa tap i hvert fall.

Edit: Ser ut om Corluka og spesielt Kranjcar er tvilsomme.

Niko Kranjcar has picked up a very bad injury. Corluka had to be injected at the start of extra time, to keep him going! We’re going to have to pick oursleves up for Wednesday.

Men nü skal jeg slutte aa jinxe. ;)

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Aldri en 3poenger vertfall, når det gjelder som mest (ikke langt unna 1.plass i dette tilfellet) så er Arsenal helt ufattelig elendige når det kommer til å virkelig trøkke til. Ser for meg en uavgjort slik at vi ramler av hele lasset og kommer aldri til å innhente Cheslea.

For meg i alle fall virker det som at spillerne ikke skjønner hvor jævlig nære laget har vært noen sesonger, at de ikke tror at de kan hente fram det beste i seg selv for å vinne. Dette har en tendens til å skje på tampen av sesongen når det gjenstår sånn 5-10 kamper.

Lenke til kommentar

Almunia

Sagna - Sol - Vermaelen - Clichy

Nasri - Song - Denilson

Eboue - NB52 - Rosicky

Svakt lag offensivt. Kommer neppe til å score særlig med mål. Tok oss 94min mot Wolves med tilsvarende lag. Og det på Emirates. Nei, her scorer vi ikke.

2-0 Modric, Defoe.

Har det på følelsen at de to kommer til å storspille.

Er selvsagt ikke 99.9% sikkert, men tror tap her. Har det på følelsen bare. Har stort sett hatt rett på følelsen når det gjelder tap =) Bedre å bli positivt overrasket enn skuffet ^^

Lenke til kommentar

2. plass/3. plass, same shit.

Nei. Det er ikke "same shit" om vi havner under eller over United på tabellen.

Og hvorfor er folk så negative? Vi har et sterkt lag til tross for skadene, vi har fått åtte dagers hvile mens tottene kun får tre dagers hvile etter 120 min, vi er i knallform (i ligaen) og vi vinner alltid mot Tottenham.

Manuel Almunia

Emmanuel Eboue - Sol Campbell - Thomas Vermaelen - Gaël Clichy

Samir Nasri - Alex Song - Abou Diaby

Theo Walcott - Nicklas Bendtner - Tomas Rosicky

3-0, Walcott, Bendtner og Nasri.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

I fölge tc47 (of course) er Song skadet og er ute mot Spurs og til helga. Da ser det plutselig mye mörkere ut. Men Spurs mangler sin egen holding midfielder, saa vi er like langt der. Arsenal var virkeig ikke paa hugget mot Wolves, men utgangspunktet i denne kampen er helt annen. Jeg haaper da ikke at Spurs har tenkt aa befinne seg i sin egen 16meter med 10 mann gjennom hele kampen. Tror begge lag faar mange kontringer og det blir viktig aa vaere skjerpet i forsvaret.

FTR: Visste jo at Song var skadet, men var ikke klar over at han er ute saapass lenge.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Dritt i om Song er ute, Palacios er ute.

Scumsa mister mye av styrken på midtbanen da, og Denilson funker fint som anker mot svakere lag, om han har Diaby på siden av seg.

Uansett, jeg ler så jævla høyt om ikke dette blir annet enn 3 poeng. Det blir flaut, rett og slett.

Lenke til kommentar

Dritt i om Song er ute, Palacios er ute.

Scumsa mister mye av styrken på midtbanen da, og Denilson funker fint som anker mot svakere lag, om han har Diaby på siden av seg.

Uansett, jeg ler så jævla høyt om ikke dette blir annet enn 3 poeng. Det blir flaut, rett og slett.

hvorfor det? De har minst et like sterkt lag som oss på papiret. Modric > nasri. Defoe > Bendtner. Gomes >>> Almunia.

Palacios er ikke langt unna Song. Kranjar er også god.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...